Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

10th gen Civic 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Brzmi jak bajka, ze podstawowa wersja ma mniej niz 10 sek do 100. Oj moze byc ciekawie jak nie przegna z cenami a ja po cichu sie przygotowuje mentalnie na zmiane auta za 2 lata

    Comment


    • No i potencjał tuningowy
      Nie mozemy o tym zapominać - bo pewnie ten 1.0 R3 spokojnie na 150 KM pojdzie po zawirusowaniu.
      A to powinno dac wysoką ósemkę do setki - co w zupełności wystarcza do dynamicznego poruszania sie po naszych drogach.
      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

      Comment


      • Jeśli chodzi o spalanie to te silniki mogą zaskoczyć. Teraz nie odgrzebię, ale znalazłem test, w którym 1.5 T CVT 174 KM spalał średnio 7% mniej od 1.4 TSI 150 KM, jak im wyszło z pomiarów. Jeśli dodać do tego fakt, że 1.4 TSI pali średnio ok. 0,5 - 0,7 l mniej od 1.8 wg różnych testów to robi nam się łącznie różnica ok. 1 l w porównaniu 1.8 NA vs. 1.5 T. W takim razie 1.0 T może palić tylko jeszcze mniej. Zobaczymy.

        9,5 s do 100 dla 1.0 T w ponoć cięższej budzie IX gena? Robi się ciekawie

        Comment


        • Doookladnie Skoro Fordowskie Ecoboosty na quasi-oficjalnych pakietach Mountune dochodzą do 165KM nie widzę powodu, żeby tu było mniej Najpierw było przez 6 generacji że już z podstawowym silnikiem Honda szybsza niż wygląda. Potem i z szybkością i z wygladem nie do końca. Potem tempo jazdy za wyglądem nie nadażało w podstawie (patrz kompletne deprecjonowanie znaczka Type S w ufo z silnikiem 1.33/83KM handlowo zwanym 1.4) przez 8 i 9 gen... a wreszcie Honda od dołu cennika i jedzie i wygląda No i wreszcie będzie pole do modów dla Hondziarzy jak za dawnych lat, jak z R18 nic efektywnego do zrobienia nie było
          Last edited by Alix; 21-09-2016, 11:13.
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • 1.8 lepiej przyspiesza
            spalanie w 1.0 będzie niższe ale tylko przy mniejszych prędkościach i w mieście, powyżej oszczędniejszy będzie 1.8, bo w 1.0 włączy się wir w baku...
            każdy mały silnik przy dużych prędkościach pali strasznie dużo... ale generalnie spalanie na korzyść 1.0
            1.0 lepsza elastyczność
            1.8 będzie bardziej trwały no i jest sprawdzony, 1.0 trochę niewiadoma
            1.8 tańszy w serwisowaniu (brak turbo)
            4 cylindry fajniejsze niż 3, lepsza kultura pracy
            każdy ma plusy i minusy, dla mnie jednak więcej na korzyść 1.8 ale to nie ma znaczenia skoro 1.8 out, a 1.0 in...
            ciekawe jaka będzie różnica w cenie między 1.0 a 1.5 przy takim samym wyposażeniu...8 tys?

            Comment


            • Tyle w teorii i w serii. Pamietajcie, że auto ma być lżejsze od poprzednika.
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                No i potencjał tuningowy
                He, He, zapomnijcie, Honda nie lubi jak się tuninguje ich auta, zresztą żydzi, czy szkoci na częściach. Stuningujcie 1.6 czy 2.2 diesla w Hondzie, 2.2 180km to jeszcze jak cię mogę, ale w Accordzie między wersjami 150km i 180km jest inne sprzęgło i dwumas chyba, po podniesieniu mocy w 150km szybciutko trzeba było wymieniać te części na mocniejsze i dać zarobić Hondzie 1.6 120km diesel chyba w ogóle nie idzie zczipować bo jest policzona wytrzymałość na 120km, między 120 i 160km są duże różnice konstrukcyjne. To nie VAG, że Zdzisiu w garażu podłączy lapka i zrobi droższą wersję auta za tauzena , te mody w Hondzie będą miały taki sens finansowy jak zakup mocniejszej wersji.
                Last edited by Jozin; 21-09-2016, 11:28.

                Comment


                • Słabo znasz auta forumowe skoro tak piszesz
                  Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                    He, He, zapomnijcie, Honda nie lubi jak się tuninguje ich auta, zresztą żydzi, czy szkoci na częściach. Stuningujcie 1.6 czy 2.2 diesla w Hondzie, 2.2 180km to jeszcze jak cię mogę, ale w Accordzie między wersjami 150km i 180km jest inne sprzęgło i dwumas chyba, po podniesieniu mocy w 150km szybciutko trzeba było wymieniać te części na mocniejsze i dać zarobić Hondzie 1.6 120km diesel chyba w ogóle nie idzie zczipować bo jest policzona wytrzymałość na 120km, między 120 i 160km są duże różnice konstrukcyjne.
                    2.2 w Accordzie oprocz sprzegla rozni sie tez wiekszym IC. I akurat sprzeglo to jest najslabszy punkt tego auta i w serii nie wytrzymywalo - to byla bolączka Accorda i Civica. Natomiast silnik ma ogromny potencjał. U mnie po zmianie IC na większy bezproblemowo zrobiłem przyrost na poziomie 60KM i 60Nm. Mogło być więcej gdyby nie sprzęgło.
                    Co znaczy policzona wytrzymałość na 120? Tunerzy oferują programy na poziomie +40KM. Wersja 160 ma dwie turbosprężarki stąd wyższa moc i pewnie potencjał na 180+

                    Comment


                    • Piszę z doświadczenia w Accordach VIII i nowych dieslach z dpf, nie wersji VII. Czemu Honda uparcie wstawiała słabsze sprzęgło do wersji 2.2 150km, w wersji 180km było już ok, równocześnie produkowała oba auta i ładowała inne sprzęgła. W Civic naprawdę trzeba było tworzyć nowy silnik 1.6 żeby podnieść moc o te 40km? VAG, Volvo, Opel robią te głupie 30km na poziome programu bez zmian w częściach, osprzęcie. W Accordzie kupienie nowego 2.2 150 i "wirusowanie" go nie było opłacalne, lepiej było od razu kupić wersję 180km. Ja nie mówię, że nie można, mówię, że nie jest, albo może to być nieopłacalne.
                      Last edited by Jozin; 21-09-2016, 11:40.

                      Comment


                      • Silniki VAG tez sie roznia miedzy soba w wariantach mocowych.
                        a czemu przez 10 lat obecnosci na rynku 2.2 iCTDi nie ogarneli sensownego sprzegla to pytanie do tęgich głów w HMC

                        Comment


                        • Jozin myślisz, że jak tuningujesz VAGa to masz wszystko z zapasem? Tam jest tak samo. Seria to seria, a mocno zmodowane zawsze trzeba się liczyć z pewnymi rzeczami. 2.2 jest jednym z silników diesla o najwiekszym potenjale tuningowym na rynku. Sprzęgło, dwumas, IC... kto powiedział, że w tuningu można używać tylko to co oferuje OEM/ASO? Są inne rozwiązania dla hardcorow

                          Z resztą wróćmy do tematu. Potencjał i rozmaite możliwosci wzmocnienia dla chętnych 1.0T bedą z innej bajki niż przy R18 gdzie jest... albo mega grubo (turbo) albo wcale.
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • Mam w rodzinie Opla Vectrę 1.9 diesel z podniesioną mocą o 40km, bez modyfikacji osprzętu, kilka ładnych lat już tak jeździ i nic się nie dzieje . W Volvo przyjeżdżasz płacisz za program, pijesz kawę i wyjeżdżasz mocniejszym autem. Zrób to samo w Hondzie. Jakbym miał czipowac 2.2 Accorda VIII 150km to od razu bym dopłacił do wersji 180km, pewnie tak samo będzie z 1.0. To miałem na myśli pisząc, że Honda "nie lubi" jak się grzebie w ich silnikach. W nowym CRV różnica katalogowa między wersją 120 i 160km to 10-12tyś zł plus napęd 4w w wersji 160km . Widzisz sens kupowania nowego CRV 120km i czipowania go? Teraz już możemy pisać o X gen

                            Comment


                            • wg mnie nie ma sensu modzić 1.0 skoro można kupić 1.5...

                              Comment


                              • Ja nie widzę sensu zakupu CR-V w ogóle w żadnej perspektywie, a co dopiero chipowania go... i tak Civic 1.0T odjedzie go jak chce będąc pewnie prawie o połowę tańszy (w stosunku do wersji 160KM)... A co do tjuningu to pewnie, że lepiej od razu kupić 1.5T. Ale znając życie będzie zaraz stado takich co kupią 1.0T i za tydzień będą chcieli więcej...

                                P.S.
                                Kurde tu chyba niechcący działam trochę na szkodę Hondy z tym CR-V... Już co najmniej dwie osoby co zadzwoniły do mnie pogadać o CR-V i... wyjechały z innego salonu innymi autami - normalną klasą D zamiast Shitty Useless Vehicle - wystarczyła im jazda próbna porównawcza i zerkniecie w cenniki Raz skończyło się Superbem, raz Mondeo Vignale. Chyba z resztą user shredded prezentujący tu swojego Talismana może trochę przeze mnie nie ma CR-Vki...
                                Last edited by Alix; 21-09-2016, 12:30.
                                ............................C I V I C
                                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                                . .
                                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                                Comment

                                Working...
                                X