Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czy aby na pewno XI to dobry wybór?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kupujac samochód kieruję sie trochę innymi kryteriami niż warunki finansowania.
    Honda nie ma swojego finansowania wiec zawsze wyjdzie drozej

    Comment


    • Dla kogoś, kto nie ma działalności i bierze auto w zwykłym kredycie to jednak jest różnica. Być może leasingi nie robią aż takiej różnicy. Ale jeśli mam płacić bankowi 20tys odsetek od 48 tys pożyczki to sorry. Seat od 48 tys naliczył odsetek kilka tys i w tym cały pakiet dealerski na pierwszy rok. Oczywiście, że serce mówiło ford fiesta ale finalnie seat też się prowadzi bardzo dobrze i wygląda nawet spoko.
      Civic 1.5T

      Varadero

      Comment


      • Oczywiście, że finansowanie jest ważne, tak samo jak ważna jest cena, czy dostępność. Czasy dla motoryzacji europejskiej są straszne przez tzw. ekologizm, który z ekologią nie ma nic wspólnego, a tylko z kasą. Hybrydowa Honda Civic jest droga, kiepsko dostępna i w statystykach sprzedaży taka Corolla ją nokautuje, osobiście również wolałbym Corollę kombi ze względu na cenę, finansowanie, czy dostępność, a przede wszystkim możliwość wyboru golasa, czyli wersji comfort za 139,9.
        Civic, to świetne auto, natomiast brakuje w nim zwykłego 1,5turbo, takiego, żeby posiadacze X gen mogli go kupić, bo samo auto jest lepiej wykonane, lepiej wyciszone i nowocześniejsze, a przejście z bardzo udanego 1,5turbo na układ hybrydowy, to regres. Hybryda zabiła sportowego ducha, zresztą jak ktoś chce hybrydę idzie do Toyoty, nie żeby Honda była zła, ale z Toyotą nie wygra, co widać po statystykach sprzedaży.

        Comment


        • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
          Civic, to świetne auto, natomiast brakuje w nim zwykłego 1,5turbo, takiego, żeby posiadacze X gen mogli go kupić, bo samo auto jest lepiej wykonane, lepiej wyciszone i nowocześniejsze, a przejście z bardzo udanego 1,5turbo na układ hybrydowy, to regres.
          no nie do końca, że brakuje ... brakuje w Europie, którą Honda olała jak wiemy (choć nie wiemy chyba do końca dlaczego bo XI 1,5T spełnia Euro6) Na innych rynkach jest i 1.5T -180KM, 1,5T Si - 200KM, i klasyczne wolnossące 2.0 - 160KM dodatkowo z wyborem M lub AT. My w PL nie mamy żadnego wyboru...
          Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
          Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

          Comment


          • Zamieszczone przez pawcio-203 Zobacz posta
            Zadzwoniłem z ciekawości do salonu VW aby spytać o ID i wszystkie sprzedane z tej ostatniej promocji. Ale najlepsze jest to, że finansowanie to 1-2%. Takiej oferty nie ma nikt. Honda to już w ogóle na końcu.

            na otomoto jeszcze jakies wiszą, chociaz mozliwe, ze tylko na zachętę, zebyś zadzwonił do salonu. najtanszy za 134k a łacznie 5 sztuk poniżej 150k (od tego jeszcze dotacja)

            Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
            (choć nie wiemy chyba do końca dlaczego bo XI 1,5T spełnia Euro6)
            Spełnienie normy to kryterium czy mozesz sprzedac i zarejestrowac auto.
            Ale dochodzi do tego jeszcze emisja CO2 i kary za nią powyżej normy.

            Płaci się 95€ za każdy g powyżej 95g/100km. Oczwyscie nie jest takie proste, hybrydy się liczą inaczej, inaczej elektryki, można kupować emisję od innych (Tesla robi na tym spory hajs - a m.in. Honda kupowała).

            Xgen 1.5 miał 133g, hybryda ma 108 (porównuję wersje bazowe) - czyli na jednym aucie masz różnicę prawie 2,5k€ - a dodatkowo w części krajów sa podatki związane z emisją (przy zakupie i te płacone rok-rocznie, co może wpływac na decyzje zakupowe.

            Oczywiscie dochodzi do absurdów bo SUVizacja floty powoduje, ze emisje mogą rosnąć
            ZRV z hybrydą emituje tyle CO2 civic X 1.5T. Ale ma łatkę ekologicznego bo hybryda. Nie wspominając o CRV
            Porąbane to wszystko. W imię udawanej ekologii.
            Last edited by filipfm; 25-10-2023, 16:56.

            Comment


            • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta

              Oczywiście dochodzi do absurdów bo SUVizacja floty powoduje, ze emisje mogą rosnąć
              ZRV z hybrydą emituje tyle CO2 civic X 1.5T. Ale ma łatkę ekologicznego bo hybryda. Nie wspominając o CRV
              Porąbane to wszystko. W imię udawanej ekologii.
              ZRV to w USA nowy HR-V. Tam występuje z nieśmiertelnym 2.0 N/A 2WD. Nadal Hondzie na tamten rynek się opłaca...
              Właśnie takiego kolega ostatnio zakupił...
              Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
              Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

              Comment


              • Ja sie aktualnie zastanawiam na Civikiem i bylem na Malowniczej w Warszawie i na dzisiaj maja auto w konfiguracji wyposażenia Advance i kolorze szarym ‘od reki’ jeszcze z…malym rabatem… Nie wiem czy rabat z uwagi na koniec roku czy na to ze jednak nikt tego auta przez te ponad 2 miesiace nie kupil czy jedno i drugie (no i o ile to ten sam bo moze to tylko zbieg okolicznosci). Wiadomosc moja jest w odpowiedzi do wiadomosci z 10.2023 gdzie kolega pisal ze zrezygnowal w 01.2023 z zamowienia z 10.2022 na te wersje oddali mu zaliczke a w 10.2023 wyslali mu wiadomosc ze jego Civic jest w salonie i czeka na niego.


                Na koniec zapytam. Polecacie Civika? Bo poczytalem o tym wadliwym wspomaganiu… Generalnie ma to być drugie auto w rodzinie po Toyocie Yaris ktorej sie poznywamy bo troche jednak jest za mala. Byłem w Toyocie i ceny nowych CHR czy Prius to jakiś odlot + sa to po prostu male auta. Później padło na Mazdę i byłaby 3 gdyby nie ten nie dający się wyłączyc gong przy przekraczaniu predkosci. Rozwazam jeszcze CX5 bo tam tego durnego systemu jeszcze nje ma, klienci mazdy sa generalnie wsciekli o to. Ale przypomnialem sobie o Hondzie bo kiedys ‘za kawalera’ jezdzilem UFO w wersji TypeS i mam do tego auta sentyment. Poczatkowo mial byc HRV, ale przejechalem sie Civikiem no i bajka. Jezdzi sie tym autem wspaniale, ale wiadomo ze to tylko jazda probna a cala reszta wychodzi w praniu.
                Last edited by mhz88; 26-12-2023, 03:38.

                Comment


                • Po kilku miesiącach użytkowania, gdy opadała euforia pozakupowa nadal to auto cieszy mnie tak jak na początku. Dobrze jeździ, dobrze się prowadzi i wszystko działa jak należy. Nie mam zastrzeżeń - jego wady są dla mnie znikome i nieobiektywne (mnie osobiście drażnią mocno spryskiwacze szyby, które powyżej 120km/h tylko marnują płyn, brak HH na razie uniemożliwia rozwój jednostki multimedialnej). Nie mam problemu z wadliwym wspomaganiem. Tyle, że moje auto to "stara" klasyczna benzyna więc inny trochę wątek w tym temacie.
                  Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                  Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                  Comment


                  • Masz XI generację z US?

                    Ten Civic to jedyne co mnie trzyma teraz. Muszę coś kupić a nie mam zupelnie pomyslu ale tez czasu na szukanie. Ta CX-5 to taka ostatnia deska ratunku, taki zakup bez milosci a z rozsadku. Budzet do 200k. Civic bralbym w wersji Sport, doplata do Advance to strata pieniedzy, skorzana tapicerka bez wentylacji siedzen nie ma sensu wg mniea grzana kierownice mam w obecnym aucie i prawie tego nie uzywam. Camry w topowej wersji chcialem zamawiac bo jest w cenie CHR i tansze niz Prius ale juz nie przyjmuja zamowien do produkcji na topowa wersje trzeba brac co jest a tej akurat nie ma. ponoc w przyszlym roku nowy model pewnie cenowo odleci w kosmos.

                    Comment


                    • Kilka mcy temu kupiłem Civica w wersji Advance. Wczesniej jeżdziłem mazdą 3 gen BP 2.0 benzyna 150KM w nadwoziu sedan i w najwyższej wersji wyposażenia. To była moja kolejna mazda. Byłem z niej bardzo zadowolony pod kazdym względem tj estetycznym, jakości wykończenia i wyposażenia jak również kosztów eksploatacji i niezawodności. Miałem już zamówioną nową trójkę rok modelowy 2024. Dostałem jednak informację od dilera Hondy, że mogę mieć civica "od ręki", ale w kolorze czerwonym i w wersji jak wyżej. Skorzystałem z oferty. Po przejechaniu kilku tysięcy km muszę powiedzieć, ze odczucia mam mieszane. Honda mocno odstaje jakością systemów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i komfort jazdy. W mazdzie wyrażnie lepsze jest wyciszenie, mocniejsze i sprawniejsze światła adaptacyjne matrycowe ze spryskiwaczami, świetny system kamer 360, czytelny wielofunkcyjny wyświetlacz HUD, zapamietywanie ustawienia fotela czy system wspomagający przy wyjeżdżaniu przy ograniczonej widoczności (nie tylko sygnalizuje, ale przy braku reakcji zatrzymuje auto). Odsunięcie wyświetlacza od kierowcy oraz sterowanie za pomocą pokrętła uważam za bezpieczniejsze i bardziej intuicyjne niż ekran dotykowy w hondzie. O gustach się nie dyskutuje, ale moim zdaniem mazda 3 sedan jest ładniejsza i bardziej elegancka. Gdyby w Polsce mazda 3 była dostępna z silnikiem benzynowym 2.0 z turbo, to nie byłoby mnie na tym forum. Trójka z takim poziomem wyposażenia jak civic advance jest też ok 20 tys pln tańsza.
                      Natomiast muszę przyznać, że jak wsiadam do swojego civica i ruszam, to o jego wadach zaczynam zapominać. Frajda z jazdy jest wielka i "sportowy" charakter wiele rekompensuje. Dynamika, zawieszenie, precyzyjny układ kierowniczy, to jednak więcej niż proponuje mazda, w której jest przecież całkiem dobrze. Należy również podkreślic, ze civic wygrywa praktycznością - jest więcej miejsca na tylnej kanapie i lepszy dostęp do bagażnika. Przy moim stylu jazdy Civic pali średnio prawie 1l/100km mniej. Na bocznych drogach palą podobnie. Natomiast na autostradach i ekspresówkach nieco mniej trójka.
                      Tak, z czystym sumieniem mogę polecić zakup Civica XI. Mam nadzieję, że będzie równie niezawodny jak Mazda i po 100 tys nie rozleci się system "sprzegiełek" odpowiedzialnych za wspólpracę i przekazywanie napędów pomiedzy kołami i silnikami elektr i benz. Do Mazdy być może wrócę, gdy pojawi się konkurencyjny (dynamiczniejszy) układ napędowy.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez melo Zobacz posta
                        Kilka mcy temu kupiłem Civica w wersji Advance. Wczesniej jeżdziłem mazdą 3 gen BP 2.0 benzyna 150KM w nadwoziu sedan i w najwyższej wersji wyposażenia. To była moja kolejna mazda. Byłem z niej bardzo zadowolony pod kazdym względem tj estetycznym, jakości wykończenia i wyposażenia jak również kosztów eksploatacji i niezawodności. Miałem już zamówioną nową trójkę rok modelowy 2024. Dostałem jednak informację od dilera Hondy, że mogę mieć civica "od ręki", ale w kolorze czerwonym i w wersji jak wyżej. Skorzystałem z oferty. Po przejechaniu kilku tysięcy km muszę powiedzieć, ze odczucia mam mieszane. Honda mocno odstaje jakością systemów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i komfort jazdy. W mazdzie wyrażnie lepsze jest wyciszenie, mocniejsze i sprawniejsze światła adaptacyjne matrycowe ze spryskiwaczami, świetny system kamer 360, czytelny wielofunkcyjny wyświetlacz HUD, zapamietywanie ustawienia fotela czy system wspomagający przy wyjeżdżaniu przy ograniczonej widoczności (nie tylko sygnalizuje, ale przy braku reakcji zatrzymuje auto). Odsunięcie wyświetlacza od kierowcy oraz sterowanie za pomocą pokrętła uważam za bezpieczniejsze i bardziej intuicyjne niż ekran dotykowy w hondzie. O gustach się nie dyskutuje, ale moim zdaniem mazda 3 sedan jest ładniejsza i bardziej elegancka. Gdyby w Polsce mazda 3 była dostępna z silnikiem benzynowym 2.0 z turbo, to nie byłoby mnie na tym forum. Trójka z takim poziomem wyposażenia jak civic advance jest też ok 20 tys pln tańsza.
                        Natomiast muszę przyznać, że jak wsiadam do swojego civica i ruszam, to o jego wadach zaczynam zapominać. Frajda z jazdy jest wielka i "sportowy" charakter wiele rekompensuje. Dynamika, zawieszenie, precyzyjny układ kierowniczy, to jednak więcej niż proponuje mazda, w której jest przecież całkiem dobrze. Należy również podkreślic, ze civic wygrywa praktycznością - jest więcej miejsca na tylnej kanapie i lepszy dostęp do bagażnika. Przy moim stylu jazdy Civic pali średnio prawie 1l/100km mniej. Na bocznych drogach palą podobnie. Natomiast na autostradach i ekspresówkach nieco mniej trójka.
                        Tak, z czystym sumieniem mogę polecić zakup Civica XI. Mam nadzieję, że będzie równie niezawodny jak Mazda i po 100 tys nie rozleci się system "sprzegiełek" odpowiedzialnych za wspólpracę i przekazywanie napędów pomiedzy kołami i silnikami elektr i benz. Do Mazdy być może wrócę, gdy pojawi się konkurencyjny (dynamiczniejszy) układ napędowy.
                        całkiem obiektywna opinia

                        Zamieszczone przez mhz88 Zobacz posta
                        Masz XI generację z US?
                        tak, chyba jedyna na tym forum link w podpisie
                        Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                        Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                        Comment


                        • Wow, gratuluje. W US przynajmniej maja normalne ceny, chyba od niecalych $25,000 sie Civic zaczyna.
                          Aktualnie mam Sorento w najnowszej budzie i zaluje ze CRV ktora jest obecnie nie wchodzila 2 lata temu jak kupowalem Sorento bo wzialbym CRV - podoba mi sie najbardziej ale po pierwsze ok 250k a po drugie nie potrzebuje drugiego auta w tym samym typie jakkolwiek Sorento jest super samochodem. Poprzednia gen CRV to byla pomylka…

                          Mialem brac mazde 3 sedan wlasnie ok 145k wychodzila+ fajne finansowanie 2.0 150KM ale zdyskwalifikowal ja ten durny system pikania po przekroczeniu predkosci ktorego nie da sie wylaczyc. Do wolnossaka sie przyzwyczailem, Mazda mi przypomina troche te ociezale auta amerykanskie Buicki i inne z GM ktorymi jezdzilem w US, ja je lubie. Sorento jest troche pod US bardziej niz pod Europe robione moim zdaniem i tez je lubie moze pomijajac silnik od kosiarki. W Civiku najbardziej brakuje mi…HUDa ktory w Mazdzie jest standardem. W Sorento mam HUD i uwazam to za wspanialy wynalazlek. Dziwi mnie ze nawet za doplata tego w Civic nie ma, dopiero w CRV jest. Dlatego tez poczatkowo go odrzucalem (przez braki w wyposazeniu i dlugi czas oczekiwania) ale niechcacy sie nim przejechalem no i sie zaczelo… Civic prowadzi sie naprawde ekstra, pozycja za kierownica tez jest wygodna. Gabarytowo jest idealnje, 2 foteliki wchodza wozek tez. Wole jednak Was zapytac bo pol godzinki jazdy a pare miesiecy to co innego. Zreszta Mazda CX5 najpierw jezdzilem na jezdzie probnej a potem wypozyczyli mi na weekend i powiem Wam ze takie wypozyczenia sa super bo jednak mozna spojrzec na auto nieco innym okiem i po poczatkowym uznaniu dla CX5 znalazlo sie dosc szybko troche wad co na jezdzie probnej mi umknelo.

                          Wczoraj przez pol nocy czytalem Wasze forum ktos gdzies napisal zeby przejrzec Audi gotowe do odbioru i rzeczywiscie. W cenie Civika mozna miec A3 albo nawet A4 jak rowniez Q3. A4 co prawda jest stare konstrukcyjnie bo to auto z 2015 roku, A3 z 2020 wiec lepiej. Jutro jade wiec zobaczyc do Audi akurat salon mam blisko.

                          A jak oceniacie ASO Hondy? Honda to troche w Polsce niszowa marka i droga czy ASO trzyma jakis poziom? W Mazdzie wydaja sie pro do klienta. Co do Hondy to przyjaciel w Dlugolece pod Wroclawiem serwisuje swoja X gen i jest zadowolony. W moim UFO przez 3 lata gwarancji do 6 roku jezdzilem do ASO i Honda zachowala sie OK, boda fabryczna tego auta byla rdza na dachu ibyla na to akcja serwisowa na 6 lat, ja o tym nje wiedzialem w 7 roku to dostrzeglem to mi powiedzieli najpierw ze za pozno bo juz po akcji serwisowej ale napisalem reklamacje, zerkneli na to ze przez 6 lat auto bylo serwisowane w ASO i to nie zostalo wylapane wiec mi dali voucher do dowolnego ASO w PL na usuniecie tej usterki. Pojechalem do Krezel&Krezel w Krakowie kiedys byli spoko jak jest teraz nie wiem. ARHER w Krakowie serwisowal to auto 6 lat i znajac jego typowe usterki i akcje serwisowe przegapili te rdze…

                          Jakies ASO Hondy w Warszawie mozecie polecic? Ktos tu krytykowal Plaze a polecal Wyszomirskiego.

                          Sorry za mnogosc watkow.
                          Last edited by mhz88; 26-12-2023, 23:33.

                          Comment


                          • Ja korzystam z Wyszomirskiego warsztatu i jestem zadowolony, nie oszukuja. Myslalem nad AMG A45S (lub 35) lub Audi RS3 ale tam wychodzi drozej to samo, bo Honda ma wszystko w podstawie i jest tania w utrzymaniu. Jak bierzesz VTEC to wiadomo, ze to niezniszczalny silnik, jedynie o karoserie trzeba dbac ale ja nie dbalem 7 lat i tez jest wszystko ok, a podwozie mi po 6 latach zaczelo lekko rdzewiec i zabezpieczylem w warsztacie.

                            Watpie, ze znajdziesz cos lepszego w cenie Hondy.

                            Comment


                            • Czy elektrycznie unoszona klapa bagaznika jest tylko w wersji Advance czy w Sport i Elegance rowniez? Nigdzie nie moge tego znalezc. Wiem ze na pewno jest w Advance, ale ja chce kupic Sport bo nie ma skorzanej tapicerki i bylby to dla mnie mega minus gdyby sport tego nie mial.

                              Przy okazji. Pikanie przy przekraczaniu predkosci obowiazkowe w kazdym aucie od 07.2024…

                              Nowe przepisy sprawią, że w połowie przyszłego roku część samochodów będzie musiała zniknąć z polskiego rynku. Unia Europejska stawia na

                              Comment


                              • W civicu nie ma elektrycznej klapy w żadnej wersji

                                Comment

                                Working...
                                X