Ciekawi mnie czy takie przypadki zatykania tych sitek są już w ekstremalnej sytuacji gdy filtr oleju jest zapchany i puszcza cały syf przez zawór i przy większych przebiegach? Czy też po prostu przy normalnej eksploatacji i wymiany olejów filtrów na czas?
Ja sam rozebrałem ostatnio filtr oleju i raczej zmielonego paska w nim nie było. Były jakieś śladowe mikro paprochy wyczuwalne na palcach ubrudzonych w oleju, ale nie wiem czy nie powstały one w procesie rozcinania przeze mnie filtra nożycami i targaniem wkładu, ale jakiegoś namułu i papki w nim nie było w ogóle patrząc wizualnie, opiłków metalu też zero. Ma ktoś jakieś linki do zagranicznych forów z opisem tego problemu? Bo ja przez googla nic konkretnego nie mogę odszukać.
Ja sam rozebrałem ostatnio filtr oleju i raczej zmielonego paska w nim nie było. Były jakieś śladowe mikro paprochy wyczuwalne na palcach ubrudzonych w oleju, ale nie wiem czy nie powstały one w procesie rozcinania przeze mnie filtra nożycami i targaniem wkładu, ale jakiegoś namułu i papki w nim nie było w ogóle patrząc wizualnie, opiłków metalu też zero. Ma ktoś jakieś linki do zagranicznych forów z opisem tego problemu? Bo ja przez googla nic konkretnego nie mogę odszukać.
Comment