Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Znalezione / podpatrzone - zajawki następców Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Zamieszczone przez syriuszteam Zobacz posta
    ufok nie pasuje do Jej ogólnego image
    Hmm a skąd wiesz jak wygląda Jej image

    Zamieszczone przez syriuszteam Zobacz posta
    subtelny makijaż, pedicure w pastelowych kolorach, garsonka z jasnego materiału
    Bo zdecydowanie nie tak

    Zamieszczone przez syriuszteam Zobacz posta
    zdecydowane kolory i to o warstwie tapety, czarne pazury i spodnium
    No dobra, tak też nie ale w końcu ufok gotycki to też nie jest Myślę, że da radę. Kobietom ogólnie się bardzo podoba hatchback 8/9gen, masę pań za kierownicą tych pojazdów widuję
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • #77
      Ciekawe czy w nowej R-Type będzie możliwość wyboru czarnego mat, bo wygląda zacnie https://www.autoblog.com/2013/11/19/...ealed-w-video/

      Comment


      • #78
        Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
        Hmm a skąd wiesz jak wygląda Jej image
        Nie wiem Żarcik taki ze stereotypami u podstaw Pozdrowienia dla Małżonki.

        Comment


        • #79
          Zamieszczone przez Alwin Zobacz posta
          Ciekawe czy w nowej R-Type będzie możliwość wyboru czarnego mat
          Trudno powiedzieć... Ale jak ktoś będzie miał 120tys. na to auto, to myślę że i kolejne 3tys. na odpowiednią folię jak będzie miał taką fantazję znajdzie
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • #80
            Nowe info na temat Tourera - polska specyfikacja:

            civic-tourer-specyfikacja2014.pdf

            + katalog: https://www.honda.pl/content/honda/p...02014final.pdf

            Niestety oficjalnego cennika jeszcze brak.

            Czyli dobrze obstawiałem co do adaptacyjnych tylnych amorków - bynajmniej nie będą seryjne, ale dopiero od Lifestyle... W Niemczech Sport są w opcji jako pakiet zimowy, ale seryjne też dopiero od Lifestyle.



            W UK podobnie, dopiero od 3. wersji wyposażenia:

            All-new Honda Civic e:HEV 2022 is here with all-new levels of design & hybrid performance. Contact your nearest dealer today.


            W w/w linkach są już ceny na rynki DE i UK, można je sobie tam porównać z cenami 4D/5D.
            ............................C I V I C
            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
            . .
            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

            Comment


            • #81
              Wszystko fajnie, ale ta belka z tyłu w kombi to kiepska sprawa. Choć tendencja szeroka, octavia 3 też na belce.

              Comment


              • #82
                W mocniejszych wersjach Octavi jest chyba wielowahacz z tyłu.
                Szkoda ze Honda nie dała wszedzie tego regulowanego tyłu - byłby jakis bajer dla handlowców w salonach.
                No ale z kazdą fotką ten Tourer coraz bardziej mi sie podoba...tak samo było z hatchem IX.
                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                Comment


                • #83
                  Ja teraz jeżdżę OII fl w kombi i nie wyobrażam sobie tego auta na belce. A co do urody to tourer jest faktycznie efektownym samochodem. Mi też się podoba

                  Comment


                  • #84
                    Mantra z belką skrętną widzę trwa... Sedno leży w zestrojeniu zawieszenia, przynajmniej w autach cywilnych a nie typowo sportowych, gdzie wykorzystuje się non-stop krańcowe położenia zawieszenia i w nich geometria położenia opony oraz sztywność zawieszenia musi być możliwie idealna, kiedy to wielowahacz może pokazać swoje przewagi. Jak już gdzieś pisałem, że dlatego Type R 8gen na swojej biednej belce skrętnej spokojnie objeżdżał na torze rówieśnika wielowahaczowego Golfa V GTi mimo realnie znacznie słabszego silnika, gdzie moment z turbiny dawał w teście Golfowi sekundę przewagi do pierwszej setki, co jest przepaścią w dynamice wzdłużnej w tej klasie aut - bo miał lepiej zestrojone zawieszenie. I dlatego na zabawach hatchbackiem VIII miałem większe możliwości niż kolega w sedanie VIII, bo chociaż to on miał wielowahacz, to ja miałem sztywniej zestrojone zawieszenie i niskoprofilowe 17'' podczas gdy on miał 16''. Podobnie w moim poprzednim Avensisie czy Primerze - miały wielowahacze, ale to właśnie głównie dla przyjemności z jazdy przesiadłem się z nich do znacznie zgrabniejszego na zakrętach Civica na "fatalnej belce". Belka skrętna w normalnym aucie sama w sobie nie jest żadnym złem - pozwala dodać jakieś 50 litrów do bagażnika (zajmuje dużo mniej miejsca niż wielowahacz - m. in. dlatego bagażnik Accorda niewielki i nieregularny), jest tańsza w produkcji i naprawach, trwalsza, raczej nie wyząbkuje opon itd., a dobrze zestrojona pojedzie lepiej niż niejeden pierwszy lepszy wielowahacz.

                    Tymczasem, jako kolejny dowód, że to tylko mantra, już dwóch artykułach (papierowe, więc nie mam jak dać linka ) przeczytałem, że Tourer jest nie tylko najpojemniejszym, ale też jednym z najfajniej się prowadzących kombi w klasie. Bynajmniej nie dzięki adaptywnemu zawieszeniu, którego różne konfiguracje dają cytując bodajże Auto Motor i Sport "ledwo odczuwalne różnice", jak to mam wrażenie zwykle w takich przypadkach bywa.
                    Last edited by Alix; 03-02-2014, 23:39.
                    ............................C I V I C
                    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                    . .
                    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                    Comment


                    • #85
                      To jest trochę tak jak z najlepszym zawieszeniem w Focusie - stereotyp - w gruncie rzeczy najlepsze to one było 10-12 lat temu czyli za czasów 1 generacji.
                      Od kilku lat dobrze zestrojona belka jest prawie tak dobra jak wielowahacz (patrząc kompleksowo na zawieszenie).
                      Niestety belka nie gwarantuje braku ząbkowania opon - Civiki mi 2 komplety wyząbkowały tak, że musiałem wymienić zanim sie zużył bieżnik.

                      Natomiast największą zaletą wielowahaczowego tyłu jest jazda pod obciążeniem - to jedyny zakres pracy gdzie belka nie ma szans.
                      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                      Comment


                      • #86
                        My cały czas mówimy o belce w kombi, nie w hb, gdzie może być niezłym rozwiązaniem.

                        Comment


                        • #87
                          Może inaczej - z tego, że belkę tam montują i skoro komentarze są, że jeździ to całkiem fajnie (przynajmniej bez obciążenia) wynika, że kombi spokojnie daje radę na tej belce. Sprawę obciążenia pewnie ma w idei wspomagać to adaptywne zawieszenie. Tak więc ewentualny problem może się pojawić w wersji bez ADS i to mocno załadowanej... a czy ktoś od takiej konfiguracji oczekuje przede wszystkim frajdy z jazdy i genialnego prowadzenia? Albo może osiągów od solidnie załadowanej 120-140 konnej trumny? To chyba trochę nie ten adres Wtedy to już jest co najwyżej auto do jazdy "z punktu A do pukntu B". Moim zdaniem sensowniej brzmi, że tam jest priorytet na 50 litrów więcej bagażnika i prostsze serwisowanie jak ktoś przegnie z ciężarami niż na zwinniejsze prowadzenie obciążonej uboższej wersji wyposażeniowej... VAG z resztą chyba to rozumie w podobny sposób, skoro wielowahacz w kombi Golfie/Octavii/Leonie też pojawia się dopiero w tych mocniejszych wersjach.

                          Tyle teoretycznej teorii, niech się pojawi w salonach, zobaczymy jak to jeździ naprawdę i będzie można pogadać Może rzeczywiście będzie kiepsko... a może jednak nie

                          Poniekąd może to natomiast być sygnał, że w Type R też będzie belka, chociaż akurat tam, mimo, że to tylko hatchback, zdecydowanie chętniej bym widział wielowahacz - gdyż w tym aucie to może on robić różnicę
                          Last edited by Alix; 05-02-2014, 11:38.
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • #88
                            Fajny koncepcyjny image Rki:



                            Niestety, nie wyjdzie pewnie tak jak w 8gen że seria taka sama niemal jak koncept, tu bliższe będą te zdjęcia + do poczytania solidny artykuł z pierwszych wrażeń z jazdy prototypem sprzed kilku dni:



                            I niestety moje czarnowidztwo z poprzedniego posta się spełnia, nawet w Rce zostają raczej przy belce skrętnej:
                            The ride quality is not helped by Honda’s decision to stick with a cruder torsion-beam rear axle, as opposed to the superior wishbones fitted front and rear to early Type Rs and older Civics. The funds clearly weren’t quite deep enough to engineer a whole new rear suspension...
                            Ale jak chcą tym objechać wszystkie hot-hatche na północnej pętli to może nie jest to takie złe...?
                            Last edited by Alix; 21-02-2014, 19:54.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • #89
                              Jest już oficjalny cennik Tourera:

                              civic_tourer_cennik_2014.pdf

                              No... super tanio nie jest. Benzyna jeszcze pewnie z jakimś rabatem może być w miarę konkurencyjna. Natomiast diesel - startowa cena sensownej wersji (Comfort) 9 tys. większa niż np. Golf Kombi 1.6TDI (Comfortline) obawiam się nie przysporzy Hondzie klientów... a szkoda Już nawet nie porównuję do Hyundaia i30 1.6CRDi kombi gdzie możemy mieć 17 tys. mniejszy rachunek. Tymczasem spora część klientów kombi jednak IMO patrzy za dieslem. Ja wiem, że Honda ma swoją grupę klientów, nigdy nie była tania i niektórzy się oburzą na porównanie z Hyundaiem, ale zdrowy rozsądek ma swoje granice...
                              Last edited by Alix; 24-02-2014, 21:56.
                              ............................C I V I C
                              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                              . .
                              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                              Comment


                              • #90
                                Z cenami niestety znowu przesadzili ale w sumie to było do przewidzenia i w gruncie rzeczy i tak nic nie zmieni, bo i tak sprzedaz flotowa w Hondzie nie istnieje. A zwykły Kowalski i tak nowego kombi diesela nie kupi - no chyba ze wspomnianego Hultaja czy Kijankę.
                                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                                Comment

                                Working...
                                X