Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Spryskiwacz - sygnalizacja poziomu płynu w spryskiwaczu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ...a ja straciłem dziś korek od zbiorniczka.... Niby auto takie super, cena też nie mała, bo za sporta zapłaciłem ponad 70k... a tutaj korek jak do butelki od wina... bez zawiasu, bez zabezpieczenia. ... Boje się bana, wiec nie napiszę, w jakich autach nie ma tego problemu... Napiszę inaczej... mialem auta francuskie, koreanskie, niemieckie... nowe i stare... Takiej niedoróby nie spotkalem.... no moze w syrence, ale to bylo dawno. Biorąc pod uwagę cenę i renomę marki... smutek mnie ogarnia... ps.. to nie jest jedyne, co mnie zawiodlo w tym super autku.... mam ją dopiero kilka tygodni... jest ładna i tylko ładna. Mam nadzieje, ze z czasem mnie zaskoczy pozytywnie.. narazie...cóż, lekki zawód.

    Comment


    • #32
      Tourer Sport nie ma czujnika. Tez mnie to zaskoczylo. A wczoraj po dolaniu plynu, w połowie drogi do pracy wracalem po korek który zostawiłem obok...
      Last edited by markow71; 12-12-2014, 20:30.

      Comment


      • #33
        W moim HB 5d 2013 wersja Sport nie ma ani bagnetu, ani zabezpieczenia na korek,jest za to czujnik wskazujący niski poziom płynu. Mega niedopatrzenie ze strony producentów. Może jednak ktoś z Was wie, czy nie ma jakiegoś zamiennika na podobny koreczek lub czy nie dostałbym oczywiście za dodatkową opłatą podobnego, niezwykle istotnego elementu wyposażenia w ASO? Gdy tylko po raz pierwszy nalewałem płyn do zbiorniczka, przeraził mnie fakt, że nie ma takiej protekcji dla tej części. U samochodzie mojej dziewczyny, też Hondzie, tyle,że sedan 2008 rok jest element uniemożliwiający ucieczkę korka.

        Comment


        • #34
          Sprawdz korek z 8gen - mial taka rurke przyczepiona ktora pomagala w tym aby nie zgubic korka.
          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

          Comment


          • #35
            W Aso mają jakiś patent na ten znikajacy korek. Korek oryginalny ale montują jakąś rurke... jednocześnie jest poziom plynu. Łącznie cos okolo 50 zl. Ps. Pytałem o zamienniki. ..ponoć ciezko dostać. Nietypowy rozmiar .

            Comment


            • #36
              Właśnie nawiercilem mały otworek w korku, przełożyłem sznureczek i przymocowałem do jakiegoś elementu konstrukcyjnego. Problem z ryzykiem zgubienia korka rozwiązany. Tylko czy w porządnym aucie wypada mocować coś w komorze silnika sznurkiem? Po za tym auto lubię, ba coraz bardziej, a minął właśnie rok ja je mam - Sprort HB 1.4.

              Comment


              • #37
                Trochę mnie to dziwi, że w 8. genie rozwiązali to lepiej niż w 9.

                PS. Jakbyś miał 1.8, to lubiłbyś bardziej

                Comment


                • #38
                  U mnie w HB do korka jest zamocowana około 40 centymetrowa rurka która powoduje że nawet przy niezamkniętym korku nie wyleci on ze zbiorniczka. Dlaczego nie ma tego w waszych autach?
                  CIVIC IX 1,8/142KM

                  Comment


                  • #39
                    Właśnie dzięki takiej rurce można sprawdzić poziom płynu w zbiorniku. Zatyka się palcem mały otworek w korku i kiedy wyciągamy rurkę ze zbirnika widzimy, że w rurce do pewnego poziomu, znajduje się zaczerpnięty płyn. Ten poziom to poziom płynu w zbiorniku. Rozwiązanie proste i bardzo pomocne, bo wiadomo ile płynu jest. Rozwiązanie z czujnikiem elektronicznym jest rozwiązaniem takim sobie. Zapala się lampka kiedy płynu brak. Stanów pośrednich nam system nie dostarcza. Zresztą kiedy zbiornik jest pusty to nie potrzeba żadnych czujników elektronicznych ponieważ kierowca widzi, że płyn nie jest dozowany więc zbiornik musi być pusty i trzeba dolać. Najgorsze rozwiązanie to takie, kiedy nie ma czujnika elektronicznego i nie ma rurki. Niestety chyba tak jest w moim Civicu. Rozwiązanie: kupić w Castoramie wężyk o odpowiedniej śrenicy, przyciąć do odpowiedniej długości i osadzić w korku. Tylko dlaczego kupując samochód w salonie Hondy muszę jeszcze latać do Castoramy?

                    Comment


                    • #40
                      Moja rurka jest czarna i karbowana więc raczej sprawdza się poziom płynu na zasadzie mokre - suche. Tylko tak naprawdę ile osób sprawdza poziom płynu w zbiorniku spryskiwaczy? Ja tego nie robię nigdy. Gdy mam wątpliwość czy mi wystarczy lub minęło dostatecznie dużo czasu od uzupełniania to po prostu dolewam, a jak w trasie zabraknie to kupuję na stacji. To chyba prostsze rozwiązanie
                      CIVIC IX 1,8/142KM

                      Comment


                      • #41
                        W ramach OT powiem ze w VAG niektore plyny do spryskiwacza powoduja nieustajace swiecenie sie kontrolki plynu
                        To jest dopiero mistrzostwo swiata w konstruowaniu czujnika
                        Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                        Comment


                        • #42
                          Jeżeli w tych Civicach, w których jest rurka i ta rurka jest koloru czarnego, to ja już nic z tego nie rozumiem. W takim razie po co ta rurka jest zamontowana? Jakie ona spełnia zadanie? Przecież rurkę (przeźroczystą) montuje się po to, żeby można było ocenić poziom płynu w zbiorniku. Proponuję zakończyć temat rurki i nie dołować inżynierów, czy może księgowych Hondy, bo to staje się dla nich żenujące.

                          Comment


                          • #43
                            Żenada faktycznie.
                            Żeby Was rozbawić to u mnie z kolei nie ma rurki tylko plastikowy pasek coś w rodzaju elastycznego bagnetu. Także inwencja twórcza inżynierom dopisuje, nie ma co .

                            Comment


                            • #44
                              Zamieszczone przez luuzak Zobacz posta
                              Boje się bana, wiec nie napiszę, w jakich autach nie ma tego problemu
                              Kolego, wcześniej dostałeś bana nie za to jakie auta przytoczyłeś tylko za ton i kulturę swojej wypowiedzi. Jednocześnie chciałbym Ci zwrócić uwagę na punkt regulaminu forum dotyczący multikont.
                              LIVE WELL • LOVE MUCH • LAUGH OFTEN
                              sigpic

                              Moja była Hanula... niestety ;(

                              Comment


                              • #45
                                Zamieszczone przez Joe Zobacz posta
                                Żenada faktycznie.
                                Żeby Was rozbawić to u mnie z kolei nie ma rurki tylko plastikowy pasek coś w rodzaju elastycznego bagnetu. Także inwencja twórcza inżynierom dopisuje, nie ma co .
                                A u mnie ani paska, ani rurki... Tylko króciec gdzie ta rurka powinna być wpięta... I teraz tak:

                                a) Jakiś oglądający auto klient w salonie sobie przywłaszczył bo swoją zgubił (a moje poprzednie auto było w ten sposób pozbawione zapalniczki)
                                b) Jakimś składającym auto w fabryce rączkom zapomniało się o rurce
                                c) Rurka spokojnie egzystuje w zbiorniku odczłonkowana od kapsla

                                Prosiłem aby w ramach przygotowania auta dolali płynu. Płynu nie dolali, ale może wiedzą coś o rurce...

                                Comment

                                Working...
                                X