Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pierwsze jazdy Civic XI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nad XI genem sie niemal zachwycal.[/QUOTE]

    Wiem, że jako właściciel XI moja opinia nie jest obiektywna ale to jest na prawdę genialne, to jaką frajdę daje z jazdy za przyzwoite pieniądze + normalne spalanie jest rzeczą którą ciężko osiągnąć. Dzisiaj pierwszy raz znalazłem się na drodze szybkiego ruchu, ktoś tam wcześniej pisal farmazony że hybryda jedzie tylko od 0 do 100 heh, to chyba nie potrafi jeździć, dzisiaj jadąc 90 wziąłem się za wyprzedzanie i po chwili było 170, to auto jedzie przy każdej prędkości - nie ma co pisać o prędkościach zamykających licznik bo praktycznie nigdzie nie można jeździć takimi prędkościami, nawet w niemcowni co chwila są ograniczenia.
    Jak dla mnie Honda zrobiła auto roku, kwestia tylko jak będzie z awaryjnością.

    Zima ma się w najlepsze, noc i dzień na minusie - a w samochodzie po 5minutach jest ciepło.

    Comment


    • 70% autostrad w Niemczech ma drogi bez limitów prędkości(9500 kilometrów) , reszta to tymczasowe ograniczenia lub stałe.

      Osobnym tematem jest sens takiej jazdy, natężenie ruchu jakie jest na autostradach, skutki ewentualnych wypadków i inne skutki uboczne. Dla mnie ograniczenia do 180 czy 190 km/h nie są problemem. Volvo jak pamiętam już kilka lat produkuje auta z limitem na 180km/h.

      Comment


      • Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
        70% autostrad w Niemczech ma drogi bez limitów prędkości(9500 kilometrów) , reszta to tymczasowe ograniczenia lub stałe.

        Osobnym tematem jest sens takiej jazdy, natężenie ruchu jakie jest na autostradach, skutki ewentualnych wypadków i inne skutki uboczne. Dla mnie ograniczenia do 180 czy 190 km/h nie są problemem. Volvo jak pamiętam już kilka lat produkuje auta z limitem na 180km/h.
        Pracuje w Niemczech I nie musisz mi mówić o autostradach u nich, ze świecą szukać odcinków byś mógł jechać chociaż 30min na odcięciu, co 5min masz chwilowe ograniczenie, drogi główne jak a7,a4,a2 to jest jeden wielki plac budowy i z roku na rok gorzej to wygląda, inne kraje zachodnie mają więcej ograniczen i mandaty za prędkość jeszcze większe, tak na prawdę tylko we Francji masz odpowiednie drogi by jechać 200km/h przez długi czas ale znowu przepisy nie pozwalają więc suma sumarum nie ma obecnie dróg by jeździć dłuższy czas na odcięciu zgodnie z przepisami, jak dla mnie jazda 140/160 jest obecnie jedyną sensowną rzeczą a Civic nie ma z tym problemu.

        Comment


        • A ja mieszkam na stałe w Niemczech.

          Dlatego z autostrad korzystam w nocy, po godzinie 20 robi się luźniej.

          Osobnym tematem są tiry, oraz matoły jadące środkowym pasem gdy prawy wolny i inne historie...
          Porównując ruch np
          na A2 to przegięciem nie będzie gdy napisze że wzrósł o 100% przez ostatnie 10 lat, kiedyś lewym pasem szło jechać 200 km/h i był pusty dla takich prędkości, teraz graniczy to z cudem, nawet w nocy...

          Szybko też widać kiedy rodacy jadą do Polski na wszelkiego rodzaju święta/ urlopy, gdy lewy i środkowy pas jest zajęty poprzez auta jadące 120/130 km/h, a prawy pusty nawet od tirów... Mógłbym pisać dalej, ale po co się "denerwować" i temat nie ten

          Pozdrawiam.

          Comment


          • Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
            Szybko też widać kiedy rodacy jadą do Polski na wszelkiego rodzaju święta/ urlopy, gdy lewy i środkowy pas jest zajęty poprzez auta jadące 120/130 km/h, a prawy pusty nawet od tirów... Mógłbym pisać dalej, ale po co się "denerwować" i temat nie ten
            A mnie zastanawia dlaczego nasi rodacy ( w przeważającej większości) na niemieckich autostradach jadą spokojni i zgodnie z ograniczeniami. Na stacjach benzynowych i parkingach zachowują się cicho, tak jakby paraliżował ich strach. Po przekroczeniu granicy gdzieś mają przepisy i ograniczenia, a na stacjach zachowują się jak zwykłe buraki i ostatnie chamy

            Comment


            • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
              Ja Pertyna ogladam x2. I w sumie lubie jak gledzi. Jakby nie patrzyc jest jurorem WCOTY. Troche jezdzi roznymi samochodami i niezaleznie od osobistych preferencji tam gdzie jest spierniczone to to powie, a nie lukruje, zeby dostawac auta do testow.
              Mocno chwalil Xgena (poza stylistyka, co jest rzecza subiektywna), poprzednia HRV tez byl zachwycony szczegolnie 1.5T. Hybryda w Jazz i HRV calkiem slusznie nie byl wniebowziety delikatnie rzecz ujmujac.
              Nad XI genem sie niemal zachwycal.
              Film trwa 38 minut, z czego pierwsze 30 to gadanie o historii hybryd w Hondzie, a dopiero ostatnie 8 min to baaaardzo ogólne wrażenia z jazdy. Jak przyznaje, auto ocenia po przejechanych 300 km. Uczciwym byłoby uprzedzenie oglądającego, że auto dostał na krótko i ma zamiar pogadać sobie o historii a nie o tym czym właśnie jedzie.

              Comment


              • Zamieszczone przez tortcebulowy Zobacz posta
                Film trwa 38 minut, z czego pierwsze 30 to gadanie o historii hybryd w Hondzie, a dopiero ostatnie 8 min to baaaardzo ogólne wrażenia z jazdy.
                Czy to Twój pierwszy filmik Pertyna? On tak ma.

                Zamieszczone przez tortcebulowy Zobacz posta
                auto ocenia po przejechanych 300 km ... że auto dostał na krótko
                Biorąc pod uwagę, że często auto do testów jest użyczane na kilka godzin, to 300km nie brzmi jak krótko. W testach WCOTY jurorzy dostają auto na godzinę.

                Comment


                • Zamieszczone przez Someone2022 Zobacz posta
                  Wiem, że jako właściciel XI moja opinia nie jest obiektywna ale to jest na prawdę genialne, to jaką frajdę daje z jazdy za przyzwoite pieniądze + normalne spalanie jest rzeczą którą ciężko osiągnąć. Dzisiaj pierwszy raz znalazłem się na drodze szybkiego ruchu, ktoś tam wcześniej pisal farmazony że hybryda jedzie tylko od 0 do 100 heh, to chyba nie potrafi jeździć, dzisiaj jadąc 90 wziąłem się za wyprzedzanie i po chwili było 170, to auto jedzie przy każdej prędkości
                  Nie żadne farmazony tylko było porównanie dynamiki 0-100km/h i i późniejszy zakres. I o ile start jest całkiem mocny o tyle później nie jest już tak efektownie... Co nie umniejsza temu autu bo faktycznie jest całkiem niezłe. Poza tym to co dla jednych jest dynamiką dla innych będzie ledwo zadawalające wiec wszystko zależy od oczekiwań.


                  Zamieszczone przez tortcebulowy Zobacz posta
                  Film trwa 38 minut, z czego pierwsze 30 to gadanie o historii hybryd w Hondzie, a dopiero ostatnie 8 min to baaaardzo ogólne wrażenia z jazdy. Jak przyznaje, auto ocenia po przejechanych 300 km. Uczciwym byłoby uprzedzenie oglądającego, że auto dostał na krótko i ma zamiar pogadać sobie o historii a nie o tym czym właśnie jedzie.
                  Te filmy - niezależnie czy kogoś uważamy za dobrego jurora czy nie - należy brać poprzez palce. Mnie kiedyś Zachar zraził do X i o mały włos kupiłbym zupełnie co innego kierując się właśnie filmami z testami. NA całe szczęści pojeździłem tym co brałem pod uwagę i wybrałem tak, że jestem zasadniczo zadowolony. Trzeba niestety samemu spróbować i pomacać oraz dupę przewieźć/pokierowac - wtedy wybór jest sensowny bo kierowany własnymi upodobaniami.
                  Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                  Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                  Comment


                  • Zamieszczone przez tortcebulowy Zobacz posta
                    a nie o tym czym właśnie jedzie
                    najgorsze jest to, ze jak zaczyna mowic ze szczegolami o tym czym wlasnie jedzie, to uszy wiedna - tyle bledow merytorycznych popelnia (np. zaczyna omawiac jaka bezstopniowa przekladnie CVT zastosowala Honda w e:HEV o_O)

                    Comment


                    • Ja już od dawna go nie oglądem, człowiek niby wykształcony, obyty, jeździł tyloma autami, a mimo to potrafi tak przynudzać, skakać po tematach i w ogóle nie mieć żadnego choćby zarysu planu jak ma wyglądać test. Wystarczy komentarze poczytać, masakra.
                      A co do pisania, że świetnie przyspiesza powyżej 100km/h i nagrzewa się w pięć minut, to brakuje jeszcze pali od strzała, nic nie stuka i nie puka
                      Przyspiesza swietnie względem jakiego innego auta? Civica z r18 na pewno, ale względem 1,5turbo to już całkiem podobnie, a w przypadku manuala gorzej.

                      Comment


                      • Ja mam auto 6 tygodnii

                        jestem bardzo zadowolony


                        ZALETY:
                        +Jeździ super
                        +Spalanie niskie pomimo dynamicznej jazdy i niskich temeperatur (na 91 Litrach paliwa zrobione 1630 kilometrów). Oszczędność w stosunku do Hondy VIII 1.8 to 200zł miesięcznie na paliwie.
                        Latem (jak będzie jeżdzone więcej) to będzie oszczędność rzędu 350zł - 400 zł miesięcznie.
                        +z czasem docenia się praktyczność wnętrza - choinka 180cm dostarczona do domu
                        + to najlepsze nowe auto do 200 tys zł jakie znam (na moje wymagania - 1 uniwersalne auto w rodzinie 2+2, do miasta i trasy z dynamicznym silnikiem, zakup na 5 do 8 lat, NIEZAWODNE)
                        + wiele innych ale nie będę się powtarzał.....

                        WADY:
                        - (!! NAJWIĘKSZA!!) Dysze spryskiwaczy przedniej szyby NIE DZIAŁAJĄ jak należy. Są w piórze wycieracki a nie na masce. W błocie pośniegowym szyba cały czas brudna! Może kwestia fabrycznego płynu? CO oni tam wlewają w tej Japonii? Też tak macie ?

                        MINUSY:
                        - Przycisk selektroa skrzyni biegów "D" cały czas świeci na zielono podczas jazdy. Delikatnie oślepia
                        - Czujnik świateł mijania/dzinne jest zbyt nerwowy i czasmi wystaczy wjechać na 2sekundy w cień aby przełączył światła i podświetlanie wyświetlaczy
                        - Na zimnym silniku przy małej prędkości przez pierwszą minutę benzyniak pracuje na stałych obrotach co wydaje się dziwne i komputer pokazuje absurdalne chwilowe spalania ponad 50L/100km
                        - Na śniegu asystent pasa ruchu wariuje. Można go wyłączyć ale po uruchominiu pojazdu znowu się aktywuje sam
                        - Tylna kamerka czasmi się przybrudzi i trzeba ręcznie wytrzeć
                        - Brak regulacji podłokietników przód i tył
                        - Brak HeadUpDisplay
                        - Fabryczne opony Michelin (Pilot Sport) super sie kleją asfaltu ale są głośne. Na oponach zimowych samochód jest cichszy
                        Last edited by HondaFan22; 22-12-2022, 10:11.

                        Comment


                        • O spryskiwaczach czytałem już na zagranicznych forach. Chyba jest to zwyczajnie bardzo zły design. Z tego co pamiętam nie ma na to chyba żadnego rozwiązania.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez HondaFan22 Zobacz posta
                            - Tylna kamerka czasmi się przybrudzi i trzeba ręcznie wytrzeć
                            W Xgen to samo. Nakleilem oczko z folii PPF zeby od wycierania się nie zmasakrowała soczewka.


                            Zamieszczone przez HondaFan22 Zobacz posta
                            - Brak HeadUpDisplay
                            i nawet nie ma za bardzo opcji na dołożenie. Do 10 gena wymyslili wymienia się daszek nad zegarami i voila. Niestety wyswietla podstawowe funkcje, do wyswietlania bardziej skomplikowanych rzeczy potrzebuje apki, która jest tylko po Chińsku

                            Comment


                            • Dla mnie minus to brak podświetlenia dźwigni do przeciwmgłowych.
                              Wycieraczki ze spryskiwaczami u mnie działają super. Kamerka w taką pogodę brudzi się non stop, dobry patent z tą folią.
                              Ja jak jechałem ostatnio na dwa auta razem z Honda. To w lusterku wstecznym wygląda bojowo, dla mnie lepiej niż nowe A5, audi takie oklepane się zrobilo. Hondy Civic na drodze jeszcze nie widziałem, taki niszowy samochód na drogach, jeszcze będzie,
                              Jak myślicie ile nowych XI sprzeda się w PL w przyszłym roku? Wolumen na poziomie 50 aut?

                              Comment


                              • Co do kamerki to widzę, że np do Lexusa się pojawiły daszki, dzięki którym niby ma sie mniej brudzić

                                Hb37f625a9baf4ac1b41f62c7a93204b7M.jpg

                                A jakby się zebrało więcej chętnych to mogę takie naklejki na kamerkę powycinać na ploterze z folii PPF, tylko by trzeba sprawdzić czy wielkość soczewki jest taka sama jak w Xgen

                                Zamieszczone przez Lukasz-87 Zobacz posta
                                Jak myślicie ile nowych XI sprzeda się w PL w przyszłym roku? Wolumen na poziomie 50 aut?
                                Sprzedadzą wszystko co dostaną. A dostają niewiele. Inna sprawa, ze dopiero docierają auta z przedsprzedazy.
                                Last edited by filipfm; 22-12-2022, 14:34. Powód: odp na 2 post.

                                Comment

                                Working...
                                X