Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Głośna praca silnika 1.6 i-Detec diesel - Chip 170KM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
    Na prawdę polecam poczytać fachowe opracowania,bo to bardzo ciekawa lektura.
    Można sobie poczytać i tyle. Sam i tak tego nikt nie zrobi, tutaj potrzebna nie tylko duża wiedza i doświadczenie, ale i sprzęt, narzędzia, odpowiednie oprogramowanie itp.. itd.. Jak chcesz żeby coś z tego wyszło musisz po prostu oddać auto to firmy tuningowej która takimi rzeczami się zajmuje. Możesz jeszcze sobie poczytać temat tuningu - dołożenia turbiny- do benzyny 1,8 i-vtec, bo akurat tutaj mamy takiego kolegę co to na prawdę zrobił, dowiesz się z czym to wszystko się wiąże, jakie musisz zrobić jeszcze modyfikacje całego napędu itp..
    Last edited by Grzechu; 26-12-2017, 10:20.
    Moja łódka Civic..
    Mój "klekocik" Ceed..
    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
    Coś na temat olejów..

    Comment


    • #47
      obawiam się że to nie są już czasy "się wzięło i zrobiło" ja kw przypadku przeszczepów D serii. Jedyna możliwość to przeszczepić jak powiedział Butler, wszystko przełożyć, ale komora silnika CR-V jest inna. Opłacalność to kolejna sprawa, dziś taniej wychodzi sprzedać jedno i kupić gotowe drugie, tylko że w civic nie ma takiej opcji.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #48
        To ze nie bedzie latwo to wiadomo, nie te czasy co kiedys ale jesli slupek jest taki sam to jednak musi miec dodatkowe wejscia na smarowanko, czujniki, itp. Najlepiej to kupic cala "część" wydechową i zeswapować bo to musi pasować nie ma bata tylko znowu powstaje pytanie czy jest to sterowane mechanicznie tzn te "przejscie" na druga turbine, a programowo zrobione mapy pod to

        A co do serii to z tego co czytalem to okolice ~150KM mozna wycisnac.
        Ciekawe tylko czy FMIC cos zmieni, musze sprawdzic logi w HDS jaka temp ma powietrze w dolocie bo jesli bedzie goraco to ICek do zmiany
        4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

        If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
        Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


        Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

        Comment


        • #49
          Zamieszczone przez fetorman Zobacz posta
          Najlepiej to kupic cala "część" wydechową i zeswapować bo to musi pasować nie ma bata
          A dolotową z przekierowaniem to już nie potrzeba...

          Zamieszczone przez fetorman Zobacz posta
          "przejscie" na druga turbine
          Nic tam nie przechodzi,druga turbina po prostu zaczyna mieć obroty wyższe niż jałowe i zaczyna ładować swoje dodatkowe powietrze ,o ile obie nie chodzą w parze dokładnie tak samo,nie wiem jak ma to ten konkretny silnik,bo rozwiązań jest kilka. .
          Last edited by m26; 26-12-2017, 20:24.

          Comment


          • #50
            Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
            A dolotową z przekierowaniem to już nie potrzeba...


            Nic tam nie przechodzi,druga turbina po prostu zaczyna mieć obroty wyższe niż jałowe i zaczyna ładować swoje dodatkowe powietrze ,o ile obie nie chodzą w parze dokładnie tak samo,nie wiem jak ma to ten konkretny silnik,bo rozwiązań jest kilka. .
            no dolot to wiadomo tez ma byc


            Na razie to takie filozoficzne wywody, czysta teoria
            4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

            If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
            Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


            Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

            Comment


            • #51
              Podpinam sie pod pytania, na jaki olej zmiana powoduje wzrost halasu?

              Comment


              • #52
                Wcześniejszy wpis przed twoim usunąłem by nie wprowadzał zamętu. Dziwne pytania się nasuwają takie jak twoje pytanie, które jest bez sensu. Ten temat dotyczył pracy silnika po chipowaniu.
                Poza tym tematy olejowe to niekończące się tematy.
                Co do oleju do diesla to masz "Dział diesla", diesel ma odrębny Dział, możesz tam zaglądać.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment

                Working...
                X