Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wężyk podciśnienia - będzie jak z klimą - ten typ tak ma....?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wężyk podciśnienia - będzie jak z klimą - ten typ tak ma....?

    Drodzy Forumowicze,
    w czwartek wybiło 120 000 km i idealnie zbiegł się przegląd "A"...zawitałem ze swoim olejem do ASO. I tu nudna historia pewnie miałaby koniec.
    Niestety po kilku mintach od wjazdu na halę obsługową poproszono mnie abym "coś" obejrzał. Niestety nie mam zdjęć uszkodzenia bo nie byłem przygotowany na taką niespodziankę, ale wąż podciśnienia (zdjęcia po wymianie poniżej) był pęknięty.
    Na pierwszy rzut oka wygląda poprawnie, ale przy ściśnięciu go widoczne było wzdłużne pękniecie w sumie "na wylot". Długość pęknięcia około 3-4cm. ASO wie, że te węże pękają i dlatego od razu zwracają na to uwagę. Ba...nawet wężyki mają na miejscu.
    Cena wężyka 98 zł i wymiana 75 zł.
    Proponuję obejrzeć swoje wężyki, bo mechanik mówi, że większość pęka po 5-6 latach.

    Na zdjęciu wężyk kolorem "wpadający" w szary...

    20240229_183019.jpg
    Last edited by marart; 02-03-2024, 16:56.
    Moja Hania
    http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

  • #2
    Czyli to ten od odmy, pewnie można wymienić na jakiś gumowy, ewentualnie jak ktoś montował separator par oleju to i wymienił wężyk na inny.

    Wysłane z mojego 2211133G przy użyciu Tapatalka
    Moja Honda
    https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez malina84 Zobacz posta
      Czyli to ten od odmy, pewnie można wymienić na jakiś gumowy, ewentualnie jak ktoś montował separator par oleju to i wymienił wężyk na inny.

      Wysłane z mojego 2211133G przy użyciu Tapatalka
      Tak dokładnie ten, wężyk jest co prawda "uformowany" aby łatwiej było go zamontować, ale będzie pasował pewnie każdy inny.
      Wrzucam numer części, jakby komuś odpukać coś...

      17131-59B-010
      Last edited by marart; 02-03-2024, 18:20.
      Moja Hania
      http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

      Comment


      • #4
        potwierdzam, u siebie też wymieniałem przy okazji jak zakładałem separator par olejowych. rocznik 2018, wtedy było coś lekko ponad 90k km...
        FC1 by Frędzel

        Pomorskie

        Władysławowo

        LwG!

        Comment


        • #5
          Jak już taki temat to niech ktoś wrzuci numer części bo wymiana to banał i nie trzeba jechać z tym do ASO...


          EDIT: widzę, że jest jest numer
          Last edited by Lcfr; 03-03-2024, 09:47.
          Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
          Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
            Jak już taki temat to niech ktoś wrzuci numer części bo wymiana to banał i nie trzeba jechać z tym do ASO...


            EDIT: widzę, że jest jest numer
            Banał, tylko że mnie po prostu zaskoczyło i z wqrw zdecydowałem się "niech zmieniają" .... ciekawe co jeszcze Nas zaskoczy
            Moja Hania
            http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

            Comment


            • #7
              spoko rozumiem, że jak już byłeś to jasna sprawa natomiast jak ktoś temat zauważy u siebie to łatwiej samemu zmienić niż płacić ASO i jeszcze czas tracić na wizytę u nich z dojazdem.
              Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
              Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

              Comment


              • #8
                Cześć,
                a jakie są objawy uszkodzenia takiego wężyka?

                Pzdr - Artur

                Comment


                • #9
                  Dziś u mnie to samo, zaskoczony byłem, bo przebieg 48 tys. Ten typ tak ma, jednak nowsze wężyki są podobno lepsze. U mnie objawów praktycznie nie było, ale pytałem o to i najczęściej jest to nie idealnie równa praca silnika na jalowych i słyszalny cichy świst.

                  Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • #10
                    Zamieszczone przez Salamandra Zobacz posta
                    Dziś u mnie to samo, zaskoczony byłem, bo przebieg 48 tys. Ten typ tak ma, jednak nowsze wężyki są podobno lepsze. U mnie objawów praktycznie nie było, ale pytałem o to i najczęściej jest to nie idealnie równa praca silnika na jalowych i słyszalny cichy świst.

                    Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
                    Czyli po prostu wiek robi swoje ze słabej jakości gumą....ech...gdzie te Hondy z tamtych lat
                    Moja Hania
                    http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez marart Zobacz posta
                      gdzie te Hondy z tamtych lat
                      raczej gdzie te gumy z tamtych lat .
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment


                      • #12
                        Macie doświadczenia albo pomysł na dziwny świst, dźwięk charczący (jak powietrze że spuszczanego balonika) jak auto schodzi z obrotów na wolnych obrotach. Wąż dolotowy , węże od intercoolera szczelne, ciśnienie na tłokach i turbinie prawidłowe.

                        Comment

                        Working...
                        X