Witam ponownie, aktualizacja tematu.
Ostateczną przyczyną problemu była uszczelka pod głowicą, płyn przedostawał się do komory spalania przez co pierwsze odpalenie na zimno często kończyło się brakiem zapłonu dopóki nie wydmuchało płynu z cylindra, w każdym razie na początku ubytek płynu był nie zauważalny (konstrukcja zbiorniczka nie pomaga), wraz z postępującą degradacją uszczelki ubytek stał się zauważalny a problemy z zapłonem coraz częstsze. Ostateczne potwierdzenie dał test na co2 w układzie chłodzenia. Ponoć uszczelki z początku produkcji nie były za dobre i później je zastąpili na mocniejsze które były już montowane w fk8. Oby...IMG_9983.jpg
Ostateczną przyczyną problemu była uszczelka pod głowicą, płyn przedostawał się do komory spalania przez co pierwsze odpalenie na zimno często kończyło się brakiem zapłonu dopóki nie wydmuchało płynu z cylindra, w każdym razie na początku ubytek płynu był nie zauważalny (konstrukcja zbiorniczka nie pomaga), wraz z postępującą degradacją uszczelki ubytek stał się zauważalny a problemy z zapłonem coraz częstsze. Ostateczne potwierdzenie dał test na co2 w układzie chłodzenia. Ponoć uszczelki z początku produkcji nie były za dobre i później je zastąpili na mocniejsze które były już montowane w fk8. Oby...IMG_9983.jpg
Comment