Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Znalezione / podpatrzone - zajawki następców Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Zamieszczone przez maniaco Zobacz posta
    Nie słyszałem też nigdy trzeszczącej w środku Hondy od rozkładającej się deski rozdzielczej,
    Oba moje Civiki VIII gen mniej więcej od 80 tys km trzeszczały (u mnie od nowości).
    O ile w przed lifcie ASO powalczyło i jakoś to ponaprawiali (lepiej lub gorzej), to w aktualnym się poddali (coś tam niby podklejali ale bez efektu). Świergocze jak jest sucho, skrzypi jak jest zimno - teraz już z 2 miejsc. A ostatnio doszły skrzypienia i trzaski z obudowy lewarka skrzyni biegów. Auto niestety już po gwarancji więc trzeba głośniej radio dać i się męczyć...

    Silnik i mechanika bez zarzutu - pierwsza liga w benzyniakach.
    Diesel się posypał przy ok. 140 tys km - osprzęt itp.
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • #47
      Nowe fotki Civic Tourer.
      Lakier nawet pasuje.

      Honda_Civic_Tourer_Honda_6285869.jpg

      Honda_Civic_Tourer_Honda_6285871.jpg

      Honda_Civic_Tourer_Honda_6285872.jpg
      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

      Comment


      • #48
        Oglądając nasuwa się mi pytanie: po co kupować Accorda w kombi jak jest Civic w kombi?

        Comment


        • #49
          Jazda Accordem to jednak jazda Accordem. Gdyby nie zaporowa cena 2.2 CTDI w mocniejszej wersji to na pewno by stał u mnie w garazu. Wygodne i dynamiczne auto z tym wzmocnionym dieselkiem - lepsze wrazenia niz w benzyniaku 2.4.
          Wygląd Accorda tez moim zdaniem o wiele lepszy.

          Jedyne co mnie ciekawi w Civicu TOURER to te regulowane amortyzatory. Ciekawe jak to bedzie działać.
          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

          Comment


          • #50
            Accord w CTDI, szczególnie Type S 180KM to fajne auto, tylko jak słusznie zauważyłeś, cena jest zaporowa. Tak naprawdę obecny Accord w kombi (406 litrów bagażnika) jest mniej pakowny niż Civic hatchback... Do tego bagażnik jest totalnie nieregularny, nie ma schowka na koło do wykorzystania / powiększenia go, nie ma Magic Seatsów z ich zaletami (chociażby przestrzeń pod kanapą)... Więc chyba jednak nie dla Ciebie Glosima, skoro w Civic było Ci ciasno... Ale na pewno na długie autostradowe trasy klasa D ma swoje zalety i gdybym większość czasu autem spędzał w trasach, to argument samej jazdy przemawia za Accord Tymczasem Civic w kombi to już prawie dostawczak Wszystkie vany i SUVy (w tym bardzo pakowny jak na swoją klasę CR-V) się chowają
            ............................C I V I C
            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
            . .
            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

            Comment


            • #51
              Alix - Przymierzałem się do Accorda Tourer i spokojnie bym się zmieścił, bo zaletą kombi jest to, że można zwinąć roletę i ładować wyżej. Z tyłu tez wygodniej się siedzi bo mozna wsunąć stopy pod siedzenie kierowcy/pasażera. No i wnętrze super i agresywny wygląd zewnątrz też.
              Do CRV tez bym się zmieścił - kręci mnie to auto i nawet byłem na jeździe testowej 1.6 (mieści się cenowo "na styk" w Comforcie z rabatem ale nie jedzie), a cenowo 2.2 DTEC poza moim zasięgiem
              Sedana bym nie kupił (nieważne czy Civic czy Accord - bo za mały otwór ładunkowy i za płaski bagażnik jak na moje potrzeby).
              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

              Comment


              • #52
                W Civic hatchback też nie trzeba ograniczać się półką, to jest tak skonstruowane, że mieści się ona idealnie w pionie wzdłuż oparć tylnych siedzeń (równie to dobre jak zwijanie rolety), możesz jeszcze dla większego bezpieczeństwa dać wyżej zagłówki (zabezpieczy bagaże ładowane pod sufit) i z uwagi na "bańkowaty" tył masz praktycznie kombi, nie sądzę aby ustępowało Accordowi kombi (tam jest mocno ścięta tylna szyba), może nawet kiedyś z ciekawości sprawdzę z miarką u kumpla Natomiast rzeczywiście, miejsca na nogi, szczególnie z tyłu jest w Accordzie istotnie więcej - chociażby dlatego, że on ma bak klasycznie pod kanapą a nie pod przednimi fotelami jak Civic. Ale za to podłoga po złożeniu kanapy nie jest płaska no i nie ma przestrzeni pod kanapą Coś za coś.

                Dla mnie CR-V nie jedzie nie tylko z powodu mocy silnika... Powiedziałbym, że wysoki środek ciężkości, duża masa własna i aerodynamika lodówki mają tu wręcz większe znaczenie
                Last edited by Alix; 26-11-2013, 11:24.
                ............................C I V I C
                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                . .
                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                Comment


                • #53
                  Alix - nie mierzyłem ale na oko do Accorda Kombi załadujesz dużo więcej niz do Civica HTB.
                  A ładowanie Civica mam opanowane do perfekcji Nawet zdażało mi sie jadąc np. nad morze wyjmować dojazdówkę żeby więcej rzeczy zmieścić.
                  Standardowo część rzeczy np. materace, namiot (poprzedni czyli mniejszy), parasole pod tylną kanapę szły i to też dawało dodatkowe miejsce.

                  Civic HTB jest bardzo pojemny jak na swoją długość ale do kombiaków nie ma startu, a miałem ich troche (Focusy, Octavia, Astra III, Fabia II).

                  No a CRV jeździ na tyle ile może przy tej budzie i środku ciężkości. No ale mi to pasuje bo od jakiegoś czasu szukam juz raczej komfortu niz sportowych wrażeń.
                  Tak mi sie wydaje, że nasz Mitsubishi CZT był ostatnim sportowym autem u nas. Nawet żonka po początkowych problemach z przyzyczajeniem się do braku mocy i przyspieszenia w Jazz'ie teraz juz go chwali i twierdzi że jeździ się tym autem bardzo przyjemnie - komfortowo, cicho, z super widocznością. No i pali sensowne ilości 95'tki
                  Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                  Comment


                  • #54
                    Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                    Civic HTB jest bardzo pojemny jak na swoją długość ale do kombiaków nie ma startu, a miałem ich troche (Focusy, Octavia, Astra III, Fabia II).
                    Akurat do tych kombi co wymieniłeś Civic hatchback to nie ma żadnego podejścia na pewno A już szczególnie do Octavii... Ale kiedyś rozmawiałem w podobny deseń z kolegą , który ma Hyundaia i30 1gen w kombi i jak porównaliśmy z miarkami w rękach, okazało się, że to kombi akurat przewagi nie ma, a to już dla mnie spory sukces. Bagażnik Accorda z uwagi na tą nieregularność i ogromne wnęki kół (tu się ujawnia główna wada wielowahacza), nawet jak cm od podłogi do szyby może być kilka więcej, to nie byłbym taki pewny, czy załadujesz więcej.

                    A... od konkurencji z w/w będzie Civic kombi

                    Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                    No ale mi to pasuje bo od jakiegoś czasu szukam juz raczej komfortu niz sportowych wrażeń.
                    Rozumiem to w pełni. Co nie znaczy, że można połączyć przyjemne z pożytecznym - co przypuszczam w pewnej mierze robi Twój Golf - pojemność kombi zapewnia Ci pakę większą niż CR-V, ale auto może jeszcze fajnie jeździć i zapewniać komfort, ale bez góry kilogramów i ograniczeń autostradowych oraz w sensownej cenie za mocnego diesla. Dodając do tego fakt, że zakup kompletu opon czy esploatacja hamulców z reguły w kompakcie są o połowę tańsze niż w SUVie, to...
                    Last edited by Alix; 26-11-2013, 12:18.
                    ............................C I V I C
                    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                    . .
                    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                    Comment


                    • #55
                      Golf jest szybki, komfortowy i mega pakowny - to fakt.
                      No ale gdyby CRV 2.2 CTDI była w tej samej cenie, to nawet bym na Golfa nie spojrzał
                      Podoba mi się wsiadanie do CRV - jedziesz i siedzisz jak Panisko Tylko te koszty, o których piszesz
                      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                      Comment


                      • #56
                        Gdy 2,5 roku temu kupowałem auto, to poprzedni właściciel zamieniał Civa na nowego Accorda Tourera.
                        Jak już sfinalizowaliśmy wszystko i luźno gadaliśmy to stwierdził stanowczo że do bagażnika Accorda wchodzi mniej.
                        Jadąc gdzieś tam na biwak w dwa samochody, jeden z nich to był Civic ze złożonymi siedzeniami i wypchany po sufit.
                        Na drogę powrotną chcieli załadować to samo do nowego Tourera, ale się nie dało...
                        Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                        Comment


                        • #57
                          Jak to się mówi... "a nie mówiłem???"

                          Nowy Civic Tourer będzie mega, szczególnie po złożeniu siedzeń powiedziałbym, że nawet dotychczasowego lidera - Octavię kombi łyknie
                          Last edited by Alix; 29-11-2013, 20:24.
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • #58
                            Civic Tourer będzie mega pakowny na 100%. No ale nic poza tym. Silnika żadnego porządnego nie ma - zadziorny wygląd i brak mocy
                            Takie połączenie mnie nie interesuje.
                            Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                            Comment


                            • #59
                              Są jakieś przecieki co do cen tourera?

                              Comment


                              • #60
                                Zamieszczone przez himi Zobacz posta
                                Są jakieś przecieki co do cen tourera?
                                W salonie mi powiedzieli, że +4 tys PLN do cen hatchbacka na start.
                                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                                Comment

                                Working...
                                X