Tak w skrócie, bo zgadzam się z rambo7 .
1. termistor nr 1-to temperatura wlatującego powietrza - Zimą będzie np 0*C, latem 30*C
2. grzałka 130*C - stała temperatura
3. termistor nr 2- temperatura powietrza po ogrzaniu grzałką - na postoju Zimą np 10*C, jak jedziesz np 4*C , latem odpowiednio więcej
Reszta to zależności, charakterystyki. Musi znać dokładnie ilość powietrza by dawkę paliwa dobrać. Inaczej normy Euro 2nie spełni. Oczywiście EURO 3 (kolega rambo7 mnie niżej poprawił
pozdrawiam
1. termistor nr 1-to temperatura wlatującego powietrza - Zimą będzie np 0*C, latem 30*C
2. grzałka 130*C - stała temperatura
3. termistor nr 2- temperatura powietrza po ogrzaniu grzałką - na postoju Zimą np 10*C, jak jedziesz np 4*C , latem odpowiednio więcej
Reszta to zależności, charakterystyki. Musi znać dokładnie ilość powietrza by dawkę paliwa dobrać. Inaczej normy Euro 2nie spełni. Oczywiście EURO 3 (kolega rambo7 mnie niżej poprawił
pozdrawiam
Comment