Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nietypowy dzwięk przy 100km/h, czyżby opony?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Grzechu... Alix Cię jeszcze nie uświadomił że te cyferki z etykiety są uja warte?

    Na szczęście wszystkie moje premium t005/pilot Sport 5/ czy asymmetric 6 były wyprodukowane w Niemczech / Hiszpanii.

    Asymmetric 6 bardzo fajna sztywna i bezpośrednia opona, ale dopiero na hunterze przestałem mieć wibracje, podobnie było z vector 4seasons gen-3, Bridgestone to chyba tylko z nazwy premium i opon na testy i mógłbym tak pisać długo.
    Żeby finalnie wczoraj wrócić z gór na Kleber Quadraxer 3 225/45/18 i nie mieć problemów z pojazdami jazdą po śniegu itd Na mokrym bajka, na suchym do 20 stopni podobnie, do tego cicho, do pełnej oceny brakuje mi jeszcze lata i wyjazdu do Hiszpanii na 35 stopni jak się będą wtedy zachowywać.

    Comment


    • #17
      Przyznam, że na oponach kompletnie się nie znam... u mnie wytyczne to etykietka i cena no i ewentualnie testy w jakichś "gazetkach"
      Moja łódka Civic..
      Mój "klekocik" Ceed..
      New... "Japończyk" e:Hev 2.0
      Coś na temat olejów..

      Comment


      • #18
        A ja ma swoją teorię, że te wszystkie seryjne Micheliny, Continentale i inne markowe produkty na, których wychodzi auto z salonu maja się nijak do opony kupionej na rynku. Jakieś budżetowe rozwiązania, kontrakty długofalowe z których zadowolona fabryka opon i fabryka samochodów (oszczędności, biznesy, oszczędności itd) a klient niestety nie...
        Owszem, dla przeciętnego "Kowalskiego" turlającego sie od A do B starczą to, że stracą właściwości po 2latach jak byle jakie chińczyki nikogo nie interesuje...
        Takie ma doświadczenie ze swoimi Continetalami w 2 prawie nowych autach (2021 i 2022 rok) i takie zdanie wyrabia mi się na podstawie opinii płynących z netu...

        ps. nie od rzeczy pojawiło się nowe określenie opon "demo" i jakos dziwnym trafem kiedyś nowa opona nie miała nigdy mniej niz 8mm a obecnie nówki na autach z salonu maja już 6,5mm
        dziwne też, że kiedyś 6 lat dla opony to zgon a dzis wielu handlarzy (portale nawet oponiarskie) wypuszcza "właściwie magazynowane" 3latki jako nowe i uważają, że wszystko w porzadku...
        oszustwa bardziej lub mniej bezczelne... jak w kazdej branży...

        Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
        Dlatego też coraz częściej polecam np kumho ecesta ps71, a nexen goni z technologią i jakością bardzo mocno.
        przypadkowo poznałem to markę i oni naprawdę odrobili lekcję. Kumho to wg mnie najlepsza budżetowa opona. Firma nadal walczy by zaistnieć. Hankook już zaistniał ale tez jest niedoceniany dlatego tez fajna opona w fajnych pieniądzach się trafia ( w obu markach nie ma co patrzeć na markę tylko na wybrane modele ale to już wiemy czytając forum).
        Last edited by Lcfr; 30-12-2024, 22:10.
        Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
        Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

        Comment


        • #19
          Z Pilot Sport to nie jest tak ze one musza sie nagrzac stad te zrywanie trakcji?

          W kazdym razie po zmianie na CrossClimate 2 tez widze poprawe pod tym wzgledem.

          Comment


          • #20
            Witam wszystkich!
            > Zbliża się wymiana opon i szukam letnich opon w rozmiarze 18 cali do mojego Civica eHEV. Zależy mi przede wszystkim na komforcie jazdy - zarówno na cichej pracy, jak i dobrym tłumieniu nierówności. Bardzo ważne jest dla mnie również bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni. Wcześniej miałem Michelin Pilot Sport 4, ale niestety okazały się bardzo słabe podczas deszczu, dlatego zdecydowałem się je sprzedać. Budżet nie jest głównym kryterium, szukam opon, które zapewnią mi bezpieczną i komfortową jazdę w każdych warunkach.
            > Z góry dziękuję za wszystkie sugestie!

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez vlc_marcos Zobacz posta
              Witam wszystkich!
              > Zbliża się wymiana opon i szukam letnich opon w rozmiarze 18 cali do mojego Civica eHEV. Zależy mi przede wszystkim na komforcie jazdy - zarówno na cichej pracy, jak i dobrym tłumieniu nierówności. Bardzo ważne jest dla mnie również bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni. Wcześniej miałem Michelin Pilot Sport 4, ale niestety okazały się bardzo słabe podczas deszczu, dlatego zdecydowałem się je sprzedać. Budżet nie jest głównym kryterium, szukam opon, które zapewnią mi bezpieczną i komfortową jazdę w każdych warunkach.
              > Z góry dziękuję za wszystkie sugestie!
              W X-genie przejeździłem dwa sezony na tych oponach:
              https://www.oponeo.pl/dane-opony/bri...l-fr#458758317 - link w rozmiarze dla XI-gena
              przed tym miałem Conti PremiumContact 6. Obydwie opony rewelka, Bridgetsone były odczuwalnie cichsze, kleiły podobnie, ale na mokrym według mnie lepsze Bridgestony. Teraz masz wyższy model:
              https://www.oponeo.pl/dane-opony/con...l-fr#466048763
              Obie mają podobne ceny, podobne parametry i mają dobry rant ochronny.

              To oczywiście moje propozycje poparte kilkuletnim doświadczaniem - Conti 4 sezony, Bridgestony - 2 sezony. Zdecydowanie polecam.
              Moja Hania
              http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

              Comment


              • #22
                Michały PS4 to nie są wyczynowe opony ale tak zupełnie cywilne to one też nie są... Takie "pierdoły" jak poziom hałasu czy komfort mają w nich znaczenie drugorzędne. Szczerze to nie bardzo rozumiem decyzję Hondy żeby pakować je do hybrydowego Civica. Coś jak Potenza RE040 w Jazzie Sport drugiej generacji

                Comment


                • #23
                  Ja też mam nienajlepsze zdanie o Michelinach PS4. Na suchym asfalcie są super jeżeli chodzi o przyczepność, ale na deszczu to dramat, zwłaszcza jak jest zimno. Strach jeździć. Ogólnie postanowiłem wymienić w przyszłym sezonie na Micheliny primacy 4. Mam primacy 3 w drugim samochodzie i mimo ponad 10 lat zachowują się znacznie lepiej niż dwu letnie PS4.

                  Comment


                  • #24
                    Ps4/ps5 czy Goodyear eagle f1 asymmetric 6 z racji tego że to uhp to już poniżej 14 stopni wyraźnie mniej trzymają. Primacy, ventus prime trzymają lepiej do tych 6/7 stopni.

                    Comment


                    • #25
                      Panowie ,ale to nie jest wątek o oponach

                      Comment


                      • #26
                        Moje Michelin Pilot Sport 4S są do wymiany po jednym letnim sezonie. Wizualnie są ok, ale przyczepności w ogóle nie mają, ślizgają się na suchym itp. Jak przesiadłem się na zimówki, a było jeszcze ze 10st+ w dzień to przepaść z trzymaniem trakcji przy starcie.

                        Comment


                        • #27
                          Mam identyczne doświadczenie z Michelin Pilot Sport 4, założyłem koła z oponami zimowymi na początku listopada. Micheliny mają jeszcze 6 - 6,5 mm, ale na wiosnę już ich nie założę

                          Comment


                          • #28
                            Zamieszczone przez brumzium Zobacz posta
                            Moje Michelin Pilot Sport 4S są do wymiany po jednym letnim sezonie.
                            Trochę dziwne, a nawet nie trochę. Sprawdzałeś czy faktycznie masz oryginały?

                            Comment


                            • #29
                              Wątpię żeby na pierwszy montaż założyli podróbki.
                              Myślę że wszystkie opinie negatywne są spowodowane wrażliwością w/w opon na temperatury. Są to opony uhp, czy to asymmetric czy pilot Sport od razu czułem po twardości opon i przyczepności na mokrym suchym kiedy jest 20 a kiedy 13 stopni.

                              Prawda jest taka że to opony już się inaczej zachowują(gorzej) od 15/16 stopni i poniżej tej wartości.

                              Trochę dziwne posunięcie stosowania takich opon do cywilnego auta, rozumiem ctr, ale do xi wystarczyły by primacy 4 które by tak wrażliwe na temperatury nie były.

                              Comment

                              Working...
                              X