Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic VIII - zestaw LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Zamieszczone przez woody Zobacz posta
    Nie planuje modów, jedynie reflash. Myślisz żeby na zaś mocniejszy reduktor brać ?
    Trudno powiedziec zrobisz reflash to zalozmy mozesz miec okolice 145KM czyli juz blisko wydajnosci reduktora. Mozesz sie poradzic chlopakow, ale jak mowilem, 100PLN roznicy przy ponad 3k PLN to odrobisz w 2 tankowania LPG

    Nie wiem czy bym sie osobiscie nie skusil na ten mocniejszy. No chyba ze jak jest duzo wydajniejszy to bedzie mialo jakis efekt uboczny przy slabszym silniku....
    The 1st. - EJ9
    The 2nd. - ES7
    The 3rd. - FD7
    The 4th. - CU2
    ------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------

    Comment


    • #77
      Nie ma potrzeby,tam jest jeszcze zawsze zapas.
      Duży reduktor przy bardzo małym poborze z czasem robi się mniej precyzyjny z uwagi na zawężony zakres pracy membrany .

      Comment


      • #78
        Ac-r01 w wersji 150 KM słyszałem, że spokojnie obrabia R20A3 156 KM mimo to zdecydowałem się na 250 KM.

        Comment


        • #79
          To w takim razie zostaje przy tym co zaproponowali a jak będę wstawiać kute tłoki, quatro turbo i jakiś kosmiczny wydech z nierdzewki to pomyśle o mocniejszym reduktorze [emoji1787]

          Comment


          • #80
            Nie polecam stosować reduktorów od AC. Są bardzo kapryśne, zmieniają ciśnienie w zależności od temperatury i od ilości gazu w zbiorniku. Do Turbo to już w ogóle o AC R01 nie ma co myśleć. Aktualnie warto stosować do 150 KM Zavoli zeta, do 180 KM KME Tur, do 250 KM Magic III Compact. Tego ostatniego nie ma co się obawiać, bo jest poprawiony. Malutki a robi robotę jak trzeba.

            U siebie mam Optima Nano od Alex, Barracudy (również Alex) i KME Tur. Co do reduktora to Zavoli Zeta też by ogarnął. Nie polecam dotykowych centralek do sterowników, to tylko bajer. Microswitch to jest to co powinno być, nie będzie przypadkowych przełączeń. W Civicu VII gen mam Tech Duo z centralką RGB dotykową i będę zmieniał na taką z przyciskiem bo parę razy zdarzyła się jazda na benzynie (przypadkowe przełączenie).

            Ważna sprawa to filtry. Filtry odstojnikowe to standard moim zdaniem i warto tego się trzymać.
            Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
            Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

            Comment


            • #81
              Zamieszczone przez pablo_see Zobacz posta
              Nie polecam stosować reduktorów od AC
              Ja słyszałem, że już je poprawili i nie ma problemów z ciśnieniem.

              Comment


              • #82
                Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
                Ja słyszałem, że już je poprawili i nie ma problemów z ciśnieniem.
                Która to już poprawka? 8 czy 10? Nie poprawią tego na 100% bo taka konstrukcja. Chłopaki z lpg-forum.pl też nie bardzo mają chęci do reduktorów AC. Znajomy instalator z Suwałk, Michał też jakoś w rozmowach nie przekonuje do reduktorów AC.
                Nie są straszliwie złe, ale mając alternatywę, ja biorą inne produkty. Zavoli Zeta jest spoko. Robi 100 tys km, czyścimy, zmieniamy membrany oringi i kolejne 100 tys km. Do 140 KM robi robi robotę. Bezobsługowy.
                Last edited by pablo_see; 25-11-2020, 21:09.
                Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                Comment


                • #83
                  Zamieszczone przez pablo_see Zobacz posta
                  \ Zavoli Zeta jest spoko. Robi 100 tys km, czyścimy, zmieniamy membrany oringi i kolejne 100 tys km. Do 140 KM robi robi robotę. Bezobsługowy.
                  Czego dokładnie mam szukać ? Zavoli Zeta jaki model do 150 KM ?

                  Comment


                  • #84
                    Szukaj dobrego zakładu. Najważniejszy ten ludek co montuje, żeby wiedział co robi. Napisz skąd jesteś, może znajdzie się polecany zakład.

                    Oryginalny reduktor Zavoli Zeta-N, do sekwencji o mocy nie przekraczającej 183kM ➤ Nasz sklep internetowy oferuje tanie części do gazu ➤ Kup u nas!

                    Kup tanio Reduktor KME TUR FI6 200KM+EL.OMB 6/6 ➤ Niska cena. Wysyłka 24h ➤ Duży wybór produktów LPG i części do gazu. Sprawdź opinię. Zamów online!

                    Nowy parownik Reduktor Magic Jet Compact III GREY do 350kM ➤ Niska cena. Wysyłka 24h ➤ Duży wybór części do gazu. Sprawdź opinię. Kup!
                    Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                    Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                    Comment


                    • #85
                      Zamieszczone przez pablo_see Zobacz posta
                      Szukaj dobrego zakładu. Najważniejszy ten ludek co montuje, żeby wiedział co robi. Napisz skąd jesteś, może znajdzie się polecany zakład.
                      To najważniejsze, mimo kiepskiego reduktora mieszankę mam prawidłową, zakład który mi montował tego staga miał rekomendację lpg-forum dawno temu bo obniżył jakość a u mnie jest naprawdę dobrze, instalacja tylko raz strojona przy montażu instalacji lpg, nigdy nie wymagała żadnych poprawek, może trochę za wcześnie na zachwalanie bo mam ją od 2,5 roku.

                      Comment


                      • #86
                        Zamieszczone przez woody Zobacz posta
                        Listwa wtryskowa AC W01
                        Tych co proponują te wtryskiwacze to powinno się od razu skreślić. To są wtryskiwacze z poprzedniej epoki, za 50zł drożej masz AC w02/w03 które są nieporównywalnie lepsze.

                        Zamieszczone przez woody Zobacz posta
                        Reduktor AC R01-150
                        Lepszy już r02. A jeszcze lepiej magic compact.

                        Ale zaraz znajdzie się tu jakiś debil co powie, że to ulep i zaproponuje włoskie gówno.

                        Cena 3300 moim zdaniem bardzo wysoka. Jeśli chcesz to polecę Ci godnego instalatora w Twojej okolicy na PW.

                        Comment


                        • #87
                          Zamieszczone przez Xxsoft Zobacz posta
                          Cena 3300 moim zdaniem bardzo wysoka.
                          Myślałem że to taka standardowa cena rozglądając się po internetach?

                          To ile według ciebie powinna kosztować taka instalacja?

                          Comment


                          • #88
                            W mojej okolicy 2600-2800.... W tamtym roku do Ibizy 2011r za 2600 założyłem.

                            Comment


                            • #89
                              Zamieszczone przez Xxsoft Zobacz posta
                              Ale zaraz znajdzie się tu jakiś debil co powie, że to ulep i zaproponuje włoskie gówno.
                              Hamuj trochę

                              Comment


                              • #90
                                Mam jeszcze takie pytanie : dlaczego nie montować wlewu gazu pod klapką koło wlewu paliwa?
                                Co jest za a co przeciw?

                                Miałem w poprzednim aucie pod klapką i było to bardzo wygodne co prawda instalator wieki temu dał ciała i nie zabezpieczył wiercenia dziur i śrub niczym więc zardzewiało i była dziura.

                                Comment

                                Working...
                                X