Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Adaptacyjny zawias a jazda po dużych nierównościach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Zamieszczone przez Paluch Zobacz posta
    W którym miejscu na obwodnicy? Przetestuję u siebie jak to wygląda .


    p.s. czyżbyśmy mieli się spotkać w pt? Też mam przegląd

    Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
    No tak miejwiecej na wysokosci salonu w strone A1 np sa jakies takie nierownosci,
    na wysokosci lotosow na osowej tez chyba jesli pamietam, ostatnio malo jezdze przez ta sytuacje z pandemia i prace z domu.
    buja mi gora i dol szybko co prowadzi do sytuacji ping ponga, moze to atut klejenia do podloza? albo fotel za twardy i nie amortyzuje tych skokow nie wiem jak inaczej to opisac,
    moja zona jako pasazer tez odczuwa, i sie dziwila ze nowe auto a takie dziwne zachowanie
    tez porownuje wzgledem innych aut ktore mialem / mam (mondeo mk3, matiz, fabia 1, astra G),

    Przeglad mam na 15:00 wiec pewnie sie miniemy . Chyba ze maja wiecej niz jednego serwisanta :P

    Comment


    • #32
      Zamieszczone przez radex99 Zobacz posta
      No tak miejwiecej na wysokosci salonu w strone A1 np sa jakies takie nierownosci,
      na wysokosci lotosow na osowej tez chyba jesli pamietam, ostatnio malo jezdze przez ta sytuacje z pandemia i prace z domu.
      buja mi gora i dol szybko co prowadzi do sytuacji ping ponga, moze to atut klejenia do podloza? albo fotel za twardy i nie amortyzuje tych skokow nie wiem jak inaczej to opisac,
      moja zona jako pasazer tez odczuwa, i sie dziwila ze nowe auto a takie dziwne zachowanie
      tez porownuje wzgledem innych aut ktore mialem / mam (mondeo mk3, matiz, fabia 1, astra G),

      Przeglad mam na 15:00 wiec pewnie sie miniemy . Chyba ze maja wiecej niz jednego serwisanta :P
      Zwrócę uwagę jadąc nastepny raz obwodnicą .

      Ja na 16 więc szanse są

      Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

      Comment


      • #33
        Adaptacyjny zawias a jazda po dużych nierównościach

        Mam pytanie do kolegów czy pomiary tyłu, chyba nie są za dobre i świadczą o nietrzymaniu amorkow ???


        Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
        Last edited by rob1986; 05-08-2020, 16:07.
        zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

        Comment


        • #34
          No ja mialem ok 65% w Civicu z 95r, więc to co Tobie wyszło raczej świadczy o sporym zużyciu.
          Moja Honda
          https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

          Comment


          • #35
            Ale na podstawie takiego zużycia nie ma podstaw wymiany tylnich amorkow, aso wymienia dopiero przy 30% 20 % procentach dowiedziałem się między 60 a 40 uważają za sprawny amortyzator


            Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
            zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

            Comment


            • #36
              Koledzy Jak tam wasze przeglądy jaki macie procent zużycia amorkow podzielicie swoimi doświadczeniami ....... mówię o właścicielach z adaptacyjnym zawieszeniem


              Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
              zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

              Comment


              • #37
                Mi dzis robili bylo ponad od 71 do 75 na kazdym

                Comment


                • #38
                  Mam dobre wiadomości problem rozwiązałem przez przypadek, szukałem w aucie złej przyczyny pracy zawieszenia, powiem jednoznacznie jestem daltonistą miałem na wentylach nakrętki koloru zielonego...głupi baran dopompowałem zwykłym powietrzem w dodatku kompresorem w jaki została honda X wyposażona, nie dość ze myślałem ze nie mam dopompowanych opon, bo według wskazań tego hu...ego wskaźnika było za mało 0,2atm--- to dopompowałem powietrzem. Efekt zatrzymałem się na stacji benzynowej by napić się kawki....wpadłem na pomysł by sprawdzić ciśnienie i mnie zamurowało na każdym kole było 2,6atm problem się sam rozwiązał, ale niestety to ja bylem tego przyczyną. Po napompowaniu hmmm spuszczeniu powietrza droga powrotna była rewelacyjna jak bym płyną autem nie czując nierówności. POzdrawiam wszystkich i przepraszam...wartości na moich przesłanych zdjęciach sa juz nieaktualne
                  zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

                  Comment


                  • #39
                    To na ile napompowales aby bylo komfortowo ?

                    Comment


                    • #40
                      Spuściłem na 2.2 a było 2.6


                      Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                      zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

                      Comment


                      • #41
                        Opony 17 45 235 michalki


                        Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                        zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

                        Comment


                        • #42
                          Nie wierzyłbym za bardzo manometrom ciśnienia na stacjach benzynowych, wielkość i rozrzut błędnych pomiarów są olbrzymie, u mnie zmierzone na stacjach i w domu na w miarę porządnym czujniku różnica wynosiła czasem 0,6 do 1,0 bara .Nie mam co prawda amortyzatorów adaptacyjnych, ale często na trasie dostawalem komunikat, że ciśnienie w kołach jest nieprawidłowe, mierzyłem dopompowywałem na kolejnych stacjach i wskazania ciśnieniomierza były bardzo różne.Teraz kupiłem sobie porządny czujnik analogowy i przed trasą sprawdzam sobie ciśnienie w kołach i wiem, że jest w miarę dokladne.

                          Comment


                          • #43
                            Adaptacyjny zawias a jazda po dużych nierównościach

                            Ja sprawdzałem na stacji orlenu w wawie ten z czerwonym wyświetlaczem przed zakrętem lubelskim nigdy mnie nie zawiódł , i dowiedziałem się przez przypadek o tak dużym ciśnieniu, dzisiaj wypad Kazimierz, zawody balonowe nałęczów, rożna droga i idealnie wybiera nierówności zawieszenie. Strzał w dziesiątkę zero warningów o złym ciśnieniu komputera pokładowego od wczorajszej kalibracji po spuszczeniu do 2,2
                            Last edited by rob1986; 09-08-2020, 16:38.
                            zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

                            Comment


                            • #44
                              Manometry to chyba delikatne urządzenia i traktowane przez klientów na stacjach w "różny" sposób tracą prędzej czy póżniej na dokładności .
                              Mając swój i mierząc ciśnienie w kolach auta mamy "jakąś" powtarzalność.

                              Comment


                              • #45
                                Pomiar ciśnienia zawsze powinien byc wykonywany przy zimnych oponach. Pomiary 'w trasie' czesto beda obarczone nawet 20% bledem spowodowanym rozgrzaniem opon.

                                Comment

                                Working...
                                X