Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic Typ-r FK2 uszczelka głowicy i rozrząd - Zapytanie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31

    Comment


    • #32
      Dzisiaj było czyszczenie bloku , ze starych śladów uszczelki , czyszczenie wszystkiego ze starego silikonu. IMG_20240318_133607.jpgIMG_20240318_133610.jpgIMG_20240318_143841.jpgIMG_20240318_133612.jpgIMG_20240318_143846.jpg

      Comment


      • #33
        Jak zwykle...sa egzemplarze, ktore zrobily po 100-200kkm i zadnych awarii nie maja. To nie jest reguła. I czesciej padaja silniki pałowane, zle traktowane albo po mapach.

        Temat podobny jak skrzynia biegow. Nie ma co bić piany.

        Comment


        • #34
          W sumie też może być w tym źdźbło prawdy , bo tak jak już pisałem , nie wiem co poprzedni właściciel robiił z tym autem , ja na pewno nie będę kombinował.

          Jutro odpalenie auta i kasowanie błędów , wielka chwila dla mnie i nerwy . Wie ktoś ile oleju wchodzi do skrzyni biegów w Typ r FK2?

          IMG_20240321_173006.jpg
          Już prawie poskładany ������

          pisząc wpis chwilę po sobie, stosuj tryb edycji wpisu.
          r7.
          Last edited by rambo7; 22-03-2024, 11:14.

          Comment


          • #35
            This page will provide the latest information on the types and quantity of oil and other fluids you will need to maintain your vehicle.


            Około 2.2l. Trzy litrowe butelki, w detalu inaczej OEM MTF nie dostaniesz.

            Comment


            • #36

              Comment


              • #37
                Teraz wyskoczył następny problem. Silnik chodzi, lecz po przejechaniu 500 metrów zaświeciły mi się kontrolki i straciłem połowę systemów wspomagania . Zeskanowałem błędy i były tylko dwa , czujnik ABS i ten drugi. Screenshot_20240322-235904.jpgIMG_20240323_082411.jpg

                Comment


                • #38
                  Jakieś sugestie? Ktoś miał już kiedyś z takimi błędami do czynienia? Te błędy nie mają nic wspólnego ze sterowaniem silnika bo silnik śmiga.

                  Comment


                  • #39
                    Uszkodziłeś po prostu czujnik ABS front left przy demontażu silnika... masz sygnał z niego podczas jazdy ?
                    Moja łódka Civic..
                    Mój "klekocik" Ceed..
                    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                    Coś na temat olejów..

                    Comment


                    • #40
                      To wiem co oznacza ten błąd uszkodzony czujnik ABS , tylko , co oznacza ten drugi błąd? Czy den drugi błąd to jest po prostu informacja , że pompa abs nie otrzymała sygnału z czujnika ABS i dla tego mam tą całą choinkę na zegarach. Jak mam sprawdzi czy czujnik ABS działa? Sprawdzałem miernikiem ustawiłem na oporność i nic zero reakcji , nawet przy kręceniu kołem . Żeby być pewny , że padł mi lewy czujnik to sprawdziłem na wszelki wypadek też prawy czujnik , też zero reakcji , na wyświetl brak jakiej kolwiek wartości , wziołem drugi miernik bo myślałem , że mam zepsuty miernik , ale niestety bez zmian. Jakieś pomysły?

                      Comment


                      • #41
                        tak i po jeździe pewnie jeszcze kilka wyskoczy

                        Comment


                        • #42
                          Czemu tak twierdzisz? Znasz ten drugi błąd i co mogło go spowodować?

                          Comment


                          • #43
                            Nie miał człowiek kłopotu, kupił sobie z nudów HDSa i teraz ma :) HDS pokazuje mi błąd: U0416-68 Nieprawidłowe działanie systemu VSA. jako zatwierdzony kod trwały. Aczkolwiek błąd jest w sekcji EPS (a nie VSA) - więc zdaje się, że należy to tak rozumieć, że moduł EPS zgłasza jakiś problem (z VSA? z komunikacją z VSA albo jakąś informacją z VSA?) Freeze frame pokazuje 60km/h więc błąd powstaje w czasie jazdy. Na konsoli sam tego błędu samochód nie pokazuje.


                            Nie ale ten błąd jest powiązany z czujnikiem ABS i wiąże się ze wszystkimi funkcjami, które są z nim powiązane włącznie z wspomaganiem kierownicy,VSA,EPS.....wszytkie te na żółto.

                            Comment


                            • #44
                              Czujniki ABS już są w drodze, jak wymienię czujniki to się okaże , czy wszystkie kontrolki zgasną żółte.Na komputerze wyświetla mi się informacja , że coś jest nie tak z amortyzatorami adaptacyjnymi , to też może być przez ten czujnik ABS?

                              Comment


                              • #45
                                to już trzeba sprawdzić, ale szybkość reakcji amortyzatora też jest powiązana z prędkością obrotową koła , której w tym momencie ECU nie widzi.

                                Comment

                                Working...
                                X