Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Krzywo ustawiona obręcz kierownicy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Krzywo ustawiona obręcz kierownicy

    Byłem dziś w serwisie bo kierownica była lekko w lewo. Oczywiście uznali to jako reklamację i ustawili geometrię. Dziwne... w IX miałem to samo, koleżanka w nowym 4d również ma ten sam mankament.
    Przypominam, że takie mankamenty mogą zostać zgłoszone do miesiąca od daty zakupu. Potem trzeba za to płacić.
    Civic 1.5T

    Varadero

  • #2
    Ja w ix gen zgłosiłem dopiero na 2 serwisie przy 32kkm i 1,5 roku eksploatacji bez dyskusji poprawili.

    Comment


    • #3
      Ja zapłaciłem w IX 80zł z groszem. Uznałem, że nie będę jeździł specjalnie tylko podczas przeglądu zgłoszę.
      Civic 1.5T

      Varadero

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez pawcio-203 Zobacz posta
        Byłem dziś w serwisie bo kierownica była lekko w lewo. Oczywiście uznali to jako reklamację i ustawili geometrię. Dziwne... w IX miałem to samo, koleżanka w nowym 4d również ma ten sam mankament.
        Przypominam, że takie mankamenty mogą zostać zgłoszone do miesiąca od daty zakupu. Potem trzeba za to płacić.
        To X też mają przestawioną kierownicę? Myślałem, że to przypadłość tylko IX. Chyba Anglicy nie przykładają się do roboty, gdy składają auta. Co do zgłaszania takich usterek to zależy w dużej mierze od podejścia serwisu. U jednych trzeba płacić, gdy nie zgłosi się tego w odpowiednim czasie, a inni nie robią żadnych problemów nawet po roku od zakupu. Ja zgłosiłem tą usterkę po 9 miesiącach użytkowania, nie było żadnego problemu z ustawieniem kierownicy w ramach gwarancji.
        Moja Hondzia http://www.civicforum.pl/showthread....-Blue-Metallic

        Comment


        • #5
          Też miałem kierownicę lekko w lewo przy jeździe na wprost. Ustawili geometrię na pierwszym serwisie bez problemu i dodatkowych kosztów.

          Comment


          • #6
            Pojechałem do seriwsu Reco Opatówek rownież ustawić kierownice nie zgadniecie co zrobili....? Przestawili kierownice o jeden ząbek na wielowypuscie zamiast poprawic na koncowkach i ustawic geometrie. Efekt jest jeszcze gorszy niż był a Kierownik serwisu twierdzi ze lepiej nie bedzie.... masakra. Temu ASO juz dziekujemy i oczywiscie napisalem kilka slow do centrali.

            Comment


            • #7
              No to mistrz kierownicy.dosłownie-)). Dzieki za podpowiedz bo tez mam ten sam problem i wybieram sie do serwisu.Nowe auto i kierownica leci w lewo.świat się kończy:-)

              Comment


              • #8
                Zgłosiłem skoszenie kierownicy w lewo, niestety korygują tylko do 5000km, a potem na własny koszt, więc podjadę do znajomego mechanika, to mi skoryguje, a tym d...lom nie dam zarobić, tym bardziej że tj pisałem po 32kkm w ix ustawili bez mrugnięcia, mam nadzieję że dostanę z Aso jakiś telefon po wypełnieniu ankiety z najgorszymi możliwymi ocenami, kilka lat temu przejmowali się jeszcze tym, ciekawe jak teraz to będzie.

                Comment


                • #9
                  Cześć,
                  Sedan X, kupiony w maju, 4500 km przebiegu.

                  Mam podobny problem jak kilka osób powyżej. Zauważyłem ostatnio lekki przechył kierownicy w lewo.

                  Jako ze auto na gwarancji to wykonałem telefon do ASO. Odpowiedź: przekrzywienie kierownicy to temat EKSPLOATACYJNY i nie uznają mi tego na gwarancji. Koszt usługi - 280 zł.

                  Moim zdaniem nie ma żadnych sensownych podstaw żeby skrzywienie kierownicy traktować jako temat eksploatacyjny. Idąc tym tropem każda awaria silnika czy innego podzespołu jest eksploatacyjna (tylko samochód trzymany pod kocem nie jest narażony na ryzyko awarii).

                  Inna sprawa to koszt usług. Ktoś wyżej pisał o 80 zł i na to bym pewnie przystał dla spokoju. Ale 280 zł? Dużo...

                  Co o tym sądzicie?

                  Comment


                  • #10
                    Mi to zrobili w ramach gwarancji i nie wyobrażam sobie płacić za to.

                    Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
                    Moja Honda
                    https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

                    Comment


                    • #11
                      To chyba standard w CIVICU,że kierownica zawsze lekko w lewo.U mnie też minimalnie skręcona,oczywiście w lewo a auto ma dwa tygodnie.Podjadę kiedyś zapytać do ASO co z tym zrobić.

                      Comment


                      • #12
                        Byłem właśnie w salonie ,gdzie kupowałem Civica i powiedziałem ,że kierownica lekko skręcona w lewo.Powiedzieli ,że nie ma problemu ,można się zapisać na wizytę w ASO albo nawet przy przeglądzie rocznym załatwić sprawę.

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez Jasiek68 Zobacz posta
                          To chyba standard w CIVICU,że kierownica zawsze lekko w lewo.U mnie też minimalnie skręcona,oczywiście w lewo
                          Bo angole składali ,,dlatego w lewo
                          A tak na serio teraz ,jak komuś nie chcą tego przestawićnieodpłatnie,to olać ich,można to w 5 minut zrobić samemu bez zakładania przyrządów . Wystarczy marker i jeden płaski klucz.

                          Comment


                          • #14
                            Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                            Bo angole składali ,,dlatego w lewo
                            A tak na serio teraz ,jak komuś nie chcą tego przestawićnieodpłatnie,to olać ich,można to w 5 minut zrobić samemu bez zakładania przyrządów . Wystarczy marker i jeden płaski klucz.
                            Mój sedan składany w Turcji,ale widać ,że standardy takie same.

                            Comment


                            • #15
                              A jak myślicie (moja wiedza jest umiarkowana) - taki leciutki przechył, dosłownie o kilka stopni (w skali 360) jest problemem? W kontekście samego kierowania nie widzę żadnego wpływu na wygodę, precyzję itp. Ale może to jest w jakiś sposób "szkodliwe" dla układu kierowniczego, opon itp.?

                              Comment

                              Working...
                              X