Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Trudności z rozruchem rozgrzanego silnika Hondy Civic 1.7 ctdi 2004r

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    nooo jutro mi zadzowni i powie przyblizona cene i wtedy zdecyduje czy to robic czy kupowac uzywke bo apropo uzywek to patrzylem na allegro z opisem, ze dziala stan bdb nie ukrywam wolalbym taka niz placic 3 razy tyle ale to czas pokaze, bo fakt auto nie do zajechania dzis juz takich nie robia

    Comment


    • #47
      regeneracja pompy cr z robocizną to 2600 robię to i dam znać o rezultatach

      Comment


      • #48
        Na pocieszenie dodam że dziś 2600zł a 10 lat temu 2600zł to jest dziś taniej. Czekam na zeznania za jakiś czas, jak się sprawuje furmanka.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #49
          cześć, wybacz, ze tak długo ale głownie skupiłem się żeby zarobić na naprawę bo teraz maturalna i ferie to miałem czas na prace. przechodząc do sedna w pon oddaje auto, ale dziś jadąc tylko do sklepu zostałem niemile zaskoczony, odpalam auto jadę 4km do sklepu gaszę 5 min w sklepie idę do auta odpala normalnie jadę do drugiego który jest w drodze powrotnej jakieś 2/3km gaszę i tam byłem z 10/15 minut no i wchodzę do auta i odpalił za drugim po kręceniu z 5 sekund, jest opcja ze się "pogorszyło"? zawsze był problem z uruchomianiem gdy auto było po jeździe "autostradowej" i po tych +-10min. nigdy mi się tak nie przydarzyło żeby wieczorem podjeżdżając do sklepu gdzie wskaźnik temp nawet nie osiągnął min na wskaźniku był problem z uruchomianiem temp okolice 0 co mnie wlanie zdziwiło, dam znac po regenracji jak sprawy wyglądają.

          Comment


          • #50
            mechanik nie odbiera wiec nie wiem czy szukac innego czy sprobowac w pon zadzownic, ale mniejsza dzis po drodze do sklepu i spowrotem na firme czyli jakies w sumie niecale 20 km wracam do auta po 5 min i auto odpalilo dopiero za 10 razem juz nie mam sily do tego auta wiem ze gruszka w trakcie odpalania i krecenia byla twarda caly czas

            Comment


            • #51
              już nie pamiętam czy było pisane, ale czy w trakcie takiej akcji z kręceniem rozrusznikiem, po np 8 razie, podłączyłeś Skaner diagnostyczny - jak nie to spróbuj może wygeneruje jakiś kod? no i też jak po tym 8 razie nie odpali odepnij wtyczkę przepływomierza i próbuj uruchomić? Możesz odłączać wtyczki bez problemu, najwyżej wyskoczy CE ale z czasem sam zgaśnie. Idzie o to aby sprawdzić czy będzie jakaś różnica w uruchamianiu silnika?
              Podejrzenie można mieć też co do danych wskazywanych przez czujniki dla komputera silnika. np. (ELM327) i odczyt danych np. temperatury z czujnika temp dolotu w przepływce? odczyt temp cieczy chłodzącej? Idzie o to, że nie można wykluczyć sytuacji, że któryś z pomiarów podawanych dla komp. silnika jest niewiarygodny.
              Problem może stanowić sytuacja gdy przepływomierz, czujniki cieczy itd, są podpięte ale ... podają nieprawdę do Komp silnika. Idzie o to, że komp przyjmuje za pewnik to, co podaje np przepływka. Komp nie potrafi zweryfikować tego że temp dolotu jest inna niż rzeczywista. Tego nie wie i nie potrafi sprawdzić. Zatem jeśli jest na polu +5stC a po rozgrzaniu silnika odczytuje +32stC a wiesz żę jest +5 nadal na polu. no to podaje bardzo małą dawkę wtrysku. Stąd kilkakrotnie trzeba kręcić.
              Tego nie pokaże żaden komunikat Check Engine, tu trzeba szukać porównując dane z czujników z rzeczywistymi warunkami.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #52
                hej skaner nie raz podlaczalem i 0 bledow jedyny blad jaki mialem to jak raz mi turbo odcielo 1237 ale to juz dawno temu przez to ze byla zakopcona za pewne, jutro po szkole zrobie tak jak mowisz z tym przeplywomierzem i dam znac poki co probuje sie dodzwonic do mechanika na ta regeneracje pompy cr

                Comment


                • #53
                  czesc zrobilem tak jak mowisz i poakzalo mi tylko dwa kody p0113 i p0101 a roznicy w odpalaniu nie bylo dalej nie odpalal czujnik cieczy odlaczalem juz w wakacje rowniez bez skutku wiec pozostaje mi szukac albo innego warszatatu ktory zregeneruje pompe cr albo czekac az laskawie moj oddzowni chyba ze zna ktos kogos z okolic gliwic kto ma pojecie o tym bolidzie

                  Comment


                  • #54
                    ok, fakt to komunikaty z przepływki. Czyli jest kolejne utwierdzenie w tym, że problem z rozruchem pochodzi z obszaru paliwa.
                    Co do naprawy, to mogę powiedzieć, że ja korzystałem w sieci warsztatów Bosch. Tylko oni zaproponowali mi rozsądną cenę (dużo ale i tak mniej niż ktokolwiek inny) no i przekonało mnie że mieli "stół probierczy common rail" diagnostyczny do testów pomp CR a na tym mi zależało, no i przy okazji jak i tak był rozrząd rozebrany to poprosiłem o wymianę tylko paska, bez rolek mimo, że miał mało najechane.
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment

                    Working...
                    X