Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Znalezione / podpatrzone - zajawki nowych modeli Hondy poza Civic
Collapse
X
-
Najblizsza stacja w Berlinie. Jest co prawda ten drobny mankament, że bak nie starczylby mi nawet na tam i z powrotem, ale nie ma co się czepiaćTymczasem aku litowo-powietrzne coraz bliżej... Honda powinna spoglądać w stronę Tesli...
Last edited by Alix; 27-01-2016, 17:43.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Accord wreszcie nadrobil straty do reszty segmentu - jest 2.0T, jest 1.5T, jest przestrzeń, schudł przynajmniej kilkadziesiąt kilo i wreszcie przestał się patologicznie rozrastać, a mimo zachowania starych wymiarów zawartą w nim przestrzeń porządniej wykorzystano - jest z czym znowu wjechać też do Europy! Brawo Honda!
The2018 Honda Accord debuts! It was just revealed at a media event in Detroit and here are the important details you need to know about this popular sedan.
No i 10 biegowa klasyczna automatyczna skrzynia, a nie żadne CVT do mocniejszego silnika - szkoda ze tak nie ma w Civicu, może po lifcie będzie?Last edited by Alix; 17-07-2017, 16:40.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Jeśli z taką konfiguracją Honda wprowadzi ten model do Europy, to biorę w ciemno wersję 2.0T z automatem. Na papierze wygląda świetnie, stylistyka też do mnie przemawia.
Comment
-
Ano wreszcie wysluzone 2.4 zastąpi godnie 1.5T (taki paradoks czasów, że dawny mokry sen tunerów Hondy zostaje zastąpiony silnikiem... rodem z Jazza - bo w końcu tam debiutowała L-seria...), a mało efektywne i o dziwo niezbyt trwałe V6 zostaje zastąpione przez doskonałe K20 turbo rodem z Type R oczywiście po lekkim detuningu
Taki Accord ma sens!............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Obawiam się, że niestety nowy Accord i tak do Europy nie trafi. Amerykanie się w nawet postarali, żeby teraz Accord był w 100% amerykański - rozbudowali fabryki Hondy, żeby kluczowe podzespoły jak nowa skrzynia też były produkowane w Stanach:
The 2018 Accord's 1.5-liter and 2.0-liter turbo engines will be produced at Honda's Anna, Ohio engine plant, and its CVT transmission will be manufactured at the company's Russells Point, Ohio plant.
The all-new, Honda-designed 10-speed automatic transmission will be produced at the company's Tallapoosa, Georgia plant2. Honda recently announced a combined $149 million investment in the Russells Point and Tallapoosa plants to facilitate production of the new 10AT. Additional details concerning new manufacturing technology and investments will be announced closer to launch.
An all-new, even more refined and fuel efficient Accord Hybrid will be again built in Marysville, Ohio after a couple of years of production in Japan
Także powątpiewam czy ten model trafi do nas. Aczkolwiek jak by trafił to bym się ucieszył bo wygląda i zapowiada się świetnie.
Jest: 1985 Fiat 126p 650E, 2019 Jeep Compass 4x4 1.4t
Były: 2002 Honda Civic Sedan 1.6 VTEC, 2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC
Comment
-
Może trafić przez eksport, tak samo jak poprzedni Accord z Japonii czy obecny HR-V z Meksyku. Przecież z USA tylko im bliżej i prościej... Te silniki przynajmniej nie łapią się na naszą polską paranoję akcyzowa w przeciwieństwie do większości innych aut z USA...
Pytanie bardziej jak jest z klasą D obecnie w EU, bo w USA "full size" to wciąż mainstream, no a u nas... Kompakty stają się ogromne, reszta ludzi z niezaspokojona mania wielkosci kupuje wielkie lub olbrzymie SUVy - przejmując masowo klientów tego segmentu, a jakość i wygoda w klasie D to w pełni i tak raczej domena marek Premium...
Chociaż wśród znajomych po "kompaktowych" SUVach (Koleos, CR-V, ix35 itp.) kilkoro dostrzegło ich ułomności i... koszty utrzymania i wrócili w ramiona wygodnej, dobrze jeżdżącej i efektywnej klasy D, więc może trend się z czasem trochę odwróci. To trochę tak jak z Priusem w grupie klientów indywidualnych (jako auta rodzinne, a nie np. miejskie taxi gdzie się sprawdzą cudownie) - prawie 80% deklarowało, że ich następne auto NIE będzie hybrydaLast edited by Alix; 22-07-2017, 07:10.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
-
FajnyPrzypomina współczesną wersję Golfa I. A skoro o VW I.D.. Podobno za trzy lata ma ruszyć masowa produkcja, mają wypuścić 1 mln egzemplarzy. Może będzie w końcu elektryk przystępny cenowo.
96f96fc3d9d515cbc952ae304aa87aa3.jpeg
Też niczego sobie. Matko i ja to napisałem
Comment
-
Wg mnie elektryk jakiego mógłbym kupić to: zasięg około 250 km na ładowaniu, max czas ładowania z sieci to 10 godzin v max na poziomie 200 km/h i to wszystko przy cenie poniżej 100 tysięcy
Comment
-
A mi by wystarczył góra 50 km i v max 100km/h, no może 120km/h, byle cena była ok 50 tysi, rozmiar Civica Kombi i przyspieszenie jak Civic 1.5TTaki sobie wymarzyłem ;p
Comment
-
Jakby jeszcze z gniazdka ładował się w max 10 godzin. Nawet kosztem zasięgu....
Comment
-
Zamieszczone przez Radon Zobacz postaWg mnie elektryk jakiego mógłbym kupić to: zasięg około 250 km na ładowaniu, max czas ładowania z sieci to 10 godzin v max na poziomie 200 km/h i to wszystko przy cenie poniżej 100 tysięcy
Comment
Comment