Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Krzywo ustawiona obręcz kierownicy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Telefon do serwisu w poniedziałek o 9:00, umówiona wizyta tego samego dnia na 15:00. Krótka rozmowa z pracownikiem serwisu i mechanikiem + 40 minut czekania z dobrą kawą i po kłopocie. Kierownica ustawiona do jazdy na wprost i auto jedzie na wprost. Wzorowa akcja w ASO Honda Gdynia. Polecam

    Comment


    • #17
      U mnie to samo w Civic X SP. Odebrany w piątek, na następny piątek umówiona wizyta (nie mogę wcześniej) i mam nadzieję, będzie po sprawie (Gezet Szczecin).

      Ciekawostka - Serwis w Szczecinie nie ustawia geometrii - zabierają auto do "zaprzyjaźnionego warsztatu" i potrzebują na to cały dzień. -_-

      Comment


      • #18
        Niestety po wizycie w serwisie lekko poprawiono tył. Zbierzność jest wg nich cacy.

        Czy ktoś z Was miał takie wrażenia, że skręcanie kierownicy w lewo jest lżejsze niż w prawo? Zastanawiam się czy elektronika albo wspomaganie czegoś tu nie psuje. Jak jade na wprost i depnę to ściąga mnie niestety na lewo (przy puszczonej kierownicy) - tak jakby ściągało tam gdzie mniejszy opór spotyka.

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez StudentX Zobacz posta
          Jak jade na wprost i depnę to ściąga mnie niestety na lewo (przy puszczonej kierownicy)
          To jest raczej normalne, natomiast wykluczyli to w Type-R FK8, lepiej sprawdź czy podczas hamowania Ci nie ściąga.
          https://www.youtube.com/watch?v=Gw5-lVlzNoY
          Last edited by malina84; 07-12-2018, 11:22.
          Moja Honda
          https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

          Comment


          • #20
            Powrót z serwisu. Jest znacznie lepiej ale nadal nie jest idealnie. Kierownica na wprost, a na odcinku 300m mnie znosi na lewo. Białej gorączki dostanę. Czy ktoś z okolic Szczecina ma X Gena i miał podobnie?

            Comment


            • #21
              w Civicu mojej żony również od początku była kierownica przestawiona lekko w lewo, a usterka została usunieta bezpłatnie przed pierwszym przeglądem

              Comment


              • #22
                Też tak miałem i poprawili bez problemu ASO Avia w Opolu

                Comment


                • #23
                  Odświeżam temat. Jestem po 3 albo 4 wizytach w serwisie, błędów wspomagania brak, zbieżność niby jest, a auto dalej nie jedzie jak powinno. Żeby wyeliminować czepialstwo z mojej strony, czy ktoś ze Szczecina, Stargardu lub okolic miałby chwilię by:
                  - przejechać się moim autem;
                  - dać się przejechać swoim (ale musi to być 1.5 CVT HB z aktywnym zawieszeniem - chcę porównać 1:1);

                  Poza tym czy znacie jakiś serwis w Szczecinie i okolicach, który słynie z ustawiania zbieżności? Poniważ Szczeciński serwis korzysta z usłyu osób trzecich do ustawiania zbieżności chciałbym żeby kto inny mi to ustawił (pytałem w serwisie i nie wpływa to na gwarancję).

                  Dzięki!

                  Comment


                  • #24
                    U mnie kierownica była krzywo ustawiona w lewą stronę (sporo) od nowości. Na pierwszej wizycie ustawili ją, ale nadal była minimalnie w prawą stronę. Skoro nowy samochód to chciałem mieć idealnie prosto. Na drugiej wizycie "poprawili" i tym razem znowu krzywo (sporo) w lewo (jazda testowa i mówię że jest jeszcze gorzej) - drugiej podejście na tej samej wizycie i udało się im ustawić całkowicie prosto. Dodam tylko, że u mnie tylko kierownica była krzywo ustawiono, nie ściągało mi samochodu po puszczeniu kierownicy (trzymanie tej samej prędkości bez deptania do dechy).

                    Comment


                    • #25
                      Zamieszczone przez StudentX Zobacz posta
                      Odświeżam temat. Jestem po 3 albo 4 wizytach w serwisie, błędów wspomagania brak, zbieżność niby jest, a auto dalej nie jedzie jak powinno. Żeby wyeliminować czepialstwo z mojej strony, czy ktoś ze Szczecina, Stargardu lub okolic miałby chwilię by:
                      - przejechać się moim autem;
                      - dać się przejechać swoim (ale musi to być 1.5 CVT HB z aktywnym zawieszeniem - chcę porównać 1:1);

                      Poza tym czy znacie jakiś serwis w Szczecinie i okolicach, który słynie z ustawiania zbieżności? Poniważ Szczeciński serwis korzysta z usłyu osób trzecich do ustawiania zbieżności chciałbym żeby kto inny mi to ustawił (pytałem w serwisie i nie wpływa to na gwarancję).

                      Dzięki!
                      Mogę dać się przejechać na siedzeniu pasażera jeśli cię to satysfakcjonuje EDIT: manual.

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez tomkowz Zobacz posta
                        Mogę dać się przejechać na siedzeniu pasażera jeśli cię to satysfakcjonuje EDIT: manual.
                        Heh, dzięki. To raczej strata czasu, bo chodzi o układ kierowniczy. Natomiast, jeżeli masz czas to możemy się umówić i przejedziesz się moim. W tym tygodniu będę gadał z rzeczoznawcą i zobaczymy co On na to. Dzięki!

                        Comment

                        Working...
                        X