Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

który zestaw wybrać ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • który zestaw wybrać ???

    Witam.
    Już prawie na 100% zdecydowałem sie załozyć gaz do hanki. Dzwonie pytam po różnych warsztatach za ile robią i na czym. Chciałem się was poradzić co najlepeij chodziłoby w moim samochodzie :P

    Samochód - Honda Civic Aerrodeck 1,4 90KM d14a8 1999r.

    Warsztat Auto glensk Pszczyna (jeżeli ktoś mial stycznośc proszę o opinie) zaproponował mi 2 opcje
    1- Stag 300 wtrysk valtek reduktor alaska za 2500tys lub stag 300 wtrysk Hana reduktor alaska za 3100zl

    inne zakłady w okolicy zywca lub bielska (jeśli ktos zna gdzie dobrze robia prosze napisać) proponowały cos takiego compact , valtek cena 2100zl lub lovato cena 2400zl lub brc cena 2800zl

    Co byście proponowali doradzili dzieki.

  • #2
    Witam .stag 300 jest ok ale wtryski valtek sa slabe.hana sa dobre.reduktor alaska chyba starczy polecam forum lpg

    Comment


    • #3
      ja mam taki sam silnik reduktor alaska, wtryski omvl, elektronika esgi II i jest ok

      Comment


      • #4
        a co sadzicie o lovato smart??

        odnośnie gazu. Co sprawdzic jak przygotowac autko silnik itp do załozenia gazu co wymienic??
        Last edited by pain; 25-07-2012, 22:10.

        Comment


        • #5
          Po pierwsze, szybko mogą paść świece i kable zapłonowe, lecz nie zawsze tak jest, po drugie, ustaw zawory i rób to w miarę często (co 10 tys km). Co do zestawów, Valteki to szajs, alle są najtańsze na rynku, więc się sprzedają. Ja mam reduktor Alaska, wtryski Hana 2000, Stag 4 plus i jest git, a mam silnik 1.4 is 90 km (D14Z4). Taki zestaw kosztuje ok 2900 zł, zakładałem u SebastianaS w Zbrosławicach (jakoś 20-30 km od Gliwic). Poszukaj na lpg-forum.pl, tam są specjaliści od LPG, jeśli chcesz wiedzieć coś więcej. Z mojego doświadczenia polecam Ci właśnie tego montera, tu jest ich strona: www.gzw.pl.
          Poza dobrym montazem, dają gwarancję na dobrych warunkach - 3 lata bez limitu kilometrów lub 100 tys km bez limitu czasu (czyli np w moim przypadku będzie to około 6-8 lat), ja przejechałem się do nich 140 km i było warto. Montaz zajmuje całe dzień, lecz jeśli ma być dobrze to nie warto nikogo pospieszać.

          Pozdrawiam
          Last edited by qzyck; 28-07-2012, 00:33.

          Comment


          • #6
            w civicu wystarczy wymieniać swiece i regulować zawory co 15-20 tyś na lpg jeśli dobrze bedzie założona instalacja to nie powinny sie za bardzo rozregulować tylko kometyczne poprawki sa jeżdze już na gazie prawie 3 lata mam ten sam silnik co ty mam reduktor alaska at-09 bardzo popularny wtryski omvl niebieskie są tanie ale sa ok a komputer esgi II reszta osprzetu tomasetto czyli standard dobrze jest dbac o instalację tzn raz na rok wymienaiac filterki w reduktorze ok 6 zł i filry fazy lotnej ja mam zamontowane 2 większy i mniejszy daje ta lepsza filtracje gazu za komplet tych 3 filtrów z wysyłka place 33zł więc niskie koszty i warto też co rok lub co 2 lata podjechać do gazownika sprzedzic ustawienia instalcji ale najważniejszy jest dobry montaż instalacji

            Comment


            • #7
              właśnie, wszystko zalezy od montazu. i niestety, im instalacja tańsza, tym ten montaz (najczęściej) jest gorszy. ja wolałem zapłacić więcej i za części, i za montaz, i mieć spokój.

              Comment


              • #8
                dzieki Panowie jutro jade zakładać

                Comment


                • #9
                  a co zakładasz?

                  Comment


                  • #10
                    a wkoncu wziolem lovato smart

                    Comment


                    • #11
                      napisz jak zamontujesz oby montaż był schludny i poprawny

                      Comment


                      • #12
                        napisze napisze juz dzis montazysta mi dzwonil ze jak wykrecali koło to poszła im szpilka od piasta ;P ktora miesiac temu caly piast z lozyskiem byl wymieniany ;P

                        Comment


                        • #13
                          tzn ze ktos za mocno zakrecił srube i chyba odkrecali koło kluczem zwykłym nie pneumatycznym wtedy takie cos sie zdarza a pozatym po co koło tylnie wykrecali?przewody sie ciagnie pod autem wlew tez z kanału se montuje

                          Comment


                          • #14
                            szczerze ci powiem ze to jutro bede wiedzial po co koło odkrecali. Myslałem najpierw ze trzeba jak sie chce miec wlew pod klapka paliwa. Nieznam sie na tym :P Jutro jak odbiore samochod to bede wiedzial cos wiecej. Wiem tylko tyle ze dowiozlem im starego piasta i szpilke z niego wyciagli i przelozyli do nowego czy jakos tak ;P a odnosnie jeszcze wody w bagazniku to wlasnie mowili ze nadkolu mam dziure i z tamtad cieknie i ze ciezko cos z tym zrobic czyms tam zamaze ale nie obiecuje ze znow sie nie poleje ;p

                            Comment


                            • #15
                              to potem do blacharza to ci łatkę wspawa w nadkole od srodka

                              Comment

                              Working...
                              X