Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda ZR-V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Czy braliście przy zakupie pakiet serwisowy oferowany przez salon? Macie jakieś przemyślenia/rekomendacje na ten temat? Niebawem (tydzień/dwa) powinienem odbierać swoją ZR-V, więc czas najwyższy się zdecydować.

    A jak odbiorę i trochę pojeżdżę, podzielę się tutaj wrażeniami, żeby dać coś od siebie, bo póki co tylko pytam i pytam...

    Comment


    • Dzień dobry forumowicze, wiem, że temat już się pojawił, ale w kontekście Type R. Ja mam odebrać zwykłego Civica i sprzedawca zaproponował mi pakiet serwisowy na 5 lat za magiczne 6666 pln. Czy to się opłaca? Będę wdzięczny za radę

      Temat co prawda o Civicu ale..,
      Dużo zależy jakie masz przebiegi roczne.

      Comment


      • Zamieszczone przez amsek Zobacz posta
        Czy braliście przy zakupie pakiet serwisowy oferowany przez salon? Macie jakieś przemyślenia/rekomendacje na ten temat? Niebawem (tydzień/dwa) powinienem odbierać swoją ZR-V, więc czas najwyższy się zdecydować......
        Ja pakiet wziąłem, ale jak widzę, że przegląd A jest ustawiony na 18 tys km, to zaczynam się zastanawiać, czy wyjdę dobrze na tym....w X-genie robiłem wymianę oleju dokładnie 2 razy w roku....tu wyjdzie praktycznie raz, jeśli tak "szeroko" też są ustawione wymiany filtrów, to może wyjdę do przodu jeśli inflacja nabije ceny przeglądów "B"....co prawda to 5 lat, ale ...
        Moja Hania
        http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

        Comment


        • Informacyjnie - Byłem dzisiaj ZR-V na akcji serwisowej związanej z pompą wysokiego ciśnienia. Nie była potrzebna wymiana. ASO sprawdza jakimś sprzętem pompę/szczelność i kwalifikuje co dalej. Ponoć jeszcze nie wymienili ani jednej a z tego co mówili są już po ponad 40 sprawdzonych autach ( CR-V, Civic Xgen, Civic XIgen, ZR-V). Całość zajęła 45 minut.

          Comment


          • Zamieszczone przez montada Zobacz posta
            Informacyjnie - Byłem dzisiaj ZR-V na akcji serwisowej związanej z pompą wysokiego ciśnienia.....
            Ja mam termin na 21-go. Zobaczymy czy też będzie ok.
            Moja Hania
            http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

            Comment


            • Zamieszczone przez marart Zobacz posta
              Ja mam termin na 21-go. Zobaczymy czy też będzie ok.
              Daj znać jak już będziesz po wizycie.

              Comment


              • Hej,

                jestem na etapie rozważania zakupu ZR-V. Prośba o uzupełnienie/poprawienie tej krótkiej listy za/przeciw jeśli zapomniałem o jakiś ważnych sprawach :

                - przeciw

                ewentualne te same problemy z napędem ( silnikiem spalinowym ) co w Civic ( tzw. wypadanie zapłonu i remont silnika )
                mały bagażnik - niestety dwójka nastolatków więc mam duże obawy co do wyjazdów wakacyjnych 2+2
                akcja wymiany przekładni kierowniczej - czy tutaj też występuje ten problem ?
                akcja sprawdzenia/wymiany pompy paliwa - aczkolwiek to już ma mniejsze znaczenie, poza tym widziałem jak sprawdzają to jeszcze na placu u dilera przed sprzedażą
                co dalej z Hondą w Europie/Polsce. Przy tak małym wolumenie sprzedaży czy się nie zwiną albo drastycznie okroją liczbę ASO ?


                - za
                fajny napęd, szybka/liniowa reakcja na przyspieszenie
                dla mnie wystarczające wyciszenie nawet w jeździe autostradowej
                aktualnie akceptowalna cena po rabatach
                dość dobre wykończenie wnętrza - na mnie robi pozytywne wrażenie
                brak zastrzeżeń do zwieszenia - dla mnie wydaje się dobrze zestrojone


                I jeszcze czy ktoś może podzielić w miarę aktualnymi info o :
                - rzeczywistej kwocie pakietu dilerskiego ubezpieczenia ZR-V
                - realnych kosztach przeglądów w ASO
                - cenie kompletu zimówek z salonu - wiem, że taniej poza ASO ale może ktoś brał
                - dodatkowym ubezpieczeniu baterii trakcyjnej po 5 latach

                Ogólnie auto mi się podoba a najbardziej hamuje mnie ten problem z silnikiem spalinowym jaki wystąpił w Civic. No i ten i-MMD - czy oprócz tego problemu w Civic bywały z nim jakieś grube problemy ( poza silnikiem spalinowym ) ? Został tak naprawdę wprowadzony chyba dopiero w 2019 w C-RV więc stosunkowo niedawno...
                Drugi hamulec to mały bagażnik no ale to już sprawa indywidualna.

                Pozdrawiam
                Last edited by charliez; 14-01-2025, 10:59.

                Comment


                • Zamieszczone przez charliez Zobacz posta
                  Ogólnie auto mi się podoba a najbardziej hamuje mnie ten problem z silnikiem spalinowym jaki wystąpił w Civic. No i ten i-MMD - czy oprócz tego problemu w Civic bywały z nim jakieś grube problemy ( poza silnikiem spalinowym ) ? Został tak naprawdę wprowadzony chyba dopiero w 2019 w C-RV więc stosunkowo niedawno...
                  Odniosę się do powyższego. Problem z silnikiem w ZR-V nie występuje ....na ten moment cisza co do awarii silników w ZR-V. Ważna sprawa - to nie jest ten silnik co w CR-V od 2019roku. Miałem CR-V w hybrydzie i jeśli chodzi o i-MMD to układ spisywał się przez 100 000 km rewelacyjnie, zero jakiejkolwiek awarii, a mój kolega jeździ dalej i również nic się nie dzieje. Auto obecnie ma ponad 110tys. km. W ZR-V układ działa jeszcze lepiej i nie spodziewam się jakichkolwiek problemów biorąc pod uwagę, że to akurat ten sam system co w CR-V poprzedniej generacji ale z poprawioną baterią, ulepszonym sterownikiem zarządzania energią i dodali symulację zmiany biegów. Osobiście polecam auto.

                  Co do przekładni mam przejechane 9tys i cisza. Nie słyszałem aby w ZR-V ktokolwiek zgłaszał.
                  Byłem na akcji serwisowej z pompą. Sprawdzili, szczelna, nie kwalifikuje się do wymiany jak większość ZR-V , które sprawdzali w moim ASO

                  Comment


                  • Silnik z crv 2.0 hybrid jest taki sam jak w civicu xi ?
                    To te silniki po miały w ogóle jakaś wadę?

                    Comment


                    • Zamieszczone przez charliez Zobacz posta
                      Hej,

                      jestem na etapie rozważania zakupu ZR-V. Prośba o uzupełnienie/poprawienie tej krótkiej listy za/przeciw jeśli zapomniałem o jakiś ważnych sprawach :


                      I jeszcze czy ktoś może podzielić w miarę aktualnymi info o :
                      - rzeczywistej kwocie pakietu dilerskiego ubezpieczenia ZR-V
                      - realnych kosztach przeglądów w ASO
                      - cenie kompletu zimówek z salonu - wiem, że taniej poza ASO ale może ktoś brał
                      - dodatkowym ubezpieczeniu baterii trakcyjnej po 5 latach


                      Ogólnie auto mi się podoba a najbardziej hamuje mnie ten problem z silnikiem spalinowym jaki wystąpił w Civic. No i ten i-MMD - czy oprócz tego problemu w Civic bywały z nim jakieś grube problemy ( poza silnikiem spalinowym ) ? Został tak naprawdę wprowadzony chyba dopiero w 2019 w C-RV więc stosunkowo niedawno...
                      Drugi hamulec to mały bagażnik no ale to już sprawa indywidualna.

                      Pozdrawiam
                      Po kolei:
                      - za pakiet AC/OC/NNW zapłaciłem w sierpniu jakieś 3200
                      - koszty - ja wziąłem za 6k pakiet serwisowy na 5 lat, więc mam to z głowy
                      - Komplet zimówek to dość sporo, lepiej ogarnij felgi-używki i kup na rynku dobre zimówki - wyjdzie naprawdę duuuużo taniej

                      Tak jak pisał montada to jest zupełnie inny silnik niż w poprzedniej generacji CR-V-ki. O przekładni odpukać cisza, wypadanie zapłonów w tym silniku, to odpukać mam nadzieję, incydentalne przypadki w Civikach. Popmpa paliwa - ja też za tydzień mam sprawdzenie i liczę, że będzie również GIT.
                      Potwierdzam, że wykonanie wnętrza jest naprawdę wykonane na solidnym poziomie. Nic nie skrzypi, nie trzeszczy, Materiały bardzo dobrej jakości, fotele wygodne. Napęd bajka przez duże "B". Zawieszenie jest ok, co prawda ja jeszcze porównuję do niedawnego X-gena, gdzie kleił się nawet stojąc
                      Moja Hania
                      http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

                      Comment


                      • Dodam jeszcze jedno spostrzeżenie po kilku miesiącach użytkowania. Porównując do X-gen i CR-V , ZR-V ma zdecydowanie lepiej położoną powłokę lakierniczą. Zero odprysków a jeżdzę też po autostradach gdzie nie problem o strzał kamieniem spod kół poprzedzających. Po pomiarach wyszło, że w posiadanych wcześniej X-gen i CR-V było w większości 80-90 mikronów, w ZR-V 110-120. Co do zabezpieczenia antykorozyjnego dowiemy się za jakiś czas.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez montada Zobacz posta
                          Co do zabezpieczenia antykorozyjnego dowiemy się za jakiś czas.
                          Tutaj warto to zrobić jeszcze przed wyjazdem z salonu, zabezpieczenia tak właściwie to tam nie ma, tylko farba. Np. w salonie w Gdańsku, jak dobrze się ponegocjuje to zrobią to w cenie auta.. tutaj piszę z własnej praktyki.

                          Zamieszczone przez montada Zobacz posta
                          w większości 80-90 mikronów, w ZR-V 110-120.
                          Tutaj to ciekawostkę napisałeś, w IX miałem 90, a na progach, czy słupkach to schodziło nawet do 40, wydaje mi się, że 90 to standard.. 110-120 to można powiedzieć, że coś dużo jak na fabryczną powłokę, muszę pomierzyć w moim aucie.. ciekawe jak będzie, ale obstawiam na okolice 90, może miałeś poprawiany lakier ?
                          Moja łódka Civic..
                          Mój "klekocik" Ceed..
                          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                          Coś na temat olejów..

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                            Tutaj to ciekawostkę napisałeś, w IX miałem 90, a na progach, czy słupkach to schodziło nawet do 40, wydaje mi się, że 90 to standard.. 110-120 to można powiedzieć, że coś dużo jak na fabryczną powłokę, muszę pomierzyć w moim aucie.. ciekawe jak będzie, ale obstawiam na okolice 90, może miałeś poprawiany lakier ?
                            @Grzechu, o 90 piszę jako wartości maksymalnej Zgadza się, progi , słupki, itp też miałem znacznie mniej 60-70 zdarzyło sie chyba gdzieś właśnie i 40. W ZR-V mierzyłem w zasadzie wszędzie i w 90% miejsc podane przeze mnie wartości są jednakowe. Jako punkt odniesienia wziąłem dach. Sam byłem zdziwiony. Szczególnie genialnie prezentuje się klar na lakierze. Szkło. No i jak piszę, zero odprysku po kilku miesiącach jazdy. W X genie już coś było po takim czasie ( maska oczywiście) , w CR-V z uwagi na czarny lakier.....rysował się już od patrzenia W ASO szczególnie namawiali mnie ( choć nie musieli) na Ruse Black. Ponoć jeden z najtrwalszych lakierów Hondy ( sporo wcześniej wychodziły HR-V w tym lakierze) aczkolwiek w poprzednich latach był jaśniejszy w moim odczuciu. Ma od cholery perły.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez montada Zobacz posta
                              D....Porównując do X-gen i CR-V , ZR-V ma zdecydowanie lepiej położoną powłokę lakierniczą. Zero odprysków a jeżdzę też po autostradach gdzie nie problem o strzał kamieniem spod kół poprzedzających......
                              Zgadzam się. Lakier jest stanowczo lepszy niż w X-genie. Widać, że w tym modelu nie oszczędzali z grubością. Klar faktycznie jest jak szkło nawet bez ceramiki, aż miło się patrzy. Kiedy kładłem ceramikę to zaprzyjaźniony detailing mówi, że jest mega zaskoczony tym co jest pryśnięte na budę.
                              Pomiar również wyszedł im w granicach 120 mikronów.
                              Moja Hania
                              http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

                              Comment


                              • Nasza Honda już po pierwszych 20 tyś kilometrów. Wymiana oleju, filtrów, przegląd serwisowy , sprawdzenie baterii, hamulców itd. Wszystko ok. Kosz przeglądu po 20 tyś km = około 1500 zł.

                                ZR-V zimą sprawuje się bardzo dobrze. Cieszy szybkie grzanie kabiny, oraz odmrażanie szyb. Przy nocy - 12 w górskiej dolinie ZR-V nagrzała się w środku szybciej niż zdążyłem odśnieżyć auto.

                                Spalanie zimą w okolicach 6 litrów w trybie mieszanym. Zasięg na baku około 850 kilometrów po mieście i okolicy.

                                Honde ZR-V lubię jeszcze bardziej.

                                h2.jpg

                                Comment

                                Working...
                                X