Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Sonda lambda Civic X

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sonda lambda Civic X

    Posiadam civic 1.5T 182km bez gpf i padła mi sonda lambda (brak podgrzewania) kasowanie błędu dawało efekt krótko trwały . Koszt w serwisie to 1700 netto chyba z tego co pamiętam i nigdzie nie ma zamiennika . JA ZNALAZLEM ngk które robi dla hondy . Sprowadzilem z usa sondę ngk i wyszło mnie na gotowo 750zl wiec myślę ze to pomoże innym . Mogę podać sklep na priv lub sami poszukacie . Sonda której szukacie to ........ NTK 27033 .

  • #2
    ogólnie nie było by taniej ją wyłączyć?
    FC1 by Frędzel

    Pomorskie

    Władysławowo

    LwG!

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez MaxMax Zobacz posta
      Posiadam civic 1.5T 182km bez gpf i padła mi sonda lambda (brak podgrzewania) kasowanie błędu dawało efekt krótko trwały . Koszt w serwisie to 1700 netto chyba z tego co pamiętam i nigdzie nie ma zamiennika . JA ZNALAZLEM ngk które robi dla hondy . Sprowadzilem z usa sondę ngk i wyszło mnie na gotowo 750zl wiec myślę ze to pomoże innym . Mogę podać sklep na priv lub sami poszukacie . Sonda której szukacie to ........ NTK 27033 .
      Opisywałem w temacie o moim byłym aucie. Ja ogarnąłem używkę za 150zł. Jeździ do dziś
      Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
      Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez Frędzel Zobacz posta
        ogólnie nie było by taniej ją wyłączyć?
        Przecież nie jest do niczego potrzebna prawda?

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
          Przecież nie jest do niczego potrzebna prawda?
          jakby była, to by jej nikt nie wyłączał. ja czekam na programowe wyłączenie GPF (mechanicznie już usunięty) oraz wyłączenie i zaślepienie EGR. Nie potrzebuje pseudoekologii....
          FC1 by Frędzel

          Pomorskie

          Władysławowo

          LwG!

          Comment


          • #6
            mowa o wyłączeniu pierwszej czy drugiej???
            Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
            Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
              mowa o wyłączeniu pierwszej czy drugiej???
              oczywiście, że drugiej
              FC1 by Frędzel

              Pomorskie

              Władysławowo

              LwG!

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez Frędzel Zobacz posta
                jakby była, to by jej nikt nie wyłączał. ja czekam na programowe wyłączenie GPF (mechanicznie już usunięty) oraz wyłączenie i zaślepienie EGR. Nie potrzebuje pseudoekologii....
                FC1 by Frędzel
                No spoko, też uważam że to wszystko co się dzieje to jest niepotrzebne i pseudoekologiczne. Tylko że usuniesz kata, odetniesz sondę to trzeba też silnik nową mapą pod to wystroić itd. Do tego dochodzi fakt że już auto nie spełnia chorych norm o ile w polsce to przejdzie to za granicą już nie.
                W benzynowym silniku akurat raczej nie powinno być problemów z GPF takich jak były są w DPF. Wiec jeżeli wszystko chodzi jak należy to po co się bawić w wycinanie tego? Rozumiem wycinanie jak już pozapychane i źle działa.
                Hmm chyba że jest jeszcze inna kwestia i gdy się go wytnie i zrobi inną mieszankę poprzez mapę to może nie będzie takiej tendencji do spalania stukowego, może silnik dłużej pociągnie....

                Comment


                • #9
                  ja szukałem po numerze z katalogu hondy i nie znalazłem żadnej używanej .... w każdym razie jak ktoś chce nowa to moja opcja jedyne rozwiązanie

                  Comment


                  • #10
                    Zamieszczone przez Frędzel Zobacz posta
                    oczywiście, że drugiej
                    a mowa jest o pierwszej...
                    to taka sonda jak tu https://www.ngk.com/ntk-27033-oe-identical-afr-sensor
                    i ma charakterystyczny kapturek, jest 5 żyłowa.
                    Dość trudno dostępna w PL - serwis właśnie krzyczy w granicach 1700 - 1800zł niestety
                    Ja kupiłem używkę, z gwarancją rozruchową i śmiga do dziś.

                    Generalnie rozmawiając z zaprzyjaźnionym serwisem w tych nowych hondach te sony lubią padac. Ciekawostka że czesto się to dziej w przypadku pierwszych większych mrozów - u mnie dokładnie w takim momencie też sie to stało.


                    Zamieszczone przez MaxMax Zobacz posta
                    ja szukałem po numerze z katalogu hondy i nie znalazłem żadnej używanej .... w każdym razie jak ktoś chce nowa to moja opcja jedyne rozwiązanie
                    używek to raczej szukasz po silniku u handlarzy, bo rzadko numery wpisują
                    sonda do 1,5 T z określonych lat plus identyfikacja wyglądu, wtyczki i kabelków - tak było w moim przypadku
                    Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                    Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                      No spoko, też uważam że to wszystko co się dzieje to jest niepotrzebne i pseudoekologiczne. Tylko że usuniesz kata, odetniesz sondę to trzeba też silnik nową mapą pod to wystroić itd. Do tego dochodzi fakt że już auto nie spełnia chorych norm o ile w polsce to przejdzie to za granicą już nie.
                      W benzynowym silniku akurat raczej nie powinno być problemów z GPF takich jak były są w DPF. Wiec jeżeli wszystko chodzi jak należy to po co się bawić w wycinanie tego? Rozumiem wycinanie jak już pozapychane i źle działa.
                      Hmm chyba że jest jeszcze inna kwestia i gdy się go wytnie i zrobi inną mieszankę poprzez mapę to może nie będzie takiej tendencji do spalania stukowego, może silnik dłużej pociągnie....
                      wycięcie GPF dało 15km, wyłączenie jego powinno rozwiązać przedostawania się paliwa do oleju. EGR to samo da parę koni, ożywi samochód. Samochód jest po wirusie, oczywiście pojedzie też na hamownie i ew. korektę.


                      Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                      a mowa jest o pierwszej...
                      przepraszam, nie wyszukałem po załączonym numerze.
                      FC1 by Frędzel

                      Pomorskie

                      Władysławowo

                      LwG!

                      Comment

                      Working...
                      X