Paskov, jak dasz radę to po montazu wrzuć fotki spod maski
a z tym demontazem koła to u mnie tez je ściągali bo robili mi wlew pod klapką.
a po mojemu to skoro oni urwali to powinni sami Ci wymienić tę szpilkę od piasty, na swój koszt.
jump23, ja dokręcałem sobie szpilki od kół w Skodzie Felicii i robiłem to zbyt długim kluczem, przy czym się trochę przekręciły alle nie na tyle, aby się zerwać. Potem bez problemu je odkręciłem. Natomiast jak mechanik zmieniał mi opony w Sprinterze to dokręcając nakrętkę na szpilkę zniszczył mi gwint.
A propos takich problemów z odkręcaniem to polecam zwykłą naftę świetlną. Wystarczy pomalować problematyczny element i za chwilę puszcza. WD40 przy tym wysiada.

a po mojemu to skoro oni urwali to powinni sami Ci wymienić tę szpilkę od piasty, na swój koszt.
jump23, ja dokręcałem sobie szpilki od kół w Skodzie Felicii i robiłem to zbyt długim kluczem, przy czym się trochę przekręciły alle nie na tyle, aby się zerwać. Potem bez problemu je odkręciłem. Natomiast jak mechanik zmieniał mi opony w Sprinterze to dokręcając nakrętkę na szpilkę zniszczył mi gwint.
A propos takich problemów z odkręcaniem to polecam zwykłą naftę świetlną. Wystarczy pomalować problematyczny element i za chwilę puszcza. WD40 przy tym wysiada.
Comment