Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Instalacja Stag wtryski Hana - szarpnięcia na niskich obrotach honda civic VIII 1,4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Instalacja Stag wtryski Hana - szarpnięcia na niskich obrotach honda civic VIII 1,4

    Witam
    Posiadam auto honda civic 2006 silnik 1,4 ( osiem świec )
    Auto mam pięć miesięcy wymieniłem świce - NGK irydowe
    olej motul 8100 x-cess 5W40 plus filtry
    Zrobiłem regulację zaworów i zamontowałem gaz stag plus wtryski hana bez lubryfikacji i dopływu benzyny na wysokich obrotach.
    Po instalacji gazowej auto na gazie szarpie czasami gdy np ruszam lub wrzucam drugi bieg czyli małe prędkości - bardziej odczuwalne jest to gdy mam zimny silnik ale na gorącym też jest podobnie czasami na skrzyżowaniu gdy ruszam zatrzyma się muszę wyłączyć gaz aby ruszył.
    Czuję też poszarpywania gdy np jadę stabilnie i wrzucam piąty bieg wtedy czasami czuję lekkie szarpnięcie .
    Na benzynie auto jeżdzi bez problemów
    Oddawałem do gazownika auto ale on twierdzi że nie wie dlaczego występują te objawy proponowałem aby sprawdził wtryski ale zdaniem gazownika wtryski są dobre.
    Ciśnienie na cylindrach są w normie, cewki są dobre
    Gazownik wymienił mi sterownik ale też szarpało więc dał ten co był
    Gaz mam od dwóch tygodni , temperatura ustawiona była na 25 stopni poprosiłem o podniesienie na 27 stopni.
    Ktoś ma jakiś pomysł co może być nie tak ?
    Jutro myślę pojechać do innego gazownika , fajnie by było gdyby ktoś mnie naprowadził w tym temacie może ktoś miał podobne problemy i udało mu się je rozwiązać.
    Będę wdzięczny za każdą podpowiedź
    Pozdrawiam

  • #2
    Zmniejsz przerwę na świecy do 0.8 0.9 mm i napisz czy coś dało.
    Zadzwoń do gazownika,albo podjedź jak nie skojarzy auta i zapytaj czy Sterownik jest podpięty pod OBD auta.

    Comment


    • #3
      Witam
      Gazownik powiedział że sterownik nie jest podpięty pod OBD
      Na świecach muszę zmniejszyć przerwę..

      Comment


      • #4
        Więc jeśli nie jest podpięty,to powinienes też sprawdzić testerem jaka jest różnica w korektach długoterminowych po kilku kilometrach na benzynie i kilku kilometrach na gaze.
        Za każdym razem staraj się jechać po tym samym odcinku i z tą sama prędkością.,możliwie równomiernie.

        Comment


        • #5
          Gazownik coś takiego mi robił i tak na małych obrotach na gazie są momenty że gaz znika na kilka sekund raz na pierwszym wtrysku raz na drugim trzecim itd
          Na benzynie tego Nie wychwycil.
          Na gazie spada linia gazu i benzyny w tym samym czasie. Jest to sekundowy spadek i nie zawsze.
          Gazownik nie wie dlaczego to sie dzieje

          Comment


          • #6
            Poza zmniejszeniem przerw na świecach jak napisał m26 wrzuć temat na lpg-forum. Tam mocno siedzą w takich problemach, więc może coś ktoś jeszcze doradzi.

            Comment


            • #7
              Nie zrozumiałeś,mowa jest o krektach czytanych bezpośrednio z ECU auta,a nie korektach które robi gazownik.
              Zaniki wtrysku mogą być błędem w odczycie,ale mogą być też skutkiem zakłóceń z wyładowania iskry w innym miejscu niż na świecy.

              Comment


              • #8
                No dobrze, dzisiaj właśnie kończy mi dociskac świece mechanik..później napiszę czy coś to dało.
                Z kolei mój gazownik mnie zaszokował dzisiaj, stwierdził że to żaden problem ze czasem szarpnie bo jego zdaniem są auta które mają większe
                Problemy... Wydalem 2500 sobie A że szarpie to żaden problem...
                Last edited by frico32; 07-09-2017, 19:08.

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez frico32 Zobacz posta
                  Chyba muszę poszukać innego gazownika.
                  Poszukaj,choć cenę dostałeś dobrą.

                  Comment


                  • #10
                    Mój mechanik odkręcił kazdą świecę sprawdził i dokręcił na 1 mm bał się więcej dokręcać - świece są nowe w idealnym stanie.
                    Przejechaliśmy się po mieście po krzyżówkach przy wrzucaniu drugiego biegu i dodaniu gazu kilka razy szarpnęło - mechanik uważa że jest to wina źle dobranej mieszanki gazu . Polecił abym pojechał do innego gazownika aby to sprawdził i spróbował ustawić .
                    W poniedziałek pojadę gdzieś indziej ... Może ktoś zna dobrego gazownika z okolic Zamościa....
                    Bo mój obecny jak napisałem wyżej uważa że to żaden problem jak szapnie czasami.....ja myślę trochę inaczej ma jechać płynnie tak jak na benzynie .
                    Last edited by frico32; 07-09-2017, 21:06.

                    Comment


                    • #11
                      Skoro jesteś u mechanika,to podepnij się pod auto i sprawdź te korekty,bo jeśli są w przybliżeniu takie same co po jeździe na benie,to dawki nie mają w tym udziału.
                      Nie do gazu ,tylko pod OBD auta.

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez frico32 Zobacz posta
                        No dobrze, dzisiaj właśnie kończy mi dociskac świece mechanik..później napiszę czy coś to dało.
                        Czyli zmniejszył tą przerwę na elektrodach i dalej szarpie ?

                        Comment


                        • #13
                          Wiesz co . Nie zmniejszył jak napisałem wyżej, mechanik stwierdził że 1mm to Max dociskania.
                          Było 1 i jest 1. Szarpie dalej.
                          Umówiłem się na czwartek do gazownika mechanika . Warsztat mass dużo pozytywnych opinii właścicieli
                          Aut japońskich. Rozmawiałem z właścicielem telefonicznie stwierdził że w aucie jest silnik
                          Wymagający i trzeba umiejętnie gaz ustawić ale co się dzieje to oceni jak przyjadę.
                          100 zł za diagnostykę, ustawienie i przejazd autem. Plus dodatkowe koszta jeżeli coś znajdą.

                          Comment


                          • #14
                            Skoda że nie można zobaczyć tego szarpania,bo można rozróżnić szarpanie z powodu zapłonu i szarpanie z powodu paliwa.
                            Może skończy się na ustawieniach,albo miejscu pobrania sygnału o obrotach. Sam jestem ciekaw rozwiązania,bo zanikanie /wskazanie zanikania wtrysków wedle jakiegoś porządku to dość dziwny objaw.

                            Comment


                            • #15
                              Mam VII w gazie i na początku było tak jak piszesz. W sterowniku gazu z tego co wiem trzeba ustawić silnik turbo bo vtec zachowuje się jak 2 in 1. Inaczej na wysokich a inaczej na niskich obrotach. Druga sprawa to mieszanka jakieś 10% na bardziej kaloryczną. W każdym razie u mnie nic już się po tych ustawieniach nie działo. 4 lata bezawaryjnego gazu. Btw mam założoną lubryfikację ale to nic nie zmienia poza drenażem portfela. Lepiej dolać porządnego oleju do silnika raz na czas.

                              Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka

                              Comment

                              Working...
                              X