Tak, mój Civic jest z niemieckiego rynku. Mam go od przebiegu 150 tys (aktualnie 177) i święcie przekonany byłem, że ktoś już musiał coś z DPF robić.
Co do tych 10 litrów, to wskazanie jest jak toczę się na sprzęgle przy 10-15 km/h. Jak wciskam sprzęgło przy prędkości około 50km/h to zatrzymuje się na 4 litrach.
Co do błędu jeszcze, to wyczyścił go, check system z wykrzyknikiem od DPF zniknął, zrobiłem dzisiaj 30 km głównie po mieście i jak do tej pory nic się nie zaświeciło.
Więc ciąć ten DPF, czy zmiana oleju i obserwacja, czy będzie go przybywało i wtedy od razu na usuwanie? Oczywiście podjadę do innego zakładu tym razem
Co do tych 10 litrów, to wskazanie jest jak toczę się na sprzęgle przy 10-15 km/h. Jak wciskam sprzęgło przy prędkości około 50km/h to zatrzymuje się na 4 litrach.
Co do błędu jeszcze, to wyczyścił go, check system z wykrzyknikiem od DPF zniknął, zrobiłem dzisiaj 30 km głównie po mieście i jak do tej pory nic się nie zaświeciło.
Więc ciąć ten DPF, czy zmiana oleju i obserwacja, czy będzie go przybywało i wtedy od razu na usuwanie? Oczywiście podjadę do innego zakładu tym razem
Comment