Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

10th gen Civic 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • @solarlodge
    Post #338
    W zasadzie od tych fotek zaczelo sie cos dziac.
    Btw. Wychodzi na to ze nasze seryjne silniki to beda type-s poza EU

    Comment


    • Szukałem ostatnio informacji o X gen i wygląda, że póki co Civic X ma troche problemów ;/
      https://www.youtube.com/watch?v=L9z8QpNe9u8
      https://www.youtube.com/watch?v=vTE8r9uu71Q
      https://www.youtube.com/watch?v=gI0bX0O_ULE
      Last edited by martin; 31-08-2016, 01:32.

      Comment


      • Choroby wieku dzieciecego...byle do liftingu i bedzie dobrze
        Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

        Comment


        • Ech ten nadmiar elektroniki...
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
            Choroby wieku dzieciecego...byle do liftingu i bedzie dobrze
            osobiscie wyczekuje na nowego Civica odkąd pojawiły sie pierwsze rendery czyli z 1.5-2 lata. Sory, nie chce mi sie czekac kolejnych 3 na lifta ;P

            tymczasem X wymaksowany jeśli chodzi o safety
            https://www.safercar.gov/Vehicle+Sho...IVIC&year=2017
            Last edited by tommiyacht; 31-08-2016, 09:14.

            Comment


            • nowe fotosy, juz chyba bardziej oficjalne:


              Comment


              • Raczej wersja nieprodukcyjna, wydech jest na środku. Chyba że jest wersja na z hakiem i bez

                Comment


                • Nie wszystkie wersje będą do haka
                  To jest wersja produkcyjna.
                  Natomiast z ta tylna wycieraczka to wygląda jakby wykupili zapas części do poloneza FSO

                  sent from mobile

                  Comment


                  • Wow, wycieraczka jest na prawdę paskudna .

                    A wydech faktycznie ciekawostka. W tym artykule: https://www.caranddriver.com/news/20...-and-info-news są oficjalne zdjęcia i też ma centralne dwie końcówki.
                    Edit: doczytałem dobrze artykuł - hatchback w dwóch usportowionych wersjach wyposażenia będzie miał ten centralny wydech. W pozostałych będzie normalnie.
                    Jest: 1985 Fiat 126p 650E, 2019 Jeep Compass 4x4 1.4t
                    Były: 2002 Honda Civic Sedan 1.6 VTEC, 2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC

                    Comment


                    • Faktycznie, w wersji Sport będzie centralny wydech. Fajno! Piszą, że silnik 1.5 ma mieć max 180km w wersji Sport, ciekawe czy na wszystkie rynki, czy na Europę będzie wersja 200km.

                      Comment


                      • Ten tył trochę mi przypomina tyłek Mitsubishi Lancera w hatchbacku.. niezbyt ładny.. szkoda.. ale tak jak pisałem wcześniej ten silnik 1,5 będzie to kompensował szczególnie jak będzie miał 200KM, wtedy tego tyłka i tak nikt nie zdąży obejrzeć hehe
                        Moja łódka Civic..
                        Mój "klekocik" Ceed..
                        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                        Coś na temat olejów..

                        Comment


                        • ja jeszcze licze na cud i 2.0 N/A na Europe (albo ten 1.8 jak w Azji). Moze nie wiem, zrobią jakieś badanie rynku czy cos..

                          Comment


                          • Pytanie jaką normę EURO by spełniał 2.0 N/A. Pamiętaj, że K20 N/A zdjęto z naszego rynku przez niespełnienie zasranej europseudoekologii zwanej EURO 5. Z tego powodu nie ma co robić sondażu, a pytanie zasadnicze chyba bardziej czy przy konstrukcji tego K20C2 wyjściowo z myślą o rynku gdzie "nie zamęczają" normami ktoś zawracał sobie głowę, żeby wszelkim kosztem azotu czy czego tam wylatywało ćwierć grama mniej niż przewiduje ustawa. Poza tym kupcy rynku pierwotnego EU w ogromnej większości jednak chcą turbobenzyn. Bo oni mają inną perspektywę trwałości i awaryjności; >90% z nich sprzeda auto <7 lat i <150kkm. A do tego czasu przyzwoita turbobenzyna nie psuje się bardziej niż silnik N/A i fajniej jeździ. Ba, czasem nawet mniej pali.

                            Co do wyglądu, to piękny przód i niebanalna bryła... ale tył już na powyższych fotkach prosi się o lifting
                            Last edited by Alix; 01-09-2016, 12:36.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • no ja bym ewentualnie chciał pojeździć przynajmniej 10 lat ale przebiegowo nie wyszło by za 150kkm. Ciekawe czy to turbo by to wytrzymało.

                              Comment


                              • Jak nie będziesz nim szalał jak nienormalny, deptal na zimnym do odcinki itp. to nie powinno być żadnych większych problemów
                                Last edited by Alix; 01-09-2016, 12:58.
                                ............................C I V I C
                                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                                . .
                                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                                Comment

                                Working...
                                X