Moim zdaniem hybryda wcale strasznie nie puchnie powyżej 140. Tak, na pewno nie jest tak zwinna i dynamiczna jak Type R czy inne mocniejsze pojazdy. Jednak wcale tego od niej nie oczekuję a problematyczna powyżej 140 też nie jest.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Czy aby na pewno XI to dobry wybór?
Collapse
X
-
Zamieszczone przez Krecik_ Zobacz postaMoim zdaniem hybryda wcale strasznie nie puchnie powyżej 140. Tak, na pewno nie jest tak zwinna i dynamiczna jak Type R czy inne mocniejsze pojazdy. Jednak wcale tego od niej nie oczekuję a problematyczna powyżej 140 też nie jest.
Auto dynamiczne, moje odczucie jest takie że jedzie przy każdej prędkości podobnie, do tego w miarę ekonomiczne, bardzo przyjemnie się jeździ XI.
Comment
-
Oczywiście od znajomegoTak, to już jest jak się ma swoje auto, to się człowiek kłóci nawet z obiektywnymi danymi.
Chciałbym natomiast poznać opinie osób, którzy przesiedli się bezpośrednio z 1,5turbo na hybrydę. Ten 1,5 był bardzo dzielny przy wyższych prędkościach. Zresztą w suchych danych do 180 na zepfers ma 23,6, a hybryda 29s, więc to już przepaść.
Comment
-
Ja ze swojej strony nie podejmuję tu "kłótni" z obiektywnymi danymi. Wyrażam swoje zdanie na podstawie doświadczeń i obserwacji po użytkowaniu Civic XI w ponad 80% na trasach szybkiego ruchu. Może po prostu każdy z nas co innego rozumie pod pojęciem "strasznie puchnie". Wbrew Twoim podejrzeniom nie przechwalam auta jakie posiadam i mimo minusów jakie w nim dostrzegam, chciałem tylko powiedzieć, że ta hybryda jest także dzielna przy wyższych prędkościach. I nawet mimo, że nie jest tak samo elastyczna i dynamiczna jak uturbiona jednostka napędowa, to jednak w moich odczuciach (nie z papierów i danych na nich, a z praktyki) jest w zupełności wystarczająca i w moim rozumieniu stwierdzenia "strasznie puchnie" jest jeszcze trochę miejsca do takiej sytuacji. Puchnięcie, np. zacząłem odczuwać przy obciążeniu 5 osób dorosłych + bagaże. Wtedy rzeczywiście miałem problem gonić za BMW na autostradzie podczas włączania się do ruchu.
Comment
-
Ale za to przyspieszenie liniowe i większy moment obrotowy i to da się zauważyć odczuć i porównać z 1.5 l
Silnikiem na korzyść 11 civika
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalkzawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić
Comment
-
Zamieszczone przez katana Zobacz postaTen 1,5 był bardzo dzielny przy wyższych prędkościach. Zresztą w suchych danych do 180 na zepfers ma 23,6, a hybryda 29s, więc to już przepaść.
Tutaj wychodzi, że hybryda wcale nie ustępuje 1.5T a nawet 0-180 mocno jest szybsza od automatu
Więc może faktycznie wszystko leży w punkcie odniesienia.
Zamieszczone przez Krecik_ Zobacz postaMoże po prostu każdy z nas co innego rozumie pod pojęciem "strasznie puchnie".
Ja mam porównanie 1.5T z Xgen (zmierzone 195KM/267Nm) do 1.5T z XIgen (nie mierzone seryjne 180KM/240Nm) - oba CVT
0-80 wychodzi do przodu Xgen
80-140 dogania XIgen
powyżej 140 powoli ucieka Xgen.
Powtarzane ze 3 razy i jakoś +/- podobnie to chyba wyglądało pomijając czynnik ludzki...Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012
Comment
-
Zamieszczone przez rob1986 Zobacz postaWreszcie nie będziesz dyskutował na sucho o civicu 11
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Comment
-
Zamieszczone przez rob1986 Zobacz postaTak mylę …………
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Comment
-
W tym momencie nie ma żadnego znaczenia ty kupujesz civica ja już dawno sprzedałem po dobrej cenie mając go już od roku. Ty sprzedajesz 9 ja kupiłem 8 sedana krajówkę i sobie wygodnie jeżdżę, a jak dalsze losy naszych hond czas pokaże.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalkzawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić
Comment
-
Zamieszczone przez rob1986 Zobacz postaW tym momencie nie ma żadnego znaczenia ty kupujesz civica ja już dawno sprzedałem po dobrej cenie mając go już od roku. Ty sprzedajesz 9 ja kupiłem 8 sedana krajówkę i sobie wygodnie jeżdżę, a jak dalsze losy naszych hond czas pokaże.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mam wielki sentyment,ale to już przeszłość,czas robi swoje.
Comment
-
Dobrze jest wygodniejszy i udalo się kupić mnie krajówkę nie zmęczona kilometrami kupiłem ja z przebiegiem 173tys kilometrów udokumentowana zreszta nie trzeba patrzeć na papierki zrobiłem pomiar amorkow i powiem wam byłem w szoku.
Przód 74 i 75 , tył 56 i 54 jak by miał przynajmniej rok a nie 15 lat
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalkzawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić
Comment
Comment