Zamieszczone przez ranow
Zobacz posta


... ale doszły mnie słuchy że to nie jedyna sprawa ... czy ostatnio był ruszany alternator? ...alternator jest zintegrowany z pompą podciśnienia dającej odpowiednie podciśnienie do układu zarządzania turbiną. Jeśli tam jest coś nie tak poskręcane i część podciśnienia ucieka "gdzieś w cholerę" to również będziesz miał problemy z P1236 tym samym nieodpowiednie wysterowanie turbiny ty samym za duże ciśnienie w układzie dolotowym tym samym przeładowanie turbiny P238.
Powtarzam że często pewne informacje nie są tajone ... bo nie podejrzewam przecież

Ja zakładam zawsze że jeśli ktoś pisze że problem tylko z Pierburg ...to zakładam że absolutnie żaden inny układ nie ma i nigdy nie miał usterki!!! a całe auto od momentu kupienia nie miało nigdy dotykanego żadnego elementu z układu zarzdzania turbiną. Jak sie okazuje często jest inaczej.
To tak jak przyjść do lekarza po przeszczepie serca i stękać że mam problem z oddechem ..ale o przeszczepie ...cicho, nooo i co mam robić panie doktorze ...bo oddycham ledwo.
Comment