Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Akumulator - eksploatacja, żywotność i jaki wybrać gdy się zużyje.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Tylko pamiętaj aby przed wymianą wyłączyć radio bo w przeciwnym razie skasują ci się stacje i będziesz musiał ustawiać na nowo

    Comment


    • #32
      Dzięki za szybki odzew jutro biorę się za wymianę wybór padł na akumulator Sznajder Carbon EFB 12V 62Ah 550A cena najlepsza na chwilę obecną na rynku.

      Comment


      • #33
        Zamieszczone przez Gucio33 Zobacz posta
        Dzięki za szybki odzew jutro biorę się za wymianę wybór padł na akumulator Sznajder Carbon EFB 12V 62Ah 550A cena najlepsza na chwilę obecną na rynku.
        To jakaś znana firma wśród akku, której nie znam, czy jakaś marka własna dla sklepu? Obejrzyj na Youtube, jakie wałki robi się na akumulatorach-chyba że to pewna firma-to nie ma tematu.
        Ja po nieudanych vartach skończyłem na yuasie.

        Comment


        • #34
          Zamieszczone przez Gucio33 Zobacz posta
          Dzięki za szybki odzew jutro biorę się za wymianę wybór padł na akumulator Sznajder Carbon EFB 12V 62Ah 550A cena najlepsza na chwilę obecną na rynku.
          No tak, ten Sznajder to ma chyba udawać znaną firmę Schneider. Jak coś kogoś udaje, to nie za dobrze to wróży. Rozważ jeszcze raz wybór.

          Comment


          • #35
            Niczego nie musi udawać dawny ZAP Piastów gdzie dalej są klepane pod nowym szyldem .Wybór już dokonany cena o wiele lepsza niż wywołane marki Varta średnio około 450 Yusa podobnie -/+20 zeta w zależności od źródła.
            Last edited by Gucio33; 20-02-2018, 15:22.

            Comment


            • #36
              Zamieszczone przez Gucio33 Zobacz posta
              dawny ZAP Piastów gdzie dalej są klepane pod nowym szyldem
              To u nas je robią? Dobre ?
              Moja łódka Civic..
              Mój "klekocik" Ceed..
              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
              Coś na temat olejów..

              Comment


              • #37
                Witam. Tak śledzę ten wątek o aku i mam jedno pytanie. Czy po wymianie aku na nowy muszę wgrać jego nowe parametry do kompa? A jak już to w serwisie czy dobry sklep z akumulatorami sobie poradzi ?. Dziękuje.

                Comment


                • #38
                  Zamieszczone przez ewerest Zobacz posta
                  wgrać jego nowe parametry do kompa
                  Daj spokój, jakie parametry.. wyjmujesz stary, wkładasz nowy i auto jeździ dalej.. To nie BMW, że musisz żarówkę programować po wymianie..
                  Moja łódka Civic..
                  Mój "klekocik" Ceed..
                  New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                  Coś na temat olejów..

                  Comment


                  • #39
                    Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                    Daj spokój, jakie parametry.. wyjmujesz stary, wkładasz nowy i auto jeździ dalej.. To nie BMW, że musisz żarówkę programować po wymianie..
                    O resetowaniu czujnika rezystancji wewnętrznej słyszał?

                    Comment


                    • #40
                      Ni cholery ? Trzeba ? Myślałem, że Civic to nie BMW Trzeba do tego HDS ?
                      Moja łódka Civic..
                      Mój "klekocik" Ceed..
                      New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                      Coś na temat olejów..

                      Comment


                      • #41
                        Reset zapamiętanych wartości rezystancji jest potrzebny aby ECU nauczył się go od nowa dla świeżego akumulatora. Jest to potrzebne do prawidłowego działania start-stopu. Jeśli ktoś ma ASS w d...e, to może sobie darować procedurę.
                        Nie trzeba do tego HDS, kroki są następujące.

                        1. Wyłączamy wszystkie odbiorniki energii elektrycznej (nawiew, radio, światła etc.).
                        2. Wyłączamy zapłon.
                        3. Włączamy zapłon do pozycji ACC (zasilania akcesoriów) - czekamy 2 sekundy.
                        4. Odpalamy silnik.
                        5. Czekamy 1 minutę - silnik chodzi na obrotach biegu jałowego.
                        6. Wyłączamy zapłon.
                        7. Powtarzamy kroki 2-6 co najmniej cztery razy.
                        Last edited by Lukas; 23-02-2018, 08:29.

                        Comment


                        • #42
                          Czyli nie jest tak źle, myślałem, że więcej przy tym "zachodu"
                          Moja łódka Civic..
                          Mój "klekocik" Ceed..
                          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                          Coś na temat olejów..

                          Comment


                          • #43
                            Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz posta
                            Ja po nieudanych vartach skończyłem na yuasie.
                            Skąd taka opinia o nieudanych "vartach" ?
                            Ja mam taki od nowości, czyli od 2012r. i jeszcze działa, choć obecnie start-stop (który i tak z reguły wyłączam) od wielu tygodni nie działa, mimo dłużej trasy tydzień temu.

                            Comment


                            • #44
                              Zamieszczone przez arkan Zobacz posta
                              Skąd taka opinia o nieudanych "vartach" ?
                              Ja mam taki od nowości, czyli od 2012r. i jeszcze działa, choć obecnie start-stop (który i tak z reguły wyłączam) od wielu tygodni nie działa, mimo dłużej trasy tydzień temu.
                              Opinia na własnym doświadczeniu (nie jakieś bogate). Ogólnie jest podobno tak, że te na pierwszy montaż są super-co by nie było. Gorzej z tym, co się kupuje potem.

                              Comment


                              • #45
                                Mój ma 3 lata, auto jest garażowane, na razie odpala normalnie, za pierwszym razem, raz tylko się zakrztusił.

                                Moja

                                Comment

                                Working...
                                X