Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Polecana instalacja LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Polecana instalacja LPG

    Witam, chciałbym zagazować moją Civic Sedan R18Z1 FB8 z 2013 proszę więc Was o wskazówki co do producenta i wyboru instalacji.
    Wiadomo cena nie zawsze jest najważniejsza. Na forum LPG mają różne i skrajne propozycje, min.

    STAG 300 ISA2
    wtryski HANA H2000 ZIELONE + ADAPTERY ALUMINIOWE
    reduktor AC R01
    przewody FARO (nie miedź)
    filtr Certools F779C Glass Fiber

    albo:
    LOVATO model SMART EXR

    albo:

    * LOVATO Smart Exr – 2690zł (najbardziej popularny zestaw)
    * BRC w cenie model SQ32 GP13 2850zł
    * BRC w cenie model SQ32 MY09 3250zł
    * BRC w cenie model P&D MY09 3300zł
    · VSI Prins

    Pomóżcie mi proszę na wskazanie najlepiej pasującej i najmniej problematycznej instalacji.

    Wielkie dzięki za wskazówki
    Wiechra

    PS. Jestem z Gdańska, może i jakiś dobry instalator w okolicy się znajdzie?.

  • #2
    We wcześniej użytkowanym VW posiadałem zamontowaną instalację SQ24. Sześć lat użytkowania - żadnych problemów.
    Pojazd garażowany w domu, żadnego smrodu gazu. Dynamika na LPG=na PB. Zużycie gazu o ok 15-20% większe na LPG.
    Osobiście instalację dobrze wspominam.

    Comment


    • #3
      Mam brc 32 100k w civic viii 1.8.
      Polecam.
      Możesz pomyśleć też o prins.

      Comment


      • #4
        Myślałem właśnie o BRC choć większość instalatorów proponuję:
        LOVATO Smart Exr
        BRC SQ32 MY09
        BRC SQ32 GP13
        lub VSI Prins - najdroższy.
        Zawsze sie znajdą głosy za jak i przeciw. Zwracam sie z tym pytaniem na forum bo macie już jakieś doświadczenia odnośnie instalacji w Waszych autach.
        Dzięki za pomoc.

        Comment


        • #5
          Z czystym sumieniem polecam zastosować polskiego STAGa oczywiście nie oszczędzać na podzespołach i tyle w temacie.
          Testowałem w kilku samochodach są warte i mało awaryjne, miałem sterownik Stag300isa2
          pzdr
          4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
          Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
          https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

          Comment


          • #6
            Ja polecam BRC 32. Mam od 40 tys km. Średnio w Tourerze mam spalanie 9.1 z ostatnich 15 tys km.
            Z instalacja nic się nie dzieje. Auto po prostu jeździ.
            Instalacja z butla 60 litrów i lubryfikacja kosztowała 3200 brutto.
            Zakładana w serwisie który montuje dla ASO w Dlugolece. Zamontowali do CRV i Civic ponad 100 instalacji i taka mi polecili - nie żałuje.
            Polecali tez mi Staga, ale ze był tylko 200 zł tańszy, to postawiłem na sprawdzone rozwiązanie.

            Comment


            • #7
              Ja mam agisa mini, reduktor tomaseto alaska i jedne z najtanszych wtryskow reg fast i od 130 tys daja rade, ale jak najbardziej polecam staga.

              Comment


              • #8
                Pogłówkuję jeszcze, ale skłaniam się do BRC 32. W poprzednim aucie miałem LandiRenzo i z instalacją też nie było problemu ale z zaworami już tak tym bardziej, że regulacja była wykonywana szklankami co bardzo podnosiło koszt eksploatacji. Tutaj natomiast sposób regulacji zaworów jest wg mnie zupełnie bezproblemowy. Bądźmy dobrej myśli. Przed samą instalacją wypadałoby chyba jeszcze dokonać kontroli luzów zaworowych chociaż auto ma 76 tys. km przebiegu?.

                Comment


                • #9
                  Ja jestem świeźo po założeniu LPG w autoryzowanym warsztacie STAG. Sterownik STAG QNext, reduktor AC R01 i wtryski AC W02. Butla w kole 44L, wlew pod klapką, gwarancja 5 lat i wszystko poniżej 3k PLN.
                  Spalanie 20-21% większe niż na PB.
                  Polecam.

                  Przed założeniem regulowałem zawory i nowy filtr powietrza.
                  FK2 R18A2 Crystal Black Pearl NH-731P by-Faraam

                  Comment


                  • #10
                    Jestem właśnie po instalacji, wybrałem BRC SQ32. Oby tylko się sprawdziła. Dziękuję Wszystkim za pomoc w wyborze producenta instalacji. Zawory zgodnie z radą sprawdzone i wymieniony filtr powietrza przed instalacją. Jeszcze raz dzięki.

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez Wiechura Zobacz posta
                      Jestem właśnie po instalacji, wybrałem BRC SQ32. Oby tylko się sprawdziła. Dziękuję Wszystkim za pomoc w wyborze producenta instalacji. Zawory zgodnie z radą sprawdzone i wymieniony filtr powietrza przed instalacją. Jeszcze raz dzięki.
                      Tylko jak po 100 tys km będzie trzeba zmienić wtryskiwacze bo się zużyją, to nie krzycz, że trzeba wydać 900zł za komplet 4 szt. 1 szt. na Allegro kosztuje 230 zł. Po 100 tys km będziesz miał zaoszczędzone na pięć kompletów.
                      Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                      Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez pablo_see Zobacz posta
                        Tylko jak po 100 tys km będzie trzeba zmienić wtryskiwacze bo się zużyją, to nie krzycz, że trzeba wydać 900zł za komplet 4 szt. 1 szt. na Allegro kosztuje 230 zł. Po 100 tys km będziesz miał zaoszczędzone na pięć kompletów.
                        Te wtryskiwacze wytrzymują 200k i więcej.
                        Daj się człowiekowi cieszyć wyborem, bo to jeden z lepszych zestawów.
                        Ja już 100k u siebie mam i na razie brak oznak zużycia. A jak zdechną to kupię z radością jeden kolejny zestaw tych samych dobrych wtryskiwaczy, a nie 5 innych.

                        Comment


                        • #13
                          Nie, no nie krytykuję. Bardzo dobrze, że tyle wytrzymają. Ja jednak wole rodzimych producentów i wybieram produkty LPG firm z Białegostoku.
                          Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                          Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                          Comment


                          • #15
                            I o co chodzi, że jaki wniosek z tego?

                            Comment

                            Working...
                            X