tak jak pisałem:
to "krzyk" - wszystko boli ale trudno powiedzieć co. Taki jest przekaz tej informacji.
W związku z panującymi mrozami najbardziej odczuwa to obszar zasilania paliwem, to jest informacja np "za mało paliwa" a wiadomo że paliwo jest i to dużo, ale ropa mimo ze z depresatorami i w specyfikacji zimowej zachowuje sie jednak inaczej niż gdy jest cieplej.
Generalnie jest złożony trudny problem do jednoznacznej oceny przez system OBD, bo tak, prąd jest, ale mało, paliwo jest, ale nie leci jak trzeba, ciśnienie w listwie jest, ale odbiega od wzorcowego, świece działają ale ledwo, w każdym obszarze jest odstępstwo od wzorca mapy, system nie potrafi określić jednoznacznie konkretnym kodem który obszar niedomaga, bo nakłada się wiele zależnych od siebie procesów.
Jak idzie zauważyć, po takich "PGM-FI" w zasadzie nic się nie dzieje oprócz objawów że coś się dzieje z silnikiem, jak to było w te mrozy, no nie domaga "wszystko" ale nic konkretnie.
Przechodzi mu samo, jak się warunki zmienią.
Podsumowując, napisz co i jak będzie się działo w czwartek ma być +7stC (przez 2 dni było -20stC) jak nic się nie będzie działo i PGM-FI się nie pojawi to traktuj to jako incydent.
"Programmed Fuel Injection – jest to elektroniczny układ zapłonu opracowany przez koncern Honda, polegający na wielopunktowym, sekwencyjnym programowanym wtrysku paliwa. Współpracując z innymi unikalnymi, innowacyjnymi rozwiązaniami Honda jak BLAST™ oraz ECOmo, PGM-FI zapewnia bardzo dobre przyspieszenie i płynne rozwijanie mocy w całym zakresie obrotów przy wykorzystaniu każdej kropli paliwa. W efekcie zapewnia użytkownikom komfort i przyjemność podczas sterowania jednostką napędową".
Zamieszczone przez rambo7
Zobacz posta
W związku z panującymi mrozami najbardziej odczuwa to obszar zasilania paliwem, to jest informacja np "za mało paliwa" a wiadomo że paliwo jest i to dużo, ale ropa mimo ze z depresatorami i w specyfikacji zimowej zachowuje sie jednak inaczej niż gdy jest cieplej.
Generalnie jest złożony trudny problem do jednoznacznej oceny przez system OBD, bo tak, prąd jest, ale mało, paliwo jest, ale nie leci jak trzeba, ciśnienie w listwie jest, ale odbiega od wzorcowego, świece działają ale ledwo, w każdym obszarze jest odstępstwo od wzorca mapy, system nie potrafi określić jednoznacznie konkretnym kodem który obszar niedomaga, bo nakłada się wiele zależnych od siebie procesów.
Jak idzie zauważyć, po takich "PGM-FI" w zasadzie nic się nie dzieje oprócz objawów że coś się dzieje z silnikiem, jak to było w te mrozy, no nie domaga "wszystko" ale nic konkretnie.
Przechodzi mu samo, jak się warunki zmienią.
Podsumowując, napisz co i jak będzie się działo w czwartek ma być +7stC (przez 2 dni było -20stC) jak nic się nie będzie działo i PGM-FI się nie pojawi to traktuj to jako incydent.
"Programmed Fuel Injection – jest to elektroniczny układ zapłonu opracowany przez koncern Honda, polegający na wielopunktowym, sekwencyjnym programowanym wtrysku paliwa. Współpracując z innymi unikalnymi, innowacyjnymi rozwiązaniami Honda jak BLAST™ oraz ECOmo, PGM-FI zapewnia bardzo dobre przyspieszenie i płynne rozwijanie mocy w całym zakresie obrotów przy wykorzystaniu każdej kropli paliwa. W efekcie zapewnia użytkownikom komfort i przyjemność podczas sterowania jednostką napędową".
Comment