Ano wniosek taki, że poprzednio miałem wtryskiwacze czarne MED o których mówiono, że po 100k km do wymiany a ja osobiście zrobiłem na nich ponad 200k km. i odsprzedałem auto ze sprawną instalacją jak mniemam. A MEDy miały cenę porównywalną z BRC.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Polecana instalacja LPG
Collapse
X
-
W poprzednim samochodzie instalacja BRC 130kkm zrobione na lpg.
Raz czyszczone wtryskiwacze około 100kkm.
Po za tym zero problemów, auto sprzedane dalej śmiga u szwagra.
Pilnować wymiany filtrów i starać się tankować na firmowych stacjach i będzie śmigać aż miło.
Wskazane pogonić auto po autostradzie, żeby wtryskiwacze się przedmuchały.
Comment
-
Zamieszczone przez Wiechura Zobacz postaAno wniosek taki, że poprzednio miałem wtryskiwacze czarne MED o których mówiono, że po 100k km do wymiany a ja osobiście zrobiłem na nich ponad 200k km. i odsprzedałem auto ze sprawną instalacją jak mniemam. A MEDy miały cenę porównywalną z BRC.
Comment
-
Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz posta
To zdjęcie pochodzi z tego tematu https://lpg-forum.pl/kolektor-po-2-l...fu-t52877.html na https://lpg-forum.pl (swoją drogą jest to chyba "zapożyczone' zdjęcie na https://lpgmasters.pl/lubryfikacja-lpg/, bez podania źródła...)
Można poczytać i zapoznać się z opiniami w temacie na https://lpg-forum.pl.
Comment
-
Zamieszczone przez Bervoc Zobacz postaTo zdjęcie pochodzi z tego tematu https://lpg-forum.pl/kolektor-po-2-l...fu-t52877.html na https://lpg-forum.pl (swoją drogą jest to chyba "zapożyczone' zdjęcie na https://lpgmasters.pl/lubryfikacja-lpg/, bez podania źródła...)
Można poczytać i zapoznać się z opiniami w temacie na https://lpg-forum.pl.
Tu jakieś zdjęcie kolektora. Nie wiadomo jaka ogólna sprawność auta, co to za auto, jaki płyn, co to za lubryfikacja, jak zamontowana, jak było przed montażem,itd.
Fakt-lubryfikacja jest bardzo kontrowersyjna. Moje doświadczenie po 100k z lubrą jest takie, że świece nie mają oznak przegrzania, regulacja zaworów po 15k -nie było co regulować-stan bez zmian. Dopiero 2 razy sam robiłem regulację, zatem mam tylko jeden punkt odniesienia.
Jak byłoby bez-nie wiem. Wolę używać
Comment
-
Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz postaI o co chodzi, że jaki wniosek z tego?
Comment
-
Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz postaI o co chodzi, że jaki wniosek z tego?
Comment
-
Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz postaTakie zdjęcia to trochę takie wyrwanie z kontekstu. Na Youtube pełno jest filmów jak silniki są zapaprane nagarami olejowymi-potem ludzie chcą robić płukanki silnika nie wiedząc czy w ogóle jest co płukać.Jak się otwiera pokrywę zaworów w hondzie to zdziwienie-że jest idealnie czysto.
Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz postaNie wiadomo jaka ogólna sprawność auta, co to za auto, jaki płyn, co to za lubryfikacja, jak zamontowana, jak było przed montażem,itd.
Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz postaFakt-lubryfikacja jest bardzo kontrowersyjna. Moje doświadczenie po 100k z lubrą jest takie, że świece nie mają oznak przegrzania, regulacja zaworów po 15k -nie było co regulować-stan bez zmian. Dopiero 2 razy sam robiłem regulację, zatem mam tylko jeden punkt odniesienia.
Jak byłoby bez-nie wiem. Wolę używać
Comment
-
Zamieszczone przez Bervoc Zobacz postaJa tu widzę zdjęcia tylko dolotu więc nie wiem o co chodzi z czystością silnika w środku i jak ma się jedno do drugiego.
Czyli jednak BRC nie jest Plug&Drive i śmigaj śmiało, każdy założy i jeździ, a ze STAG'iem to się bujamy co chwila do gazownika.
I tak trzymać!I
Comment
-
Zastanówcie się nad tym że niby w jaki sposób lubryfikacja ma chronić i chłodzić zawory wydechowe, a to one najbardziej dostają po dupie. Też kiedyś miałem lubre przez 60 tyś km a od 78 tyś już bez i zawsze co 40 tyś km sprawdzam luzy zaworowe i są w normie. Nie zamierzam jej nigdy stosować a niebawem będę gazować R20A3 i polecany warsztat na forum lpg nie zalecił lubry i to mnie cieszy że nie wciskają tego chłamu.
Comment
-
Zamieszczone przez gkill Zobacz postaZastanówcie się nad tym że niby w jaki sposób lubryfikacja ma chronić i chłodzić zawory wydechowe, a to one najbardziej dostają po dupie. Też kiedyś miałem lubre przez 60 tyś km a od 78 tyś już bez i zawsze co 40 tyś km sprawdzam luzy zaworowe i są w normie. Nie zamierzam jej nigdy stosować a niebawem będę gazować R20A3 i polecany warsztat na forum lpg nie zalecił lubry i to mnie cieszy że nie wciskają tego chłamu.
Jeśli mówimy o temperaturach rzędu 800-900 stopni, to jakikolwiek dodatek może wpływać np o 5% na temperaturę spalania-niby nic, a w tym przypadku to już 40 stopni - i to może być ta istotna różnica.
Oczywiście może a nie musi-dowodów/badań nie przeprowadzałem-pojęcie chłodzenia zaworów to może przesada-po prostu zmniejszenie temperatury spalania poprzez zmianę składu mieszanki/atmosfery spalania.
Samym zastanawianiem się nie wykluczymy tego, że lubryfikacja nie działa.
Comment
-
Nie długo minie dwa miechy (3400 km) od zamontowania BRC SQ32 jedyny kłopot to była pojemność tankowania Pierwsze tankowanie to ok. 34 l do butli 48 l. Po poprawce wchodzi ok 41 l. Spalanie przy spokojnej jeździe (obwodnica trójmiasta średnia 140/h) to ok 9,2 l/100km. Przejście, zmiana paliwa zasilania niezauważalna, brak szarpania czy nierównych obrotów brak. Wiem, że to jeszcze za wcześnie na jakieś wnioski ale z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jestem zadowolony a czy silnik również to okaże się przy następnej kontroli luzów zaworowych (chcę to wykonywać przy okazji wymiany oleju co 20 000 km).
W astrze 1,6 Z16ERX ewidentnie zapadały się gniazda zaworowe, których nie było już jak regulować poza tym wszystko było OK.- Instalacja LandiRenzo.
Comment
-
w/g mnie to co 20 tyś to nadgorliwość. Ja do swojej 1,4 z lpg od 140 tyś km(270 tyś km łączny przebieg)co 40 tyś sprawdzam i luzy zawsze się mieszczą w dopuszczalnym zakresie i nie mam lubryfikacji, wywaliłem ją jakieś 100 tyś km temu. Świece zwykłe wytrzymują mi 50 tyś km.Last edited by gkill; 06-04-2018, 20:20.
Comment
Comment