Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

nowa Honda elektryczna na 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • "Nysan" tak ja to teraz czytam... Nie wymieniłem bo jest francuski,a wszystko mechaniczne od nich to dla mnie ścierwo.
    Jakiś czas temu (nie pamiętam z jakiej okazji) Japońce zrobili sobie "spota" żeby poprostować,pouzgadniać i uregulować "wspólne sprawy",Nissan nie brał w tym udziału bo skośni go olali.
    Czuję się więc w pełni usprawiedliwiony.

    Comment


    • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
      Do pomyslenia. Zobacz co sie stalo z Chevroletem, szczegolnie teraz po tym jak Opel jest juz nie GM tylko francuski. To samo z Infinity. Jednak brak ASO dla marki to zawsze minus w wartosci.
      W kwietniu 2020 gdy Infiniti zwijało interes to Q30 które zostały na stoku przecenili z okolic 150tys na 99tys. Było sporo tych aut i wszystkie poszły dość szybko mimo że to był początek covidu. Gdybym akurat wtedy potrzebował auto to poważnie bym się zastanowił nad taką ofertą.pomimo likwidacji firmy. Z drugiej strony taki ruch musi mieć też wpływ na ceny na rynku wtórnym.
      CIVIC IX 1,8/142KM

      Comment


      • Takie Suzuki też ma nas gdzieś.Wypasione modele sprowadzane są w wielu salonach tylko na zamówienie,nie ma demo chyba że salon ambitny.
        Wersje dla nas są okrojone z niektórych rzeczy jak tylko się da,wyjątek to raczej tylko Austria i Niemcy.

        Comment


        • Zamieszczone przez remar Zobacz posta
          W kwietniu 2020 gdy Infiniti zwijało interes to Q30 które zostały na stoku przecenili z okolic 150tys na 99tys. Było sporo tych aut i wszystkie poszły dość szybko mimo że to był początek covidu. Gdybym akurat wtedy potrzebował auto to poważnie bym się zastanowił nad taką ofertą.pomimo likwidacji firmy. Z drugiej strony taki ruch musi mieć też wpływ na ceny na rynku wtórnym.
          Inna sprawa, ze nawet wewnątrz Infiniti (znajomy pracowal w centrali w PL) modele bazujące na Mietku były traktowane po macoszemu i troche z mrugnięciem okiem jak przy reklamie piw bezalkoholowych wiele lat temu. Miały wyraznie wyższą awaryjność niż modele z Japońskim DNA. Chociaz akurat z perspektywy wycofania z rynku, model bazujący na Mercedesie ma większą szansę na dostęp do części eksploatacyjnych bez importu z USA w dłuższym okresie, niz modele oryginalne

          Comment


          • Szkoda ze tak po macoszemu Honda Europe traktuje... cala swoja game a nie tylko jeden model

            Jak Civic 1.5T nie bedzie do kupienia to zaraz okaze sie ze nawet Dacia ma teraz lepsza game silnikow!

            A nowy Civic juz bedzie obarczony hybrydowym złomem wiec cena pojdzie w gore... a uzywalne osiagi w dol
            Last edited by Alix; 15-01-2021, 12:38.
            ............................C I V I C
            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
            . .
            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

            Comment


            • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
              Szkoda ze tak po macoszemu Honda Europe traktuje... cala swoja game a nie tylko jeden model

              Jak Civic 1.5T nie bedzie do kupienia to zaraz okaze sie ze nawet Dacia ma teraz lepsza game silnikow!

              A nowy Civic juz bedzie obarczony hybrydowym złomem wiec cena pojdzie w gore... a uzywalne osiagi w dol
              Niestety ja zawsze w podróżując poza Europę mialem frajdę widując różnorodność modeli. A faktycznie jeżeli ograniczona w 2020 dostępność 1.5T się pogłębi to będzie dramat.
              A z hybrydami to też słabo, bo niestety Honda mistrzem tu nie jest a do tego hybryda oznacza powrót do wolnossaka i skrzyni CVT a'la gastrokurier

              Comment


              • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
                hybryda oznacza powrót do wolnossaka i skrzyni CVT a'la gastrokurier
                na pewno? w CR-V Hybrid z tego co rozumiem CVT jest tylko w nazwie (tak jak v-tec w 1.5T) - naped jest brany 1:1 z elektrycznego silnika, z chwilowo dopinanym (ale tez 'na sztywno') spalinowym w scisle okreslonych warunkach

                Comment


                • Zamieszczone przez fishdick Zobacz posta
                  na pewno? w CR-V Hybrid z tego co rozumiem CVT jest tylko w nazwie (tak jak v-tec w 1.5T) - naped jest brany 1:1 z elektrycznego silnika, z chwilowo dopinanym (ale tez 'na sztywno') spalinowym w scisle okreslonych warunkach
                  Dokładnie tak jest. A co do mistrzów w dziedzinie - Honda w hybrydach ma staż niczym Toyota. ToyToy sprzedażą stoi ale czy sprzedanych 100 Veyronów oznacza, że są do kitu bo Corolla bije je na łeb na szyję w tej tabelce w Excelu? ......Mam nieodparte wrażenie , że jesteśmy w motoryzacji analogicznie , Ci co pamiętają, na etapie ZX Spectrum. Nawet nie Commodore 64 . Ani to uczy, ani to bawi. Mało softu i mało kto się na to decyduje i w cholerę kosztuje. A jednak to ten kierunek wyparł maszynę do pisania z mechanicznymi klawiszami i taśmą z tuszem....Czy się to komuś podobało czy nie. Clarkson w jednym z odcinków do domu wrócił jednak i8 zamiast M3.....Tak, wiem co później mówił
                  Last edited by montada; 15-01-2021, 14:51.

                  Comment


                  • Co do fajności Hondy w hybrydach - staż stażem, ale w wielu testach wyniki spalania deklarowane przez Hondę są dalekie od rzeczywistosci i wcale tak malo nie palą.

                    A co do skrzyni - wiem, ze obecna hybryda działa na innej zasadzie - jest bliżej rozwiązania z GM z Volta/Ampery niż klasycznej hybrydy, ale efekt akustyczny jest zbliżony do eCVT w ToiToyu (link nie przyjmuje punktu startu - oglądać od 1 minuty). I jak wrażenia?

                    Comment


                    • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
                      I jak wrażenia?
                      troche slabo audio nagrane, ciekaw jestem jak to na zywo brzmi. Moze sie Montada wypowie.
                      ale tak - ogolnie pod wzgledem doznan sluchowych to nazwa trybu 'E-CVT' na pewno pasuje

                      Comment


                      • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
                        Co do fajności Hondy w hybrydach - staż stażem, ale w wielu testach wyniki spalania deklarowane przez Hondę są dalekie od rzeczywistosci i wcale tak malo nie palą.
                        Mam prawie 19tys na blacie i kiedy ktoś pyta ile pali, odpowiadam - z doświadczenia średnio 6,4. Jeżdżę sporo w dużym mieście i trasy z pełnym załadunkiem.

                        Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
                        I jak wrażenia?
                        Jeśli pytasz o wrażenia z buta w podłodze to są takie sobie. Ale kto jeździ z butem w podłodze non stop takim typem samochodu? Wszyscy się na to uparli..... Ja w 80% jeżdżę w ciszy a o tym już nikt nie pisze. Super sprawa.
                        Last edited by montada; 15-01-2021, 15:18.

                        Comment


                        • O ile fwd w crv hybrid jedzie porównywalnie do ravki ( do 100km/h lepiej, powyżej gorzej), to już AWD bardzo odstaje w porownaniu do Toyoty, która to ma dodatkowy silnik z tyłu. Taka ravka awd 160 robi ponizej 20 sec, a crvka w okolicach 25, więc jest to spora różnica, tym większa, że ravka i tak mniej pali. Jednak myślę, że potencjał w Hondzie do hybryd jest i w przyszłości będą mocno Toyotę podgryzać.
                          Pytanie tylko czy u Nas będzie ctr11, i oczywiście, czy będzie mild hybrid i ile przez to ewentualnie będzie ważył.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                            Pytanie tylko czy u Nas będzie ctr11, i oczywiście, czy będzie mild hybrid i ile przez to ewentualnie będzie ważył.
                            Z ostatnich wieści ma być bez hybrydowych cudów.

                            Comment


                            • Czyli u Nas nie będzie, bo chyba wszystkie od 2022r mają być elektryczne albo hybrydowe. Ech typka najbardziej szkoda, bo rozwalił konkurencje, zarówno ctr9 jak i ctr10. A takie były nadzieje i zapowiedzi w 2014/15 roku, że Honda wraca do korzeni.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez montada Zobacz posta
                                Jeśli pytasz o wrażenia z buta w podłodze to są takie sobie. Ale kto jeździ z butem w podłodze non stop takim typem samochodu? Wszyscy się na to uparli..... Ja w 80% jeżdżę w ciszy a o tym już nikt nie pisze. Super sprawa.
                                Jak nie cisniesz to w ToyToyu też jest cicho a jednak większosć kojarzy eCVT w gastrokurierem Taki los.

                                Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                                Czyli u Nas nie będzie, bo chyba wszystkie od 2022r mają być elektryczne albo hybrydowe.
                                Ma być, Honda sie tłumaczy, ze elektryfikacja ma dotyczyc mainstreamowych modeli. A CTR XI ma być ostatnim pure ICE w Europie z H na masce. Szkoda, ze nie pojawiaja sie zadne przecieki o automacie

                                Comment

                                Working...
                                X