Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic VIII - zestaw LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Zamieszczone przez Xxsoft Zobacz posta
    Że nie umiesz i nigdy o tym nie słyszałeś to nie znaczy, że się nie da.
    Dlaczego się tak droczysz? Zapewne się nie chwali jak Ty najlepszy stroiciel instalacji lpg.

    Comment


    • #62
      Dziury możesz wiercić jak wtrysk jest bez dyszy.
      Czy wykarmisz każdym wtryskiem?Nie.
      Czy na sondzie cyrkonowej da się zrobić idealny AFR w OL? Nie i nikt tego nie zrobi bo to niemożliwe.
      Instalacja gazowa jest tylko w części przewidywalna i nic tego nie zmieni.
      K20a2 nie jest gorsze do gazu od reszty Hond,jest po prostu wysilone i ustawienie "prawie" idealne mu nie wystarcza,tak samo jak większości kręconych do odcinki silników.Mnie nie interesuje prawie .
      Czy trafiłem na bardzo lelawych gazowników? Powiedzmy sobie nawet na gorszych jeszcze.
      Last edited by m26; 08-09-2020, 14:04.

      Comment


      • #63
        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
        Dziury możesz wiercić jak wtrysk jest bez dyszy.
        Podaj przykłady wtryskiwaczy bez dysz do 140km. Ja już pisałem jakie.

        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
        zrobić idealny AFR w OL
        Też pisałem o tym.

        Comment


        • #64
          Proszę ,np. BRC:
          niebieski - do mocy 27KM/cyl. dla silników wolnossących
          pomarańczowy - do mocy 40KM/cyl.
          Dobry kolega który mi zamontował niebieskie podał mi nieprawidłowe dane,bo do 34 km/cyl. zapomniał jednak ze to wydolność dla silnika doładowanego.
          Zrobił nastawy,silnik chodził jak złoto,byłem spokojny bo miałem wtedy 1.4. Auto się zbierało i leciało tyle co trzeba,korekty wzorcowe,aż po jednym szybkim odcinku dmuchnęło zawory i zostały same trzonki.
          Zrobiłem głowicę , wyjąłem z piwnicy graty , pomierzyłem gazy i poszedłem po pomarańczowe wtryskiwacze.
          Gdyby zrobił z palca nastawy w OL. to nic by się nie stało,bo te wtryski spokojnie obsłużą dużo więcej.
          Po autoadaptacji na pomarańczowych sytuacja wyglądała na tyle dobrze że prawie nic już nie musiałem robić.
          BRC ma bardzo dobre wtryski i innych nie chcę,ale niestety wszystko trzeba kontrolować.



          Zamieszczone przez Xxsoft Zobacz posta
          Też pisałem o tym.
          Więc się mylisz,bo wierzyć a sprawdzić co się dzieje to nie to samo.
          Jak jesteś w stanie zrobić to podstawową sondą to się nie dogadamy,a szkoda bo zasoby wiedzy masz.

          Comment


          • #65
            Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
            Proszę ,np. BRC:
            Ja o polskich, Ty o włoszczyźnie. Na temat włoszczyzny się nie wypowiadam. Może ktoś lubi, bardziej lub mniej. Dla mnie to opcja mając fajne polskie podzespoły nie do zaakceptowania.
            Przepraszam. Dalej nawet nie czytałem.
            Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
            Więc się mylisz,bo wierzyć a sprawdzić co się dzieje to nie to samo.
            Jak jesteś w stanie zrobić to podstawową sondą to się nie dogadamy,a szkoda bo zasoby wiedzy masz.
            Zmuszasz mnie do powtarzania się. Nie zrobisz tego idealnie. Ale wystarczająco żeby było bezpiecznie. Nie mówię tutaj o serii K której nie znam i zapewne ma afr na pokładzie (którą wcześniej przywołałeś). Mam tutaj na myśli niemiecką motoryzację.

            Comment


            • #66
              Zamieszczone przez Xxsoft Zobacz posta
              Mam tutaj na myśli niemiecką motoryzację.
              Dla mnie nie istnieje coś takiego Chyba że ta starsza,a nawet bardzo stara.
              Słowo "bezpiecznie" nabiera przy niektórych silnikach znaczenia "loteria" niezależnie od tego kto je produkuje.

              Comment


              • #67
                Taka ciekawostka, niemieckie marki takie jak vw opel to samochody budżetowe i silniki nie są tak dokładnie pasowane składane jak japońskie, różnica mas pomiędzy poszczególnymi korbowodami może odbiegać nawet kilkanaście gramów, tyczy się to też innych podzespołów silnika. Jeżeli chodzi o japońskie silniki to tak jak w bmw, mercedes ta różnica nie przekracza 0,5 grama, tak wszystko jest dokładnie wyważane.

                Comment


                • #68
                  Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                  Chyba że ta starsza,a nawet bardzo stara.
                  To przed TSI, FSI, TFSI i legendarnym 2.0 TDI.

                  Comment


                  • #69
                    Zamieszczone przez Xxsoft Zobacz posta
                    To przed TSI, FSI, TFSI
                    Poprawione po 2015 roku

                    Zamieszczone przez Xxsoft Zobacz posta
                    legendarnym 2.0 TDI.
                    poprawione chyba po 2012 roku, chyba, bo się sypały ostro.

                    Chyba chodzi o 1,9 tdi, a co on ma w sobie takiego prócz możliwości chipowania? Przecież to prosty silnik, nie ma się co w nim popsuć, wystarczy by materiały były odpowiednie, poza tym klekot niemiłosierny, zresztą 2,0 tdi tak samo porównując z 2,2 ictdi.
                    Znajomy kupił pasata 2020 z tym silnikiem i muszę skrytykować jak klekotał tak klekocze, nie ma porównania z 2,2 hondy.
                    Last edited by gkill; 09-09-2020, 12:27.

                    Comment


                    • #70
                      Ja od zawsze twierdziłem że skośnoocy dawno prześcignęli resztę świata,która teraz nieudolnie próbuje ich dogonić.
                      Czasem coś w miarę udanego wypłynie i na tym koniec.Jedynie Austria z niektórymi projektami poszła w pewnym okresie trochę wyżej.
                      Przez tą resztę świata i ich fanaberie Honda zaczyna być awaryjna.

                      Comment


                      • #71
                        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                        Jedynie Austria z niektórymi projektami poszła w pewnym okresie trochę wyżej
                        Masz na myśli KTM?

                        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                        Przez tą resztę świata i ich fanaberie Honda zaczyna być awaryjna.
                        A tu honda musi dogonić resztę świata w uwstecznianiu.

                        Comment


                        • #72
                          Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
                          Masz na myśli KTM?
                          Tak. Kiedy wlazłem na to pierwszy raz to poczułem się jak jak na miotle z doczepionym silnikiem rakietowym Wyczynówka w prawie niezmienionej postaci trafiła do ludzi i rozkładała na łopatki dosłownie wszystko co stanęło.Wymiana oleju co 10 motogodzin a nie 4 czy 5 a do tego prawie wszystko zamienne jak w starej Hondzie.
                          Sprawdzam zawory co 1000km i trafiało mi się że nie trzeba było ich dotykać.

                          Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
                          A tu honda musi dogonić resztę świata w uwstecznianiu.
                          To właśnie wina fryca i żabojada że w auto trzeba pchać bajery i to czy ktoś chce czy nie chce,bo bez nich jest mniej atrakcyjne względem konkurencji.
                          Last edited by m26; 09-09-2020, 17:43.

                          Comment


                          • #73
                            Panowie co powiecie o tym zestawie?

                            Zaproponowali mi w Mgas w Krakowie.

                            Sterownik QBOX PLUS
                            Reduktor AC R01-150
                            Listwa wtryskowa AC W01

                            Przewody Faro , wlew pod klapką i nad wielkością zbiornika się zastanawiam.
                            Za całość 3300 zł.

                            Hanka 1.8L 140 R18A2 2010 r.

                            Comment


                            • #74
                              Ja mam tez calosc od AC ze sterownikiem QBOX Plus.
                              Szwagier ma tez taki zestaw w Mazdzie od 3 lat i wszystko dziala jak nalezy.

                              Ja co prawda mialem jeden wtrysk wadliwy ale ja mam mocniejsze wtryski W031 BFC.

                              Jedyne co, to jak planujesz reflash i jakies mody, to wez nieco mocniejszy reduktor niz ten do 150KM. Wzialbym AC R01-250 -- okolo 100PLN roznicy w cenie.
                              The 1st. - EJ9
                              The 2nd. - ES7
                              The 3rd. - FD7
                              The 4th. - CU2
                              ------------------------------------------------------------------

                              ------------------------------------------------------------------

                              Comment


                              • #75
                                Zamieszczone przez Crisownik Zobacz posta
                                Ja mam tez calosc od AC ze sterownikiem QBOX Plus.
                                Szwagier ma tez taki zestaw w Mazdzie od 3 lat i wszystko dziala jak nalezy.

                                Ja co prawda mialem jeden wtrysk wadliwy ale ja mam mocniejsze wtryski W031 BFC.

                                Jedyne co, to jak planujesz reflash i jakies mody, to wez nieco mocniejszy reduktor niz ten do 150KM. Wzialbym AC R01-250 -- okolo 100PLN roznicy w cenie.
                                Nie planuje modów, jedynie reflash. Myślisz żeby na zaś mocniejszy reduktor brać ?

                                Comment

                                Working...
                                X