Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

10th gen Civic 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Hybryda to się może w mieście sprawdza gdzie sporo energii odzyskuje się z hamowania. Proszę sobie porównać ile pali średnio Lexus NX 200t i 300H, to nie są różnice które by zachęcały do zakupu hybrydy, na forum Lexusa też nie mają dobrego zdania o hybrydach. Dla mnie to jest taka trochę "głupia' technologia, modna, dla japiszonów, może dlatego Honda się w to nie bawi na poważnie, mają jakieś silniki w tej technologii, ale nie jest to chyba dla nich priorytet, ot mamy żeby nam nie powiedzieli, że środowiska nie szanujemy Dla mnie Toyota ma syfiate silniki, diesla nie potrafili zrobić, nowe 2.0T w Lexie też słabe, pali jak Honda 15 lat temu , w Subaru podobnie. Dla wyznacznikiem technologii w autach jest silnik, jego dynamika, ekonomika i trwałość, tego nie ma w Toyocie. Niemcy faje silniki robią, TSI jest bardzo ciekawe, ale ja miałem niemieckie auto i kolejnego nie kupię

    Comment


    • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
      skoro USA jest jednym z kluczowych rynków tego auta - gdzie do cholery jest hybryda w Civicu w czasach gdzie Priusy sprzedają się tam milonami sztuk?!?!?!? VTEC Turbo Hybrid to by dopiero była nowalijka technologiczna, ha!
      W ktoryms watku kiedys pisalem, ze wlasnie dziwne jest podejscie Hondy do tematu hybryd. W Japonii Honda oferuje kilkanascie roznych modeli samochodow (https://www.honda.co.jp/auto-lineup/?from=pulldown) i wszystkie (za wyjatkiem CR-V) sa dostepne z silnikami hybrydowymi (HR-V, Legend, Accord, Odyssey i mnostwo innych). Niektore, co wiecej nawet nie maja w ogole konwencjonalnych silnikow w ofercie - tylko hybryda.
      Moze to jakies panstwowe, japonskie regulacje ? Na rynek rodzimy glownie Honda daje hybrydy, a za granice glownie Toyota ... ?
      Jest: 1985 Fiat 126p 650E, 2019 Jeep Compass 4x4 1.4t
      Były: 2002 Honda Civic Sedan 1.6 VTEC, 2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC

      Comment


      • Mam w robocie x5 hybrid plug in, w mieście może i to jest fajne ale w trasie nie schodzi poniżej 13l...
        Spoko, że skrzynia jest normalna a nie jakaś cvt..
        No i trzeba się modlić, żeby nie było wypadku bo jak się uszkodzi ogniwa/baterie to już chyba szkoda całkowita..

        Comment


        • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
          Hybryda to się może w mieście sprawdza gdzie sporo energii odzyskuje się z hamowania
          Hybryda się sprawdza TYLKO w mieście. Poza nim jest bez sensu na dzień dzisiejszy. Ale taki HR-V to w końcu miejskie auto, prawda?

          Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
          Lexus NX 300H
          To już jest dla mnie pomylenie idei. Prawie dwutonowy luksusowy SUV o ogromnej powierzchni czołowej z dużym 2.5 litrowym silnikiem to zaprzeczenie definicji auta ekonomicznego czy choćby miejskiego. Już pomijając fakt, że wydając 200tys. na auto spalanie o litra mniej jest sprawą zupełnie nieistotną, prawda? Powiedzmy sobie szczerze, to właśnie hybryda na pokaz dla japiszonów z uwagi na modę na hybrydy. To jest tak jak z tymi idiotami, co kupują BMW X5M i jadą na tor, myśląc, że mają auto sportowe. Jak coś jest z założenia pomyloną ideą, nie za bardzo ma jak się sprawdzić. X5M tak samo "dobrze" się sprawdzi na torze (szczególnie krętym haha), jak taki Lex w kwestii bycia oszczędną hybrydą.

          Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
          Dla mnie to jest taka trochę "głupia' technologia
          Pomiń Lexusa i zajrzyj tam, gdzie hybrydy mają sens. Jak byłem ostatnio w USA rok temu to 3/4 taksówek to Priusy (i to tendencja wzrostowa, trzy lata temu była co druga) i nie bez powodu. To jest genialne i idealne rozwiązanie do tego typu poruszania się.

          Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
          Toyota ma syfiate silniki
          Hmm... to czemu ma największą sprzedaż na świecie? W tym 96% (!) rynku hybryd?

          Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
          Mam w robocie x5 hybrid plug in, w mieście może i to jest fajne ale w trasie nie schodzi poniżej 13l...
          eee o jakim aucie tu mówimy?

          Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
          No i trzeba się modlić, żeby nie było wypadku bo jak się uszkodzi ogniwa/baterie to już chyba szkoda całkowita..
          One są generalnie w płycie podłogowej, przy takim uderzeniu, że zniekształca ją to chyba nawet dobrze, żeby auto szło na złom a nie do Janusza do prostowania - dla bezpieczeństwa przyszłych użytkowników...
          Last edited by Alix; 15-09-2016, 13:34.
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • Honda ma swoje hybrydy mniej zaawansowane niz Toyota. Nie ma (przynajmniej do niedawna nie bylo) mozliwosci jazdy wylacznie na elektryku (tzn warunki jazdy na samym pradzie byly takie, ze w naturze praktycznie nie wystepowaly). I nie zgodze sie, ze hybrydy to chwilowa moda. Czesto jezdze hybrydami taxi. Goscie naprawde nie oszczedzaja tych aut, a czesto spogladam na wyniki spalania albo dopytuje kierowce. Nie spotkalem sie z wynikiem powyzej 6 litrow. Przy takiej jezdzie 1.8 w Civicu skotłuje spokojnie 10+.

            Comment


            • Ja odnoszę wrażenie, że Honda się ceni i nie daje rabatu, ale płacąc określoną ilość dudków dostaję więcej samochodu w samochodzie, w Toyocie to więcej to marketing. Jaki jest ten najmocniejszy silnik w aktualnie produkowanym Avensisie, 2.0 148km? No proszę Cię Alix, , Accord miał 2.4, 201km 2.0 miało 156km 8 lat temu. Diesle biorą od BMW. Piszę o EU, chyba że Toyota ma jakiś ciekawy silnik u nas to daj przykład, oprócz gt86 bo to Subaru BRZ, co też jest śmieszne moim zdaniem.

              Comment


              • Też uważam, że toyota ma archaiczne silniki, te same wolnossaki klepane od wielu, wielu lat, brak turbo nie licząc 1.2,
                Brak dwusprzęgłowych automatów, diesel wzięty z bmw...coś stoją w miejscu a ceny coraz wyższe..
                Polecam przejrzeć cennik c-hr...

                Comment


                • Toyota to głównie marketing, a silniki ma raczej po prostu nienowoczesne (poza hybrydami) niż syfiate jak napisałeś. Syfiate to może jest 1.6THP PSA/Mini czy niektóre nieszczęsne silniki VW które się potrafiły zmielić, wywalić tłok bokiem albo spękać głowicą. To zniechęca. Toyota nie ma może super jednostek, ale w większości nie kaszanią się pierwszemu właścicielowi. I to jak widać wystarcza.
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                    Ja odnoszę wrażenie, że Honda się ceni i nie daje rabatu, ale płacąc określoną ilość dudków dostaję więcej samochodu w samochodzie, w Toyocie to więcej to marketing. Jaki jest ten najmocniejszy silnik w aktualnie produkowanym Avensisie, 2.0 148km? No proszę Cię Alix, , Accord miał 2.4, 201km 2.0 miało 156km 8 lat temu. Diesle biorą od BMW. Piszę o EU, chyba że Toyota ma jakiś ciekawy silnik u nas to daj przykład, oprócz gt86 bo to Subaru BRZ, co też jest śmieszne moim zdaniem.
                    Honda ma 155KM z 2.0 w CR-V bo ...Accorda zamordowała własnymi rękami i nie ma nic, co mogloby byc konkurentem dla Avena.
                    Civic ma 1.8 142KM a juz w 98 roku w Civicu bylo 169KM z tej pojemnosci, a Integra nawet 190KM. I co z tego? Absolutnie nic. Rozne epoki, rozne normy spalania.

                    A co do Diesli - slusznie robia. Po co ladowac kase w R&D silnika, ktorego nie sprzedaja globalnie, tylko w jakiejs chorej Europie, ktora sie zakochala w sadzomiotach. Honda za to zrobila silnik diesla i ceni go tak, jakby nie chciala go sprzedawac.

                    Czy Toyota ma jakies fajne silniki? Czy ma jakies fajne modele? 2xNIE. Ma auta trafiajace w przecietnych kupujacych.
                    Ale jednak sprzedaje w Polsce bo ma pełną ofertę modelową (od segmentu A, B przez kompakt do Avensisa, do tego SUV, terenówki) i silnikową (silniki benzynowe, diesla i hybrydy). I przez to też leci na floty. (za 2015 na sprzedaz ogolem 36tys samochodow sprzedali indywidalnym ok 13 tys). Za to Honda sprzedala w tym samym czasie .... tego nie wiem. Najobszerniejszy ranking jaki znalazlem skonczyl sie na 20 miejscu sprzedażą ogółem 6,7k samochodow. Hondy w pierwszej 20ce brak.

                    Sprzedaz flotowa jest oczywiscie bronia obusieczna - bo wplywa na wartosc rezydualna aut, ale z drugiej strony pozwala przezyc dealerom, ktorzy serwisuja potem te auta.

                    Comment


                    • 2.2 Diesel sypał się na potęgę. Przez syfiate rozumiem właśnie archaiczne, nienowoczesne, Avensisa chyba nawet nie ma w hybrydzie, auto za 100-120tyś z taki cudem techniki W lexa już się nie dało pakować tych dobroci to stworzyli 2.0t 240km i na forum lexa płaczą za starym wolnossącym 2.5 Honda też ma swoje wady, ale silniki ma moim zdaniem świetne, dynamiczne, oszczędne i trwałe, diesle są super, 1.6 120km pobił w tym roku rekord Guinnessa w spalani (po co hybryda?), 2.0 w CTR jest kapitalny, mocny i oszczędny.

                      Honda ma na rynku mocną pozycję, diabli wiedzą jak oni to kalkulują, że im się to opłaca. Flot nie robią, a na swoje wyjść potrafią. Gadałem nawet o tym kilka razy z pracownikami ASO i tam się też każdy stuka w głowę,a jaką politykę ma Honda to najstarsi pracownicy ASO nie wiedzą

                      W tym co napisał filipfm jest bardzo dużo prawdy, niestety smutnej.
                      Last edited by Jozin; 15-09-2016, 14:46.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                        Honda ma na rynku mocną pozycję, diabli wiedzą jak oni to kalkulują, że im się to opłaca.
                        Pamiętajcie, że Honda to nie tylko Honda jest też marka - Acura Hondy. Zresztą Honda nie robi tylko aut, robi mnóstwo innych pojazdów- motocykle, silników, urządzeń.. widać jakoś im to się wszystko opłaca.. a Toyota co robi ? tylko samochody ?
                        Moja łódka Civic..
                        Mój "klekocik" Ceed..
                        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                        Coś na temat olejów..

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                          Pamiętajcie, że Honda to nie tylko Honda jest też marka - Acura Hondy. Zresztą Honda nie robi tylko aut, robi mnóstwo innych pojazdów- motocykle, silników, urządzeń.. widać jakoś im to się wszystko opłaca.. a Toyota co robi ? tylko samochody ?
                          Tylko samochody.
                          Co do marek to ma oprocz Toyoty jeszcze Lexusa, Sciona i Daihatsu + udziały w FHI, Isuzu i Yamaha.

                          Nie ma co porownywac wielkosci Toyoty do Hondy (nawet po zsumowaniu wszystkich gałęzi przemysłu, w których Honda i jej marki są obecne). Za 2014 Toyota miala reve wyzsze 2,5x od Hondy.

                          Comment


                          • No dobra, ale 2,5x to nie 25x czy 250x. Jest wiele mniejszych znacznie od Hondy koncernów, które też uskuteczniaja niezły development, także podstawa i skala zasobów są aby porównywać, za co firma w ogóle może się zabierać.

                            Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
                            A co do Diesli - slusznie robia. Po co ladowac kase w R&D silnika, ktorego nie sprzedaja globalnie, tylko w jakiejs chorej Europie, ktora sie zakochala w sadzomiotach. Honda za to zrobila silnik diesla i ceni go tak, jakby nie chciala go sprzedawac
                            No tak tylko czemu od BMW... z bezawaryjności to ich klekoty czterocylindrowe nie słyną Ale za to jeżdżą mega fajnie. To najfajniejsze diesle pod wzgledem charakterystyki pracy. Przynajmniej pod maską BMW. Z drugiej strony rozumiem, że VAG czy francuzi nie chcieli oddać swoich głównych argumentów Toyocie Klient Mini/BMW nie ma zazwyczaj kompletnie nic wspólnego z klientem Toyota/Lexus także... nic nie ryzykują.

                            Tym bardziej, że diesle to konstrukcja rzeczywiście niszowa i turbobenzyny je wypierają z rynku, a pseudoekopolitycy wydatnie w tym pomagają. Od kiedy jeszcze stało się jasne, że w USA "clean diesel" nie wypali to...

                            Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                            2.2 Diesel sypał się na potęgę.
                            No tu się zgadzam, ten silnik ToyToya w pełni zasługuje na miano "syfiaty"...
                            Last edited by Alix; 15-09-2016, 16:17.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • A wersja poliftingowa X gen kiedy wyjdzie?

                              Moja

                              Comment


                              • Haha co to za pytanie Czyżby wygląd tyłu?
                                ............................C I V I C
                                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                                . .
                                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                                Comment

                                Working...
                                X