Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czy aby na pewno XI to dobry wybór?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
    Natomiast z cenami prądu jak nie masz możliwości ładowania z wallboxa w garażu po normalnej cenie kWh
    Założyłem za oczywiste, że ładowanie jest z domu, a nie komercyjnie bo to faktycznie nie ma sensu.
    Nie wiem jaka jest obsługa w Tesli, ale wiem że w Honda mam drugi w tym roku przegląd, a to są zmarnowane dwa dni. Plus jeżdżenie na stację żeby zatankować, to wszystko jest czas, a czas to pieniądz. Tesla wydaje się mniej zajmować czas.

    Comment


    • Przejedź się najpierw Teslą. Jak Ci przyjdzie gdzieś pojechać i się ładować, to od razu zatęsknisz za tankowaniem.
      Szczerze, w kasie za te 167 tyś wolałbym Civica niż Teslę 3, a przed jazdą Teslą, też pisałem, że za taką kasę jest Tesla i Civic nie ma sensu.

      Comment


      • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
        Przejedź się najpierw Teslą. Jak Ci przyjdzie gdzieś pojechać i się ładować, to od razu zatęsknisz za tankowaniem.
        Tankowanie Tesli byłoby kilka razy w roku pewnie, reszta w domu. Ja generalnie jestem zdecydowany na Teslę. Civic XI jest dla mnie mega słabym autem i nawet przez chwilę go nie brałem pod uwagę. Przesiadając się z X oczekuje progresu w nowym aucie, a tego w XI nie ma. Za tą kasę już lepiej wziąć Camry jak komuś gabaryty nie przeszkadzają.

        Comment


        • Camry jak dla mnie wymiata, świetna limuzyna, fajna dynamika (może oprócz 0-100), super oszczędność. Dlaczego jednak Civic jest słaby? 7,3, nawet 7,1 do 100, 19,4 do 160, to naprawdę dobre wartości. Oczywiście Tesla będzie szybsza, ale czy lepsza jako całość?

          Comment


          • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
            7,3, nawet 7,1 do 100,
            On nie ma tyle, to są okolice 8s
            Honda Civic e:HEV to hybryda, która zmienia sposób postrzegania tego typy aut na rynku. Ma dobre osiągi, świetnie się prowadzi, a jej bezstopniowa skrzynia biegów wyznacza nowe standardy w klasie. Honda nie jest idealna, ale poważnych mankamentów na próżno w niej szukać. To jeden z najciekawszych obecnie samochodów na polskim rynku. Honda Civic XI generacji...

            Testy, testami, ale moja d... nie kłamie. Od samego początku pisałem, że jest wolniejszy od X i to sporo, 1s do jest dużo, dodatkowo przy wyższych prędkościach 60-140 jest słabo, to jest kiepskie auto. Nie za taką kasę.
            Ludzie się łapią na te 0-50, które faktycznie jest szybkie i wydaje im się, że auto jest dynamiczne.
            Ja byłem np bardzo sceptycznie nastawiony do X , ale się mega zajarałem do tego auta po jazdach próbnych. Myślałem, że się do XI przekonam, ale jazda próbna była smutna.

            Comment


            • W Auto Świecie miał 7,1, w motorze 7,3, na zepfers również z wielu źródeł 7,3. W Autowizji 7,3. Na sporcie nie symuluje i może wówczas robi taki wynik, ponieważ wahacz zrobił 7,9, a jemu symulowało. Przy automacie jest inne odczucie i zawsze wydaje się, że nie jedzie, tym bardziej w cvt czy elektryku, gdy przyspiesza płynnie, ale że stoperem w ręku można się zaskoczyć.

              Comment


              • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                Od samego początku pisałem, że jest wolniejszy od X i to sporo, 1s do jest dużo, dodatkowo przy wyższych prędkościach 60-140 jest słabo, to jest kiepskie auto. Nie za taką kasę.
                Ludzie się łapią na te 0-50, które faktycznie jest szybkie i wydaje im się, że auto jest dynamiczne.
                Ja byłem np bardzo sceptycznie nastawiony do X , ale się mega zajarałem do tego auta po jazdach próbnych. Myślałem, że się do XI przekonam, ale jazda próbna była smutna.
                1s to faktycznie sporo jak komuś zależy i to zrozumiem aczkolwiek te dane jak wspomniał @katana są różne (dodatkowo FL1 na pewno nie jest dużo wolniejsze od FK7 ale to tak na marginesie bo rozmawiamy w sumie o rynku EU)
                hybrydą nie jeździłem niestety ale zasadniczo czytając większość opinii, z netu (nie mowie o testach tylko ale także o subiektywnych odczuciach użytkowników) to raczej smutku w nich nie zauważyłem - wręcz przeciwnie... Progres też jest jeżeli chodzi o wyciszenie, multimedia, jakość materiałów a porównywanie civic do camry to tak jak wystawienie do jednej walki 2 zawodników z innej kategorii wagowej...
                zgodzę się tylko w 100% z tym:
                Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                Nie za taką kasę.
                Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                Comment


                • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                  Testy, testami, ale moja d... nie kłamie. Od samego początku pisałem, że jest wolniejszy od X i to sporo, 1s do jest dużo, dodatkowo przy wyższych prędkościach 60-140 jest słabo, to jest kiepskie auto.
                  Haha, dobre. Bez urazy, ale fascynujące jest jak niektórzy oczekują od cywilnego pojazdu, i to jeszcze od hybrydy, wyśrubowanych czasów a najlepiej takich jak w sportowych autach - bo przecież każdy manewr wymijania, wyprzedzania czy ruszania ze świateł to do setki conajmniej trzeba i jeszcze z zegarkiem w ręku aby sprawdzić czy czasem sekunda nie uciekła.
                  Nie jeździłem X, więc nie wiem czy XI jest sporo wolniejsza. Natomiast, użytkuję XI od roku, poruszam się w ponad 80% drogami ekspresowymi, zdażyło się nawet na autostradzie i nie zauważyłem słabości przy prędkościach do 140 km/h (poza nie najlepszym wyciszeniem nadkoli). Nie byłem zmuszony do uciążliwej czy ślimaczej jazdy prawym pasem, wręcz przeciwnie - na spokojnie mijałem lewym pasem inne auta (w tym także mocniejsze ale chyba jednak jeszcze "słabsze"), m.in. : dacia, opel, alfą romeo, seat, vw, bmw, audi, lexus, mercedes...itd.

                  Jak ktoś chce super szybkie auto do wykręcania czasów, to rzeczywiście niech nie rozważa Civic XI bo to bardziej słabe, niż pisanie, że XI jest słaba i kiepska bo nie jest tak szybka jak inne mocniejsze auta do tego tworzone.

                  Comment


                  • Ja nie pisze o innych autach tylko o poprzedniku XI, porównuje Civica z Civikiemi i dla mnie XI jest ch… po prostu, taka inna Toyota. Nie chce mi się tłumaczyć dłużej różnic. Są klienci w Hondzie na dupowozy takie jak XI, byli na X i Type R i tyle.

                    Comment


                    • Oczywiście zakładam, że skoro porównujemy Civica z Civiciem to to obie wersje w automacie (a nie X manual vs XI automat): https://zeperfs.com/en/duel6717-10289.htm

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Krecik_ Zobacz posta
                        Oczywiście zakładam, że skoro porównujemy Civica z Civiciem to to obie wersje w automacie (a nie X manual vs XI automat): https://zeperfs.com/en/duel6717-10289.htm
                        Bardzo słuszne spostrzeżenie. I przy takiej interpretacji w mieście czy na trasie to będzie bardzo mała różnica - zależeć będzie do chwili gdy kierowca dociśnie gaz i z jakich obrotów wyjściowo startuje podczas zabawy w tetris. Wydaje mi się w praktyce, że auta będą bardzo podobnie się zachowywać patrząc na różne zestawienia zepfers dotyczące osiągów. I XIgen jest troszeczkę krokiem w przód w stosunku do Xgen patrząc - jak pisałem wyżej - na wyciszenie, multimedia, jakość materiałów (może nawet prowadzenie choć nie wiem jak to jest w hybrydzie).

                        Wszyscy piszą o przyspieszeniu a na pewno XIgen jest też niestety zauważalnie gorszy w temacie hamulców bo z tego co zdążyłem zauważyć (prawdopodobnie bo 100% nie jestem pewien tych wymiarów) to hybryda ma 280mm z przodu i 260mm z tyłu (pewnie dlatego ze rekuperacja itd) co może w spokojnej miejskiej jeździe wystarcza ale jak ktoś jest fanem dynamiki to na pewno odczuje na minus bo auto dodatkowo jest o - jeżeli wierzyć danym z netu - 150kg cięższe i wspominany wyżej zepfers pokazuje różnice od 2-4m (a nie chodzi tylko o jednorazowe hamowanie). I o ile ja sobie to zmieniłem w Sport Touringu to w Hybrydzie może być to trudne/niewykonalne i raczej nikt w nowym aucie nie będzie się w to bawił.
                        Tak czy inaczej oba auta (Xgen CVT i XIgen H) nie sa autami do ścigania i w swoich oczekiwaniach kupujący musi mieć zwyczajnie tego świadomość. Jeżeli ktoś stawia głównie na właściwości "sportowe" i dynamikę to faktycznie trudno mówić o postępie jakimkolwiek w tej generacji no ale już chyba sam zapis "Hybryda" powinien dawać taką świadomość...
                        Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                        Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                        Comment


                        • Zadzwoniłem z ciekawości do salonu VW aby spytać o ID i wszystkie sprzedane z tej ostatniej promocji. Ale najlepsze jest to, że finansowanie to 1-2%. Takiej oferty nie ma nikt. Honda to już w ogóle na końcu.
                          Civic 1.5T

                          Varadero

                          Comment


                          • Odnośnie promocj VW to jak komuś zalega towar i nie ma na niego chętnych to robi promocje i atrakcyjne finasowanie.
                            Zobacz ile samochodów stoi na placach obok dealerów a zrozumiesz "magie" ich promocji.
                            W Hondzie na HRV którego mają mnóstwo tez zrobili promocje.
                            Nie majac Civiców w wystarczajacej ilosci dla tych którym obiecali nawet w przedsprzedazy,nie będą robili promocji na coś czego nie ma.
                            Na końcu wszystkiego stoi cena która w przypadku np.Tesli czyni cuda

                            Comment


                            • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                              W Auto Świecie miał 7,1, w motorze 7,3, na zepfers również z wielu źródeł 7,3. W Autowizji 7,3. Na sporcie nie symuluje i może wówczas robi taki wynik, ponieważ wahacz zrobił 7,9, a jemu symulowało. Przy automacie jest inne odczucie i zawsze wydaje się, że nie jedzie, tym bardziej w cvt czy elektryku, gdy przyspiesza płynnie, ale że stoperem w ręku można się zaskoczyć.
                              Na sporcie też symuluje zmiany biegów

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Mariusz -TT Zobacz posta
                                Odnośnie promocj VW to jak komuś zalega towar i nie ma na niego chętnych to robi promocje i atrakcyjne finasowanie.
                                Zobacz ile samochodów stoi na placach obok dealerów a zrozumiesz "magie" ich promocji.
                                W Hondzie na HRV którego mają mnóstwo tez zrobili promocje.
                                Nie majac Civiców w wystarczajacej ilosci dla tych którym obiecali nawet w przedsprzedazy,nie będą robili promocji na coś czego nie ma.
                                Na końcu wszystkiego stoi cena która w przypadku np.Tesli czyni cuda
                                Od kiedy pamiętam to honda miała beznadziejne finansowanie. A przerobiłem już trzy nowe sztuki. W lutym braliśmy Aronę i pierwszym warunkiem były dobre warunki finansowania. Źadna marka nie miała takich warunków jak seat.
                                Civic 1.5T

                                Varadero

                                Comment

                                Working...
                                X