Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Prześwit Civica XI w codziennym użytkowaniu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Prześwit Civica XI w codziennym użytkowaniu

    Drodzy posiadacze Civiców obecnej generacji,

    jak Wam się podróżuje na co dzień Waszymi wehikułami, które - zależnie od źródła - posiadają prześwit w okolicach 13 cm, co by oznaczało prześwit o ok. 1 - 1,5 cm mniejszy w stosunku do średniej wśród aut kompaktowych? Czy odczuwacie to w jakichś konkretnych sytuacjach, typu pokonywanie spowalniaczy, czy podjeżdżanie pod krawężniki?
    Jak jest w sytuacjach załadowanego samochodu? Czy ktoś z Was wozi np. rower z tyłu na haku?

    PS. jeśli ten temat pojawił się gdzieś wcześniej to excuse-moi. W dziale zawieszenia XI gen. to jest dziewiczy wątek, więc dalej nie szukałem
    Last edited by libidinously; 11-01-2025, 13:38.

  • #2
    Nie zauważyłem problemów związanych z niskim zawieszeniem. Ale nie miałem okazji jechać w pełni załadowanym autem .

    Comment


    • #3
      Jeździłem już załadowany i nie ma żadnych problemów. Tyle, że ja nie mam chlapaczy. Generalnie nie czuć ze to auto ma jakiś mniejszy prześwit a jak dla mnie jest to zaleta bo prowadzi się bardzo pewnie.
      Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
      Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

      Comment


      • #4
        Ja mam 17cm z przodu parkuje raczej tyłem do krawężnika jak zawysoki
        i niema problemu


        Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

        Comment


        • #5
          Prześwit jest normalny, jak w tego typu autach. Na pewno na krawężniki i inne wzniesienia musisz zwracać uwagę. Za to nie odczuwasz żadnego bujania, jedzie jak przyklejony.
          Ja praktycznie nie parkuje przodem. Sporadycznie mi się zdarza w miejscach, które znam. Przy niektórych progach zwalniających lub wyniesionych przystankach tramwajowych, gdzie najazd jest stromo wyprofilowany, nie wjeżdżam i nie zjeżdżam prosto, tylko pod skosem. Tak samo mam stromy podjazd z garażu, to nie jadę prosto.
          Często przewożę rowery na haku. Jeden eMTB, trekking i dziecięcy. Do tego jak planujemy np. dwutygodniowy urlop na rowerach to jeszcze pakuję przyczepkę rowerową do samochodu. Nie ma z tym najmniejszego problemu. Nawet obciążony samochód dobrze się prowadzi. Oczywiście na początku czuć, że z tyłu coś masz, ale potem to już nawet nie zwracasz na to uwagi i nieporównywalnie jest większy komfort, niż z rowerami na dachu (wcześniej tak woziłem). Raz się zapomniałem i za wcześnie przyspieszyłem wyjeżdżając z garażu z rowerami, to hak dotknął posadzkę, ale to był mój błąd. Zwróć tylko uwagę, że dopuszczalna ładowność tego auta jest dosyć niska, a rowery i platforma do ich przewożenia swoje ważą, więc na przykład przy trzech lub czterech pasażerach bagaże dobieraj rozsądnie.

          Comment


          • #6
            W Type R z wydechem Milltek mam ok 12cm.





            Tak jak kolega pokazał to się chyba nie patrzy - tylko gdzie jest najniżej, chociaż może w zwykłym Civic jest wszystko na płasko.

            Comment

            Working...
            X