Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

LPG przy 250 tys km?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    43 tysie. Hmmm ludzie nie przestaną mnie zadziwiać. Może naprawi licznik i pchnie gdzieś dalej? Tak czy owak gratulacje.

    Comment


    • #32
      Na 100% handlarz skreci licznik na jakies 70 tys i pchnie na Otomoto za 48 tys jako UNIKAT, PEREŁKA , SZYBY W PRĄDZIE - no tylko książkę serwisową zgubił biedaczysko.
      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

      Comment


      • #33
        Robert wrzuć w razie czego jakieś znaki charakterystyczne żeby zobaczyc za ile auto pójdzie jak ktoś namierzy na handel
        Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

        Comment


        • #34
          Fura ożeniona, brama zamknięta, psy spuszczone .
          Wrzuć VIN to może ktoś namierzy w ogłoszeniach internetowych.

          Comment


          • #35
            Auto nietuningowane/niezmieniane ale ma jeden znak charakterystyczny.
            Fotel pasazera z tyłu ma małą plame na dole chyba od farby olejnej (ciemno brazowa). Probowalem usunac ale sie nie dało.
            Pedały mocno zniszczone. Jak handlarz nie dolozy nakładek to od razu widać.
            A moze naprawde dla żony kupował

            Comment


            • #36
              Wrzućcie VIN tego auta - jak ktoś będzie szukał przez google to znajdzie przebieg Mirkom oszustom mówimy głośnie NIE.

              Co do przebiegów... eksploatuję kilka aut.
              Mazda 6 - 2004 rok przebieg 107 tyś (LPG)
              Honda civic 2008 rok - 84 tyś
              i Dacie Logan Van 1,6 2012 rok przebieg 310 tyś (LPG)

              Comment


              • #37
                I jak ta Dacia sie sprawuje przy takim przebiegu ?
                Jest ok czy jednak szrot jak ludzie mówią ?
                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                Comment


                • #38
                  Dacię kupiłem w październiku 2014 jako auto 2 letnie. Po 2 letnim leasingu. Sprzedawał je salon Renault-Dacia. Auto było po przeglądzie i serwisie w ASO całkowicie sprawne z przebiegiem na liczniku 303 tyś km.
                  W rozmowie z mechanikami stwierdzili że nie wiedzą dlaczego ale jest w niesamowicie dobrym stanie jak na to co widać na liczniku.
                  Zaryzykowaliśmy kosztowała 45% nowej.
                  W tej chwili ma 310 tys km. Stan wręcz idealny zużycia oleju od zmiany na razie nie ma. Zapala od dotknięcia i jeździ jak nowe.
                  Aż czasem nie wierze w ten przebieg.
                  Nigdy nie nazwę Dacii szrotem. Nie ma w tym komfortu ale spełnia swoje zadanie.
                  Fabryczne LPG sprawuje sie bardzo dobrze.
                  Last edited by jaskul; 10-04-2015, 21:38.

                  Comment


                  • #39
                    Kupiłem Astre 1.4 turbo z fabrycznym LPG. 140 kucy.
                    Energy - kompletnie wyposazona za 70 tys. 2015.

                    Zobaczymy jak sie bedzie sprawdzac

                    Comment


                    • #40
                      Odebrales juz ? Z checia bym zobaczyl jak to jezdzi na LPG z tym silnikiem.
                      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                      Comment


                      • #41
                        Ja piszę się na pierwszą jazdę próbną.A tak na poważnie jak będziesz miał czas to napisz co i jaką instalkę tam wsadzili. Bezawaryjnej i szerokiej drogi życzę.

                        Comment


                        • #42
                          Odbieram za 4 tygodnie.
                          Instalacja fabryczna zintegrowana z autem. Czyli osobny wskaznik baku w zegarach itd.
                          Zadne montaze u dealerow.

                          Bylem blisko ulubionego Lancera ale ta Astra bardziej nowoczesna i silnik o wiele lepszy od tego 1.8 z Mitsu.

                          Comment


                          • #43
                            Jechałem taką astrą na PB....istna rakieta w porównaniu do cifa 1.8 IXg, moment i elastyczność sprawia niesamowitą radość. Ciekawe jak to będzie latało na lpg. Czekamy na recenzje bo sam przymierzam się do takiego opla

                            Comment


                            • #44
                              Opelek bardzo fajny Dynamika bardzo dobra. Turbina ładnie pcha auto do przodu. Miła odmiana po Civiku 1.4
                              Spalanie ok. 9-10 l LPG.
                              Bałem sie wagi auta, w testach wszyscy dziennikarze na to narzekali ale rzeczywistosc jest lepsza niz przewidywalem. Auto jest całkiem zwinne w miescie i stabilne w zakretach.
                              Słaba widocznosc trochę. W srodku jest sie mocno zabudowanym podobnie jak w Civiku. To nie komfort otwartego Lancera.
                              Zawieszenie dosc komfortowe pomimo kol 17 na profilu 50.

                              Dam mu jeszcze chwile czasu na dotarcie i w lipcu sprawdze co potrafi na torze te 140 koni
                              Zmieniac nic raczej nie bede bo zainwestowalem sporo kasy w Lancera w maju. Po cichu licze na przekroczenie 300 koni

                              Comment

                              Working...
                              X