Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Polecana instalacja LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ano wniosek taki, że poprzednio miałem wtryskiwacze czarne MED o których mówiono, że po 100k km do wymiany a ja osobiście zrobiłem na nich ponad 200k km. i odsprzedałem auto ze sprawną instalacją jak mniemam. A MEDy miały cenę porównywalną z BRC.

    Comment


    • #17
      W poprzednim samochodzie instalacja BRC 130kkm zrobione na lpg.
      Raz czyszczone wtryskiwacze około 100kkm.
      Po za tym zero problemów, auto sprzedane dalej śmiga u szwagra.
      Pilnować wymiany filtrów i starać się tankować na firmowych stacjach i będzie śmigać aż miło.
      Wskazane pogonić auto po autostradzie, żeby wtryskiwacze się przedmuchały.

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez Wiechura Zobacz posta
        Ano wniosek taki, że poprzednio miałem wtryskiwacze czarne MED o których mówiono, że po 100k km do wymiany a ja osobiście zrobiłem na nich ponad 200k km. i odsprzedałem auto ze sprawną instalacją jak mniemam. A MEDy miały cenę porównywalną z BRC.
        Moje pytanie dotyczyło tego, co Theng dał pod linkiem. Jakieś zdjęcie wyrwane z kontekstu-i że to chyba ma coś przedstawiać.

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz posta


          I o co chodzi, że jaki wniosek z tego?


          To zdjęcie pochodzi z tego tematu https://lpg-forum.pl/kolektor-po-2-l...fu-t52877.html na https://lpg-forum.pl (swoją drogą jest to chyba "zapożyczone' zdjęcie na https://lpgmasters.pl/lubryfikacja-lpg/, bez podania źródła...)

          Można poczytać i zapoznać się z opiniami w temacie na https://lpg-forum.pl.

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez Bervoc Zobacz posta
            To zdjęcie pochodzi z tego tematu https://lpg-forum.pl/kolektor-po-2-l...fu-t52877.html na https://lpg-forum.pl (swoją drogą jest to chyba "zapożyczone' zdjęcie na https://lpgmasters.pl/lubryfikacja-lpg/, bez podania źródła...)

            Można poczytać i zapoznać się z opiniami w temacie na https://lpg-forum.pl.
            Ok, spoko. Takie zdjęcia to trochę takie wyrwanie z kontekstu. Na Youtube pełno jest filmów jak silniki są zapaprane nagarami olejowymi-potem ludzie chcą robić płukanki silnika nie wiedząc czy w ogóle jest co płukać.Jak się otwiera pokrywę zaworów w hondzie to zdziwienie-że jest idealnie czysto.
            Tu jakieś zdjęcie kolektora. Nie wiadomo jaka ogólna sprawność auta, co to za auto, jaki płyn, co to za lubryfikacja, jak zamontowana, jak było przed montażem,itd.
            Fakt-lubryfikacja jest bardzo kontrowersyjna. Moje doświadczenie po 100k z lubrą jest takie, że świece nie mają oznak przegrzania, regulacja zaworów po 15k -nie było co regulować-stan bez zmian. Dopiero 2 razy sam robiłem regulację, zatem mam tylko jeden punkt odniesienia.
            Jak byłoby bez-nie wiem. Wolę używać

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz posta
              I o co chodzi, że jaki wniosek z tego?
              A wcięło mi zdanie: tyle na temat lubryfikacji. Dziadostwo.

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz posta
                I o co chodzi, że jaki wniosek z tego?
                A wcięło mi zdanie: tyle na temat lubryfikacji. Dziadostwo.

                Comment


                • #23
                  Mi w BRC 24 wytrzymały wtryski 200k km.

                  Comment


                  • #24
                    Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz posta
                    Takie zdjęcia to trochę takie wyrwanie z kontekstu. Na Youtube pełno jest filmów jak silniki są zapaprane nagarami olejowymi-potem ludzie chcą robić płukanki silnika nie wiedząc czy w ogóle jest co płukać.Jak się otwiera pokrywę zaworów w hondzie to zdziwienie-że jest idealnie czysto.
                    Ja tu widzę zdjęcia tylko dolotu więc nie wiem o co chodzi z czystością silnika w środku i jak ma się jedno do drugiego.

                    Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz posta
                    Nie wiadomo jaka ogólna sprawność auta, co to za auto, jaki płyn, co to za lubryfikacja, jak zamontowana, jak było przed montażem,itd.
                    Czyli jednak BRC nie jest Plug&Drive i śmigaj śmiało, każdy założy i jeździ, a ze STAG'iem to się bujamy co chwila do gazownika.



                    Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz posta
                    Fakt-lubryfikacja jest bardzo kontrowersyjna. Moje doświadczenie po 100k z lubrą jest takie, że świece nie mają oznak przegrzania, regulacja zaworów po 15k -nie było co regulować-stan bez zmian. Dopiero 2 razy sam robiłem regulację, zatem mam tylko jeden punkt odniesienia.
                    Jak byłoby bez-nie wiem. Wolę używać
                    I tak trzymać!

                    Comment


                    • #25
                      Zamieszczone przez Bervoc Zobacz posta
                      Ja tu widzę zdjęcia tylko dolotu więc nie wiem o co chodzi z czystością silnika w środku i jak ma się jedno do drugiego.



                      Czyli jednak BRC nie jest Plug&Drive i śmigaj śmiało, każdy założy i jeździ, a ze STAG'iem to się bujamy co chwila do gazownika.





                      I tak trzymać!
                      I to jest wg mnie właściwe podsumowanie tego wątku. I

                      Comment


                      • #26
                        Mam od ponad roku polską instalację optima, wtryskiwacze barracuda, reduktor shark, filtr alex, sprawdza się jak dotąd bez zarzutu, monter właśnie taką mi polecał i widzę że słusznie

                        Comment


                        • #27
                          Zastanówcie się nad tym że niby w jaki sposób lubryfikacja ma chronić i chłodzić zawory wydechowe, a to one najbardziej dostają po dupie. Też kiedyś miałem lubre przez 60 tyś km a od 78 tyś już bez i zawsze co 40 tyś km sprawdzam luzy zaworowe i są w normie. Nie zamierzam jej nigdy stosować a niebawem będę gazować R20A3 i polecany warsztat na forum lpg nie zalecił lubry i to mnie cieszy że nie wciskają tego chłamu.

                          Comment


                          • #28
                            Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
                            Zastanówcie się nad tym że niby w jaki sposób lubryfikacja ma chronić i chłodzić zawory wydechowe, a to one najbardziej dostają po dupie. Też kiedyś miałem lubre przez 60 tyś km a od 78 tyś już bez i zawsze co 40 tyś km sprawdzam luzy zaworowe i są w normie. Nie zamierzam jej nigdy stosować a niebawem będę gazować R20A3 i polecany warsztat na forum lpg nie zalecił lubry i to mnie cieszy że nie wciskają tego chłamu.
                            Może w taki sam, jak owego czasu zawartość ołowiu w benzynie.
                            Jeśli mówimy o temperaturach rzędu 800-900 stopni, to jakikolwiek dodatek może wpływać np o 5% na temperaturę spalania-niby nic, a w tym przypadku to już 40 stopni - i to może być ta istotna różnica.
                            Oczywiście może a nie musi-dowodów/badań nie przeprowadzałem-pojęcie chłodzenia zaworów to może przesada-po prostu zmniejszenie temperatury spalania poprzez zmianę składu mieszanki/atmosfery spalania.
                            Samym zastanawianiem się nie wykluczymy tego, że lubryfikacja nie działa.

                            Comment


                            • #29
                              Nie długo minie dwa miechy (3400 km) od zamontowania BRC SQ32 jedyny kłopot to była pojemność tankowania Pierwsze tankowanie to ok. 34 l do butli 48 l. Po poprawce wchodzi ok 41 l. Spalanie przy spokojnej jeździe (obwodnica trójmiasta średnia 140/h) to ok 9,2 l/100km. Przejście, zmiana paliwa zasilania niezauważalna, brak szarpania czy nierównych obrotów brak. Wiem, że to jeszcze za wcześnie na jakieś wnioski ale z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jestem zadowolony a czy silnik również to okaże się przy następnej kontroli luzów zaworowych (chcę to wykonywać przy okazji wymiany oleju co 20 000 km).
                              W astrze 1,6 Z16ERX ewidentnie zapadały się gniazda zaworowe, których nie było już jak regulować poza tym wszystko było OK.- Instalacja LandiRenzo.

                              Comment


                              • #30
                                w/g mnie to co 20 tyś to nadgorliwość. Ja do swojej 1,4 z lpg od 140 tyś km(270 tyś km łączny przebieg)co 40 tyś sprawdzam i luzy zawsze się mieszczą w dopuszczalnym zakresie i nie mam lubryfikacji, wywaliłem ją jakieś 100 tyś km temu. Świece zwykłe wytrzymują mi 50 tyś km.
                                Last edited by gkill; 06-04-2018, 20:20.

                                Comment

                                Working...
                                X