Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czy aby na pewno XI to dobry wybór?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Moim zdaniem hybryda wcale strasznie nie puchnie powyżej 140. Tak, na pewno nie jest tak zwinna i dynamiczna jak Type R czy inne mocniejsze pojazdy. Jednak wcale tego od niej nie oczekuję a problematyczna powyżej 140 też nie jest.

    Comment


    • #47
      Zamieszczone przez Krecik_ Zobacz posta
      Moim zdaniem hybryda wcale strasznie nie puchnie powyżej 140. Tak, na pewno nie jest tak zwinna i dynamiczna jak Type R czy inne mocniejsze pojazdy. Jednak wcale tego od niej nie oczekuję a problematyczna powyżej 140 też nie jest.
      Mam podobne zdanie. W żadnym przypadku nie odczuwam spadku mocy powyżej 140, i nie wiem skąd takie opinie o tym. Czy praktyka czy zasłyszane od znajomego, co ma znajomego, i ten znajomy ….
      Auto dynamiczne, moje odczucie jest takie że jedzie przy każdej prędkości podobnie, do tego w miarę ekonomiczne, bardzo przyjemnie się jeździ XI.

      Comment


      • #48
        Oczywiście od znajomego Tak, to już jest jak się ma swoje auto, to się człowiek kłóci nawet z obiektywnymi danymi.
        Chciałbym natomiast poznać opinie osób, którzy przesiedli się bezpośrednio z 1,5turbo na hybrydę. Ten 1,5 był bardzo dzielny przy wyższych prędkościach. Zresztą w suchych danych do 180 na zepfers ma 23,6, a hybryda 29s, więc to już przepaść.

        Comment


        • #49
          Ja ze swojej strony nie podejmuję tu "kłótni" z obiektywnymi danymi. Wyrażam swoje zdanie na podstawie doświadczeń i obserwacji po użytkowaniu Civic XI w ponad 80% na trasach szybkiego ruchu. Może po prostu każdy z nas co innego rozumie pod pojęciem "strasznie puchnie". Wbrew Twoim podejrzeniom nie przechwalam auta jakie posiadam i mimo minusów jakie w nim dostrzegam, chciałem tylko powiedzieć, że ta hybryda jest także dzielna przy wyższych prędkościach. I nawet mimo, że nie jest tak samo elastyczna i dynamiczna jak uturbiona jednostka napędowa, to jednak w moich odczuciach (nie z papierów i danych na nich, a z praktyki) jest w zupełności wystarczająca i w moim rozumieniu stwierdzenia "strasznie puchnie" jest jeszcze trochę miejsca do takiej sytuacji. Puchnięcie, np. zacząłem odczuwać przy obciążeniu 5 osób dorosłych + bagaże. Wtedy rzeczywiście miałem problem gonić za BMW na autostradzie podczas włączania się do ruchu.

          Comment


          • #50
            Ale za to przyspieszenie liniowe i większy moment obrotowy i to da się zauważyć odczuć i porównać z 1.5 l
            Silnikiem na korzyść 11 civika


            Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
            zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

            Comment


            • #51
              Zamieszczone przez katana Zobacz posta
              Ten 1,5 był bardzo dzielny przy wyższych prędkościach. Zresztą w suchych danych do 180 na zepfers ma 23,6, a hybryda 29s, więc to już przepaść.
              Ten Zepfers to czasami różnie pokazuje
              Tutaj wychodzi, że hybryda wcale nie ustępuje 1.5T a nawet 0-180 mocno jest szybsza od automatu


              Więc może faktycznie wszystko leży w punkcie odniesienia.
              Zamieszczone przez Krecik_ Zobacz posta
              Może po prostu każdy z nas co innego rozumie pod pojęciem "strasznie puchnie".
              Wygląda, że te auta podobnie jeżdżą bo nie można wskazać bezapelacyjnie jakiejś olbrzymiej przewagi patrząc na różne porównania

              Ja mam porównanie 1.5T z Xgen (zmierzone 195KM/267Nm) do 1.5T z XIgen (nie mierzone seryjne 180KM/240Nm) - oba CVT
              0-80 wychodzi do przodu Xgen
              80-140 dogania XIgen
              powyżej 140 powoli ucieka Xgen.
              Powtarzane ze 3 razy i jakoś +/- podobnie to chyba wyglądało pomijając czynnik ludzki...
              Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
              Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

              Comment


              • #52
                Byłem dziś w hondzie na wycenie mojego IX gen i dostałem potwierdzenie niebieskiego sporta XI na przełom września i października,także już niedługo.

                Comment


                • #53
                  Wreszcie nie będziesz dyskutował na sucho o civicu 11


                  Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                  zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

                  Comment


                  • #54
                    Zamieszczone przez rob1986 Zobacz posta
                    Wreszcie nie będziesz dyskutował na sucho o civicu 11


                    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                    Chyba mnie z kimś mylisz

                    Comment


                    • #55
                      Tak mylę …………


                      Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                      zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

                      Comment


                      • #56
                        Zamieszczone przez rob1986 Zobacz posta
                        Tak mylę …………


                        Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                        Uważasz,gdybym nie zmieniał auta to bym tak nie napisal

                        Comment


                        • #57
                          W tym momencie nie ma żadnego znaczenia ty kupujesz civica ja już dawno sprzedałem po dobrej cenie mając go już od roku. Ty sprzedajesz 9 ja kupiłem 8 sedana krajówkę i sobie wygodnie jeżdżę, a jak dalsze losy naszych hond czas pokaże.


                          Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                          zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

                          Comment


                          • #58
                            Zamieszczone przez rob1986 Zobacz posta
                            W tym momencie nie ma żadnego znaczenia ty kupujesz civica ja już dawno sprzedałem po dobrej cenie mając go już od roku. Ty sprzedajesz 9 ja kupiłem 8 sedana krajówkę i sobie wygodnie jeżdżę, a jak dalsze losy naszych hond czas pokaże.


                            Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                            Gratuluję,miałem nowego sedana 8 gen 10 lat,przejechałem 170tys bez większych problemów.
                            Mam wielki sentyment,ale to już przeszłość,czas robi swoje.

                            Comment


                            • #59
                              Dobrze odbieram że sprzedaż 11 na rzecz 8 generacji ?

                              Comment


                              • #60
                                Dobrze jest wygodniejszy i udalo się kupić mnie krajówkę nie zmęczona kilometrami kupiłem ja z przebiegiem 173tys kilometrów udokumentowana zreszta nie trzeba patrzeć na papierki zrobiłem pomiar amorkow i powiem wam byłem w szoku.
                                Przód 74 i 75 , tył 56 i 54 jak by miał przynajmniej rok a nie 15 lat


                                Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                                zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

                                Comment

                                Working...
                                X