43 tysie. Hmmm ludzie nie przestaną mnie zadziwiać. Może naprawi licznik i pchnie gdzieś dalej? Tak czy owak gratulacje.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
LPG przy 250 tys km?
Collapse
X
-
Na 100% handlarz skreci licznik na jakies 70 tys i pchnie na Otomoto za 48 tys jako UNIKAT, PEREŁKA , SZYBY W PRĄDZIE - no tylko książkę serwisową zgubił biedaczysko.Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F
Comment
-
Auto nietuningowane/niezmieniane ale ma jeden znak charakterystyczny.
Fotel pasazera z tyłu ma małą plame na dole chyba od farby olejnej (ciemno brazowa). Probowalem usunac ale sie nie dało.
Pedały mocno zniszczone. Jak handlarz nie dolozy nakładek to od razu widać.
A moze naprawde dla żony kupował
Comment
-
Wrzućcie VIN tego auta - jak ktoś będzie szukał przez google to znajdzie przebieg Mirkom oszustom mówimy głośnie NIE.
Co do przebiegów... eksploatuję kilka aut.
Mazda 6 - 2004 rok przebieg 107 tyś (LPG)
Honda civic 2008 rok - 84 tyś
i Dacie Logan Van 1,6 2012 rok przebieg 310 tyś (LPG)
Comment
-
Dacię kupiłem w październiku 2014 jako auto 2 letnie. Po 2 letnim leasingu. Sprzedawał je salon Renault-Dacia. Auto było po przeglądzie i serwisie w ASO całkowicie sprawne z przebiegiem na liczniku 303 tyś km.
W rozmowie z mechanikami stwierdzili że nie wiedzą dlaczego ale jest w niesamowicie dobrym stanie jak na to co widać na liczniku.
Zaryzykowaliśmy kosztowała 45% nowej.
W tej chwili ma 310 tys km. Stan wręcz idealny zużycia oleju od zmiany na razie nie ma. Zapala od dotknięcia i jeździ jak nowe.
Aż czasem nie wierze w ten przebieg.
Nigdy nie nazwę Dacii szrotem. Nie ma w tym komfortu ale spełnia swoje zadanie.
Fabryczne LPG sprawuje sie bardzo dobrze.Last edited by jaskul; 10-04-2015, 21:38.
Comment
-
Opelek bardzo fajnyDynamika bardzo dobra. Turbina ładnie pcha auto do przodu. Miła odmiana po Civiku 1.4
Spalanie ok. 9-10 l LPG.
Bałem sie wagi auta, w testach wszyscy dziennikarze na to narzekali ale rzeczywistosc jest lepsza niz przewidywalem. Auto jest całkiem zwinne w miescie i stabilne w zakretach.
Słaba widocznosc trochę. W srodku jest sie mocno zabudowanym podobnie jak w Civiku. To nie komfort otwartego Lancera.
Zawieszenie dosc komfortowe pomimo kol 17 na profilu 50.
Dam mu jeszcze chwile czasu na dotarcie i w lipcu sprawdze co potrafi na torze te 140 koni
Zmieniac nic raczej nie bede bo zainwestowalem sporo kasy w Lancera w maju. Po cichu licze na przekroczenie 300 koni
Comment
Comment