Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Instalacja Stag wtryski Hana - szarpnięcia na niskich obrotach honda civic VIII 1,4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez DJJ Zobacz posta
    W sterowniku gazu z tego co wiem trzeba ustawić silnik turbo bo vtec zachowuje się jak 2 in 1.
    Chm,próbowałem znaleźć jakieśuzasadnienie tego,ale nic mi do głowy nie przychodzi.

    Zamieszczone przez DJJ Zobacz posta
    Druga sprawa to mieszanka jakieś 10% na bardziej kaloryczną.
    Można to zrobić jedynie w WOT,natomiast w closed loop sonda będzie mierzyć spalinę a ECU skracać czas wtrysku aż i tak się wyrówna,a jak dołożysz za dużo to przekroczysz możliwości adaptacyjne i wywali błąd.
    To wzbogacenie daje si za to zrobić na kilka wtrysków po naciśnięciu gazu. Ja u siebie dokładałem 5% na 3 wtryski przy wchodzeniu i 10% przy zejściu z obrotów.Mamy jednak całkowicie inne silniki,ja na dodatek mam BRC ,więc nie wiem gdzie w Stagu tego szukać..

    Comment


    • #17
      Ja mam sterownik staga, w nim jest ustawienie "typ silnika" - standard/turbo. Dla Hondy powinno być turbo. W każdym razie dla vtec.
      Co do % to nie jestem gazownikiem więc nie powiem co i jak dokładnie. Wiem że też stopniowo metodą prób i błędów doszło do tych 10%. Przy 5% miałem falowanie obrotów ale już nie gasło.


      Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez DJJ Zobacz posta
        Dla Hondy powinno być turbo.
        Nie prawda.

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
          Nie prawda.
          Nie prawda, że nie prawda. Dotarliśmy po prostu do różnicy między teorią a praktyką.

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez DJJ Zobacz posta
            między teorią a praktyką.
            Ja wszystko robię sam .
            Stroję na sondę szerokopasmową i korekty czytane z ECU a nie na szybkiego ,widzę i kontroluję zatem reakcję silnika w zależności od wszystkiego.. Nie napotkałem nigdzie,ale to w żadnym miejscu problemów wynikających z braku możliwości zmiany jakiegokolwiek parametru wtrysku gazu a tym bardziej konieczności zaznaczania turbo w programie.
            Mój silnik jest szczególnie wymagający ,bo błąd w dawkowaniu to stopienie gratów na pierwszej upalance,dlatego mocno przykładam się do wszelkich regulacji.
            Do założenia gazu w silniku VTEC nie używamy opcji turbo,bo to nie jest silnik z nadciśnieniem w układzie dolotowym.
            Prawda bo prawda.

            Comment


            • #21
              Cóż ja wolę powierzyć wszelkie poważniejsze ustawienia fachowcom.
              Od kiedy mam ustawione typ turbo, a jest od 4 lat, to auto chodzi na gazie aż miło i bezawaryjnie. Przed tym albo szarpało albo gasło. Nie dawało się ustawić mapy.
              I owszem wg instrukcji do staga powinno być standard ale jak mówiłem u mnie to się nie sprawdziło.

              Comment


              • #22
                Gazownik sobie nie radził i kombinował aż trafił na opcję gdzie zwykły uzytkownik nie zauważy niczego.Pokaż to auto pierwszemu lepszemu stroicielowi a powie Ci że wyciągnie z niego dużo więcej.To tak jak z wtryskiwaczami w Dieslu przy wymianie martwego ECU. Mechanikom nie chce się wyjmować wtryskiwaczy żeby spisać kody, więc kopiują z innego auta i wystawiają do odbioru.Przeciętny Kowalski w zyciu się nie skapnie.

                Comment


                • #23
                  Panowie zbliżam się do czwartku wielkimi krokami natomiast poczytałem że np jak szarpie przy zmianie biegów a czasami tak u mnie bywa to może być np powód nie wymienionego oleju w skrzyni biegów.
                  Jeżeli tak bo ja go nie wymieniałem jeszcze proszę podpowiedzieć który olej najlepiej kupić .
                  A co do ustawienia u mnie typ silnika u mnie jest standard.

                  Comment


                  • #24
                    Niekoniecznie to będzie powód, ale jak już chcesz zmienić olej w skrzynce co się chwali to stosuj SAE 75W80 GL-4. Może być hondowski może być innej marki byle parametry te same.
                    4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
                    Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
                    https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

                    Comment


                    • #25
                      ok dziękuję za szybką odpowiedź . Ile potrzebuję tego oleju do skrzyni ?
                      Dzisiaj zauważyłem że mam dziurkę na rurce przy środkowym tłumiku zaspawałem ale muszę kupić środkowy tłumik
                      Na allegro widziałem że są jakieś po 125 zł ktoś poleci jakegoś sprzedawce który sprzedaje dobry produkt ? ,, nie koniecznie allegro
                      Last edited by frico32; 12-09-2017, 21:20.

                      Comment


                      • #26
                        Skrzynia to nie jest powód szarpania.Jeżeli olej kwalifikuje się do wymiany to go wymień,ale jeśli ma to zapobiegać szarpaniu to sobie odpuść.

                        Comment


                        • #27
                          Na allegro widziałem że są jakieś po 125 zł ktoś poleci jakegoś sprzedawce który sprzedaje dobry produkt ? ,, nie koniecznie allegro
                          oleju kup 2 opakowania litrowe wejdzie jakieś 1,5 L. Możesz kupić Shell Spirax S4 (taki używam),
                          tutaj masz oficjalnego dystrybutora shell na alledrogo, tam też kiedyś kupowałem.

                          możesz stosować Texaco MTF 94 dedykowany do hondy, oryginalny Honda MTF na stronie haparts.pl jest dostępny.
                          Mogę ci polecić firmę petrostar, galonoleje czy motochemia, korzystałem i warto.
                          4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
                          Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
                          https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

                          Comment


                          • #28
                            Super dziękuję a tłumik środkowy gdzie najlepiej kupić ?

                            Ktoś na facebook polecił mi Tłumik środkowy BOSAL 283-799 249 zł strona iparts pl
                            Last edited by frico32; 13-09-2017, 15:09.

                            Comment


                            • #29
                              Byłem dzisiaj u drugiego gazownika
                              Ustawił gaz od nowa , przejechliśmy się po trasie trochę po mieście na począrku kilka razy szarpnęło później niby nie szarpało.
                              Mówił że podczas jazdy były dziwne spadki napięcia nawet do 12 .
                              Odkręcił świece , cewki , ..
                              Kabelki w wtryskami przyczepił trochę w innym miejscu trochę dalej od cewek, bo stwierdził że czasami może dojść do przebicia.
                              Później sprawdził napięcie na akumulatorze 14,39 - 14,46 dodawał gazu itd tutaj już nie było spadków napięcia
                              Poprosił mnie abym teraz pojeździł 100 km na benzynie i 200 na gazie i w poniedziałek abym zadzwonił powiedzieć czy jest coś lepiej

                              Co do instalacji stwierdził że jest zamontowany za słaby sterownik , nie montuje się do tego auta takiego sterownika jakiś stary typ ale stwierdził że jak już jest to spróbuje go ustawić . Stwierdził że gazownik zastosował starsze części i wział zdecydowanie za dużo piniędzy ( 2450zł )
                              Dzisiaj nic nie zapłaciłem za naprawę gazownik powiedział że rozliczymy się jak skończy prace przy aucie.

                              Comment


                              • #30
                                Zamieszczone przez frico32 Zobacz posta
                                Stwierdził że gazownik zastosował starsze części i wział zdecydowanie za dużo piniędzy ( 2450zł )
                                To, że on swoją robotę ceni taniej, to jeszcze nie znaczy że ktoś wziął za dużo. Każda praca (towar) jest warta dokładnie tyle ile ktoś jest gotowy za to dać. No chyba, że nie dogadałeś ceny przed montażem, a dopiero po montażu dowiedziałeś się ile to ma kosztować.

                                Comment

                                Working...
                                X