Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Światła, Oświetlenie

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• Światła, Oświetlenie

Subiektywne odczucia na temat oświetlenia wersji turystycznej USA

Po ostatniej podróży może trochę te zdjęcie przybliży działanie aktywnych świateł w Advance

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

Comment

Zamieszczone przez rob1986 Zobacz posta
      Po ostatniej podróży może trochę te zdjęcie przybliży działanie aktywnych świateł w Advance

Nie znam się więc się wypowiem
      Dla mnie świecą super

Ps co to za zielone poświaty nas obrotomierzem oraz prędkościomierzem?

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

Comment

A czy ktoś z forumowiczów ma realne porównania świateł Elegance/Sport vs Advance? Czy faktycznie jest taka przepaść? Mijania rozumiem mają takie same czy też się czymś różnią? Miałem jazdy próbne ale wszystko w dzień niestety.

Comment

Swoją drogą mało albo wcale nie ma porównania świateł obok siebie różnych wersji ale na postoju.
          Taki coś robił Saturday car fever mając Leony Cupra ,było to coś co dawało porównanie i jakiś pogląd na zasięg ,jasność itp.
          Może ktoś kiedyś by się o takie porównanie pokusił.

Comment

Zamieszczone przez Tomahawk5000 Zobacz posta

Ps co to za zielone poświaty nas obrotomierzem oraz prędkościomierzem?
            Wygląda mi to na wskaźnik eko. Czy podczas mocnego przyspieszania zmienia się ku czerwieni? W X jest taki wskaźnik, może to to. Pzdr

Comment