Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

nowa Honda elektryczna na 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • nowa Honda elektryczna na 2020

    Bardzo fajny samochodzik:


    Moim zdaniem słuszne założenie, że więcej niż 200 dziennie nie trzeba mieć zasięgu. Ładowanie do 80% w pół godziny, bardzo ciekawa deska rozdzielcza. Czego chcieć więcej. Z chęcią bym kupił jakbym poruszał się po city i miał gdzie ładować.
    Tylko ta cena.... Szkoda że elektryki mają takie chore ceny przekładając to na polskie zarobki. Oj długo jeszcze pojeździ przeciętny Kowalski Passatem w tedeiku

  • #2
    Dokładnie, idealne do miejskich zastosowan! I jeszcze ladowanie w nocy poza szczytem gdyby sensownie rozwiazac to same zalety. Poza cena...

    Comment


    • #3
      Sytuacja trochę przypomina mi zwrot w fotografii. Kiedyś szczytem było zawiesić u szyi mega lustrzankę z mega obiektywem. I jakość zdjęć i look Dzisiaj mały, poręczny i piekielnie szybki bezlusterkowiec załatwia sprawę. I lżej i szybciej i troszkę mniej do zepsucia. Dla mnie ta Hanka to wzór miejskiego wozidła. Zarówno technicznie jak i wizualnie. Fajny materiał, polecam - https://www.youtube.com/watch?v=MfD67KCFxqI.

      Comment


      • #4
        H świecące i jakoś legalnie można ... a pamiętam temat auta Butlera, w którym tu niektórzy forumowicze twierdzili że to niezgodne z przepisami argumentując że to dodatkowe światło .
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Z wyglądu trochę jak Trabant po lifcie ale całkiem sympatyczne. W Polsce to będzie raczej drogowa ciekawostka, jednak ceny baterii cały czas w dół więc kto wie, może za 5 lat zakup elektryka będzie można rozważyć.
          CIVIC IX 1,8/142KM

          Comment


          • #6
            Wygląda jakby była wystraszona...

            Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez remar Zobacz posta
              Z wyglądu trochę jak Trabant po lifcie(...)
              Dla mnie wygląda jak chińska podróbka golfa jedynki z aliexpress
              Design mi się nie podoba, idea... hmm. Moim zdaniem nie ma infrastruktury na tego typu samochody, o wiele większy sens jak dla mnie mają auta hybrydowe. Ogólnie to poczekamy, zobaczymy. Na razie to ciekawostka, ale rozwój działa tak, że ktoś to jednak musi "wynajdować" i testować. Pierwsze (ew. raczkujące) wersje czegokolwiek zazwyczaj nie są w 100% super.
              Moja VII gen

              Comment


              • #8
                80% w 30 min, ale ze stacji szybkiego ładowania, a ile takich stacji na razie jest? Poza tym w dzisiejszym pędzie to te pół godziny w porównaniu do ok minuty ze zwykłym paliwem to wieczność. Ponadto z gniazdka domowego pełne ładowanie będzie trwało ze 48h.
                Mogli tam połączyć turbolitrowke z baterią tak żeby było ok 160-170KM i już byłoby super

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                  Mogli tam połączyć turbolitrowke z baterią tak żeby było ok 160-170KM i już byłoby super
                  Obecna formuła 1 idzie w tę stronę, bardzo mi się podoba takie wykorzystanie technologii. Taki Mercedes np. osiągnął (o ile dobrze pamiętam) coś ok 55% sprawności silnika.
                  Moja VII gen

                  Comment


                  • #10
                    Zamieszczone przez szymv Zobacz posta
                    Obecna formuła 1 idzie w tę stronę, bardzo mi się podoba takie wykorzystanie technologii. Taki Mercedes np. osiągnął (o ile dobrze pamiętam) coś ok 55% sprawności silnika.
                    Popieram, tylko założeniem tego samochodu jest jazda po zakorkowanych miastach a nie po Monza. Na co komu w takim środowisku i przy ograniczeniu prędkości w większości miejsc do 50 km/h 170KM? No, chyba, że do generowania kosztów i jeszcze wyższej, już dla wielu zaporowej ceny.

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                      H świecące i jakoś legalnie można ... .
                      Świecące na zielono Bardzo ładnie wygląda.
                      Zamieszczone przez remar Zobacz posta
                      Z wyglądu trochę jak Trabant po lifcie ale całkiem sympatyczne. W Polsce to będzie raczej drogowa ciekawostka, jednak ceny baterii cały czas w dół więc kto wie, może za 5 lat zakup elektryka będzie można rozważyć.
                      No niestety ceny elektryków są totalnie od czapy jak dla nas. Nowy Golf ma kosztować bodajże 30.000 Euro. Znając Golfa, to żeby był wyposażony jak Honda będzie trzeba dorzucić jeszcze z dychu. Nissan Leaf też doś koło 150 tys stoi. To potrwa więcej niż 5 lat...
                      Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                      80% w 30 min, ale ze stacji szybkiego ładowania, a ile takich stacji na razie jest? Poza tym w dzisiejszym pędzie to te pół godziny w porównaniu do ok minuty ze zwykłym paliwem to wieczność. Ponadto z gniazdka domowego pełne ładowanie będzie trwało ze 48h.
                      Mogli tam połączyć turbolitrowke z baterią tak żeby było ok 160-170KM i już byłoby super
                      Ale to nie jest auto do pędzenia i tankowania w minutę. Wychodzisz z domu, wsiadasz , jedziesz do roboty, wysiadasz, wpinasz się w stację, kończysz robotę i wracasz autem do domu. Do tego po drodze snujesz się w ciasnym city ze średnią 36 km/h więc po kiego grzyba komu 170 KM? Tu nawet 50 kucy wystarczy. Nie ta idea Szanowny Kolego Ale masz rację: infrastruktura u nas nie istnieje więc dupa blada. Choć ja akurat mam 200 m od domu dwa stanowiska do ładowania

                      Comment


                      • #12
                        Idea??? Ideą ma być smutne życie?
                        Rozumiem takie BMW i3, które ma ok 7sec do setki i naprawdę daje wielką frajdę z jazdy, nawet pomiędzy korkami można się fajnie powgniatać w fotel, złapać radość i fajny humor przed wejściem do pracy, a potem z powrotem odreagować i wrócić w pełnym humorze do domu. 50KM czy nawet 100KM (chociaż w tym absurdalnym elektryku Hondy ma być 300Nm więc do tych 70-80km/h powinno być dobrze) już tego szczęścia mi nie da

                        Comment


                        • #13
                          Dlaczego od razu smutne. Co ma piernik do wiatraka. I co z tego że ta Becia ma 7 sek do setki. Spróbuj w Warszawie rano jadąc do pracy ile wykorzystasz z tego przyspieszenia To jest samochód do zakorkowanego miasta. Są miasta, gdzie jak wyjeżdżasz spod domu, to kolejne 10 czy 15 kilometrów jedziesz z max prędkością 40 km/h. Uwierz mi I co Ci wtedy po tych 7 sekundach. Takie są realia dużych, zatłoczonych miast, dla których jest przeznaczone takie wozidlo. Odreagować sobie możesz w sobotę na torze. Albo w trasie. W drodze powrotnej z pracy tego nie zrobisz. No chyba, że na ostatnim odcinku 100 m jak już wyjedziesz z korka.
                          Ideą tego auta jest tanio, sprawnie i cicho. W korku tak samo będziesz stał w tej Hondzie co w Betce. No, może w Betce bardziej luksusowo. Audio na pewno będzie lepsze.

                          Comment


                          • #14
                            Koledzy to nie silnik spalinowy. Silniki elektryczne mają same zalety. Przyspieszenie jak w autach sportowych. Te 3 sekundy do 100km/h to norma. Nie ma się o co martwić, że będzie wolny czy coś.

                            Comment


                            • #15
                              Dokładnie, te 100 KM i 300 niutków wystarczą w zupełności by w dobrym humorze dojechać do pracy. I jeszcze w ciszy

                              Comment

                              Working...
                              X