Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

10th gen Civic 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • W powyższym artykule usprawiedliwia się wprowadzenie silnika 1.0 i rezygnację z wolnossących w X genie normą emisji spalin. A czy motocykli nie obowiązują te normy? Przecież Honda (i nie tylko) sprzedaje w Europie motocykle z silnikami większymi niż ma mój Civic 1,8 i nikt nie robi z tego powodu afery. Honda ma w ofercie motory z silnikiem o pojemności 1832 i do tego sześciocylindrowe i mogą one jeździć po UE. Nie jestem przeciwnikiem zmian ani turbo ale czytając o Civiku 1,0 podnosi mi się ciśnienie i nie potrzebuję już kawy. To lepiej byłoby ten silnik z motocykla przeszczepić do Civika - przynajmniej dźwięk byłby odlotowy.
    CIVIC IX 1,8/142KM

    Comment


    • Mysle, ze ten 1.0 ma szanse jezdzic lepiej niz obecne R18 nie skreslalbym go na starcie

      Silniki z motocykli do aut to sredni pomysl ze wzgledu na ich charakterystyke.

      I motocykle maja inne normy czystosci spalin. Obecnie EURO3, która ma parametry między EURO 1 a EURO 2 dla samochodów.

      Comment


      • czekamy do 1-16 października na paryski salon. Chyba wcześniej nic oficjalnego nie dostaniemy. Te 201hp w 1.5 to na 100% ? Wydaje sie to o tyle dziwne ze hameryka zawsze dostaje więcej mocy niz UE. a tu na odwrót...

        Comment


        • Zobacz sobie w mojej stopce masz link do historii modelu i usportowionych wersji. Ameryka zawsze dostawała gorsze silniki od Hondy niż Europa. Tylko podstawowe były większe bo tam pojemność 1.3 czy 1.4 to śmiech na sali. No przynajmniej bez turbo
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • 1,5T na hamowni.
            260 nm - elegancko




            i porownanie do 9gen SI

            Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

            Comment


            • Co to za fale Dunaju na tej hamowni... takie coś w seryjnym silniku? Niezbyt wiarygodne albo hamownia coś nie teges
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • bardzo fajny review, dosyć prosty inglisz

                Comment


                • produkcyjny HB przyłapany


                  Comment


                  • Juz to pisalem na innym forum. W artykule, w ktorym sie pojawily te fotki jest mowa o cenie na poziomoie 15kGPB. Obecnie gama 9gen w UK rozpoczyna sie od modelu 1.4 Sport za 18,3kGBP. Jezeli sprawdzilyby sie ceny, nawet za jakas bazowa wersje 1.0 tyle taniej niz obecny model to moze byc hit sprzedazy.

                    Comment


                    • Oj będzie, bo wygląda fajnie a teraz podstawowy silnik wreszcie bedzie napędzal to auto - bo do tej pory to nie było nadmiaru Nm...
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                        Oj będzie, bo wygląda fajnie a teraz podstawowy silnik wreszcie bedzie napędzal to auto - bo do tej pory to nie było nadmiaru Nm...
                        Kij w mrowisko oczywiscie troche wkladam, ale w 9gen to 1.8 powinien byc podstawowy bo auto utylo w porownaniu z 8gen i osiagi z dobrych zrobily sie umiarkowane. Przyspieszenie wzroslo o prawie sekunde. Nad 1.4 spuscmy zaslone milczenia. To silnik dobry do Jazza. W gamie brakowalo czegos w okolicy 180-200KM.
                        A tu baza ma parametry mocowe na poziomie 1.8 a drugi silnik na poziomie FN2 i skoro amerykanski 174 konny 1,5 robi 0-60 w 7sekund to nasz europejski, mocniejszy powinien 0-100 zrobic w tak samo albo i lepiej.

                        Wyrasta na kandydata na moje nastepne auto oczywiscie CTR pozostaje w sferze marzen ale rzeczywistosc moze skusic na 1.5T
                        Last edited by filipfm; 02-08-2016, 13:47.

                        Comment


                        • Mnie interesuje czy poprawili fotele bo na filmie niestety widzę znajomy profil siedziska. To chyba najsłabsza strona obecnego modelu - żona w dłuższą trasę bierze pod plecy ręcznik lub poduszkę i namawia na sprzedaż civika rok wcześniej niż planowaliśmy przez te fotele właśnie.
                          CIVIC IX 1,8/142KM

                          Comment


                          • Zamieszczone przez remar Zobacz posta
                            Mnie interesuje czy poprawili fotele bo na filmie niestety widzę znajomy profil siedziska. To chyba najsłabsza strona obecnego modelu - żona w dłuższą trasę bierze pod plecy ręcznik lub poduszkę i namawia na sprzedaż civika rok wcześniej niż planowaliśmy przez te fotele właśnie.
                            Ciekawe co piszesz. Moze to kwestia przyzwyczajenia? Ja jezdze Hondami od ponad 10 lat i przez ten czas mialem 2x6gen, 7 gen i 8 gen obecnie. I nie bylo nigdy dla mnie problem zrobic trase po kilkaset km kilka godzin bez przerwy. Natomiast w innych autach gdzie jest podparcie ledzwiowe musze stawac czesciej na przerwe i rozruszanie organizmu. Ciekawe czy to kwestia wpasowania się w profil Hondy (mimo mojego wzrostu powyzej 190cm) czy po prostu kwestia indywidualna osobnicza.

                            Comment


                            • Dla mnie fotele w hondzie są jak najbardziej OK. Silnik tylko 1.5T o 1.0 wcale nie myślę, z nową X gen. nam jeden podstawowy problem, nie podobają mi się plastiki ( w kształcie plastra miodu) te z tyłu to jakaś porażka nie dość że wyglądają jak filtr w odkurzaczu to po dwóch latach użytkowania wyblakną od słońca i syfu z ulic
                              Last edited by MarcelWro; 02-08-2016, 14:30.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez MarcelWro Zobacz posta
                                Dla mnie fotele w hondzie są jak najbardziej OK. Silnik tylko 1.5T o 1.0 wcale nie myślę z nową X gen. nam jeden podstawowy problem, nie podobają mi się plastiki ( w kształcie plastra miodu) te z tyłu to jakaś porażka nie dość że wyglądają jak filtr w odkurzaczu to po dwóch latach użytkowania wyblakną od słońca i syfu z ulic
                                Fakt, w 8gen z plastikami w strukturze były średnie doświadczenia jeżeli chodzi o trwałość i wygląd. Ciekawe jak będzie z akcesoriami do dość odważnie wystylizowanego auta

                                Comment

                                Working...
                                X