Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Instalacja Stag wtryski Hana - szarpnięcia na niskich obrotach honda civic VIII 1,4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Drodzy Państwo chce żeby była jasność. Wyżej opisałem co powiedział drugi gazownik. Jeżeli by wszystko działało nie
    Jeździłbym po innych warsztatach, osobiście uważam że zapłaciłem za instalację tyle ile miałem zapłacić, być może wina jest w instalacji A być może nie. Na częściach ja się nie znam więc ja się nie wypowiem czy faktycznie warto było dać za tą instalację taką cenę.
    A samochód dalej na gazie przerywa, w poniedziałek mam zadzwonić do drugiego gazownika chce sprawdzić mapę jak auto się zachowywalo na benzynie A jak na gazie.
    W każdym razie mimo że sie nie znam wytłumaczenie pierwszego gazownika że nic się nie stanie jak czasami przerwie dało mi trochę do myślenia - trzy razy mi się zatrzymał na skrzyżowaniu raz z dzieckiem. A auto ma być bezpieczne.

    Comment


    • #32
      I bardzo dobrze,maja dłubać aż będzie perfekt.Jak jeszcze gaśnie to ewidentnie cos sknocone,więc nie ma co odpuszczać bo potem dochodzi do ciężkich uszkodzeń silnika a winnego nie ma.

      Comment


      • #33
        Ja do obecnego gazownika powiedziałem, jak coś trzeba wymienić to wymieniamy. Mogę nawet całą instalację wymienić. Narazie powiedział że sprowadzimy to co już mamy.
        A do tego co mi instalował gaz powiedziałem że chce dobra instalację która będzie sprawnie działać i poprosiłem o wycenę tak wycenil tak zapłaciłem. Ja się na częściach nie znam zaufałem fachowcowi.
        A takie pisanie że praca też kosztuje to mi nie trzeba tłumaczyć za dobrą pracę z czystym sumieniem można zapłacić

        Comment


        • #34
          Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
          Gazownik sobie nie radził i kombinował aż trafił na opcję gdzie zwykły uzytkownik nie zauważy niczego.Pokaż to auto pierwszemu lepszemu stroicielowi a powie Ci że wyciągnie z niego dużo więcej.To tak jak z wtryskiwaczami w Dieslu przy wymianie martwego ECU. Mechanikom nie chce się wyjmować wtryskiwaczy żeby spisać kody, więc kopiują z innego auta i wystawiają do odbioru.Przeciętny Kowalski w zyciu się nie skapnie.
          Obawiam się że to nie pomyłka z tą opcją. Mam zrobione tym autem ponad 120k, wiem jak chodziło przed gazem i jak jest teraz na gazie. Nie ma różnic, żadnych spadków mocy, dynamiki itp.
          Raczej w ten sposób to się z niego nic więcej nie wyciśnie.

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez DJJ Zobacz posta
            Nie ma różnic,
            Nie jesteś w stanie tego stwierdzić dupohamownią,ani wąchając spaliny..Śmiem twierdzić że auta nie kręcisz,bo wtedy różnice powoli ujawniają swoje oblicze.
            Nie podważam tego że dobrze Ci się jeździ i oby długo jeszcze.Tobie to wystarczy,a dla mnie połowiczne ustawienie to za mało,po prostu inaczej postrzegamy różne rzeczy.

            Comment


            • #36
              Witam ponownie

              Dzisiaj byłem u trzeceigo gazownika ponieważ po drugim było jeszcze gorzej.
              Ten gazownik sprawdził przewody od wtrysków kąty , czymś popryskał po wtryskach przy pracy silnika. Stwierdził że instalacja jest ok
              Problem jest w ustawieniu podłączył komputer pod sterownik gazowy plus drugi komputer pod wtyczkę Hondy.
              Ustawiał gaz zerkając na to co pokazuje drugi komputer.
              Co jakiś czas się przejechał pierwsze na benzynie później na gazie .
              I powiem szczerze że było ok zero szarpnięć .
              Zadowolony wróciłem do domu postał ze dwie godziny wsiadłem jadę wrzucam drugi bieg szarpnęło.. i tak co jakiś czas ale teraz tylko na drugim biegu jak dodaję gazu nie zbyt często czasami. Jak jest ciepły to niby nie szarpie .
              Jutro jeszcze zadzwonię do tego gazownika i jeszcze podjadę z tym samochodem...
              Gazownik mało rozmowny powiedział mi tylko że nie da się ustawić gazu dobrze tylko podłączając komputer pod sterownik gazowy, no i że w instalacji nic nie zobaczył złego silnik jest ok cewki dobre .
              Silnik niby na tym gazie już lepiej pracuje nie ma falowania wskaźnika który miałem minimalny wcześniej .

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez frico32 Zobacz posta
                Gazownik mało rozmowny powiedział mi tylko że nie da się ustawić gazu dobrze tylko podłączając komputer pod sterownik gazowy,
                Zerknij w post 11,właśnie na to patrzyl.

                Comment


                • #38
                  Dzwoniłem dzisiaj do gazownika
                  Wyjaśnił mi że w mojej instalacji chyba Stag 4 nie ma opcji zmiany mieszanki gazu przy zimnej pracy silnika - w tych co on instaluje są takie opcje dodatkowe jak zimny silnik to jest inna mieszanka ustawiona jak silnik ciepły mieszanka się zmienia . Tutaj u mnie tak się nie da, można ustawić tylko temperaturę przełączania się gazu i to wszystko.
                  Mówi ja mogę ci ustawić 50 stopni wtedy ci nie będzie szarpać ale w zimie będziesz jeździć tylko na benzynie i to się mija z celem tej instalacji gazowej.
                  Niby wczoraj na ciepłym silniku nie szarpał tylko gdy go zapaliłem to może i ma rację ...
                  Stwierdził że gaz jest dobrze ustawiony, instalacja jest dobrze zamontowana i tak to będzie działać w tej akurat instalacji
                  Dodał jeszcze że gdyby gasł to jeszcze można by szukać a on równo ładnie pracuje bez tej opcji on tego nie przeskoczy
                  Co myślicie ... ma rację ?

                  Poczytałem na ten temat trochę i znalazłem informacje że stag posiada sterownik stag 4 plus z opcją zubożenie Vag
                  U mnie nie ma takiego sterownika raczej
                  Last edited by frico32; 28-09-2017, 11:38.

                  Comment


                  • #39
                    Napisz na forum gazowym.

                    Comment


                    • #40
                      Gdzie to forum gazowe jest ?

                      Comment


                      • #41
                        Litości...
                        Wklep "LPG forum" i będzie.

                        Comment


                        • #42
                          Dziękuję za porady.
                          Napisałem na LPG forum - odezwało się kilku gazowników którzy pomagają z jednym z nich się umówiłem aby obejrzał mój samochód .
                          Mam nadzieje że w końcu ktoś ustawi ten gaz .
                          Gdy wrócę w poniedziałek wieczorem napiszę co tam wyszło .
                          Pozdrawiam

                          Comment


                          • #43
                            Frico32, skąd jesteś?
                            Na 100% jest skopana instalacja. Te silniki ani nie są wymagające ani trudne w gazowaniu. Każdy gazownik ogarnia temat bez zająknięcia w jeden dzień. Tyle że to musi być gazownik a nie montażysta. A gazowników w PL jest mało, bardzo mało. Jak graty masz dobrane dobrze (w co wątpie- 2500zł to bardzo tanio za dobry montaż) to jest tylko kwestia odpowiedniego ustawienia. I nie da się tego zrobić w 10 min jeżdżąc wokół komina.
                            Nie ma prawa szarpać nic, niezależnie od temperatury silnika, powietrza czy obrotów silnika. Ma być jak na benzynie. Koniec kropka. Jeśli tak nie jest masz coś źle zrobione.

                            Comment


                            • #44
                              Zamieszczone przez dudek_t Zobacz posta
                              Nie ma prawa szarpać nic, niezależnie od temperatury silnika, powietrza czy obrotów silnika. Ma być jak na benzynie. Koniec kropka. Jeśli tak nie jest masz coś źle zrobione.
                              Ja mam instalację założoną przez dobrego gazownika (Silesia Cars z Katowic), a mimo to nie jest tak jak na benzynie. Da się wyczuć różnicę, choć nie tak wyraźną. Na benzynie silnik jest ciut mocniejszy, troszeczkę bardziej elastyczny, na wolnych obrotach ciszej pracuje, podczas przyspieszania też jest dźwięk ciut "ładniejszy", no i przede wszystkim nie ma mikro szarpnięć, które czasem da się wyczuć na gazie podczas przyspieszania ze stałej prędkości i z niższych obrotów.
                              Tak więc nie jest tak ładnie jak na benzynie, jakaś tajemnica musi być w tym 1.8

                              Comment


                              • #45
                                Panowie Witam
                                W końcu mam dobre wieści..
                                Jak poradził kolega wyżej napisałem temat na innym forum tam znalazło się kilku fanatyków gazowych . Pojechałem do jednego z nich i ustawił mi gaz tak że teraz już nie przerywa .
                                Auto ma teraz ustawioną temperaturę przestawiania 30 stopni wyłączone dolewki benzyny , po prostu trafiłem na kiepskiego gazownika instalatora drugiego gazownika trzeci trochę się postarał no i w końcu czwarty .. teraz auto nie szarpie bez znaczenia czy silnik zimny czy ciepły wolne obroty czy wysokie,\
                                Zapraszał mnie abym za 5 tyś km przyjechał filtr wymienić bo mi instalator dał najtańszy i szkoda wtrysków .
                                Dodam że nic nie wymieniałem po prostu tylko ustawienie gazu.
                                Dziękuję wszystkim za prady - temat chyba już do zamknięcia
                                Last edited by frico32; 04-10-2017, 13:38.

                                Comment

                                Working...
                                X