Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Przebieg silnika 1.5T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
    Także nie róbmy teraz zamieszania pisząc że 1.4 100 konne to archeologia do współczesnych czasów.
    Owszem, da się jeździć, ale trzeba wysoko kręcić... czekasz aż się wkręci i dopiero zaczyna coś tam jechać. Tak kupiłem tylko 90-konnego diesla, ale ma 220Nm i to robi robotę, wciskam w pedał, a on od razu jedzie! I to jest najlepsze, w tym wszystkim, bo auto jest po prostu szybsze nawet od takiego 140-konnego wolnossącego.. mowa o codziennych warunkach jazdy... Człowiek jest taki, że się przyzwyczaja, do tego co ma, ja miałem, mam Civica 1.4 i w sumie jeździłem, było dobrze, ale teraz jak mam tego diesla i też nim jeżdżę, to niestety, ale nie chce mi się zasiadać już do Civica.. Silnikiem z turbo, po prostu przyjemniej się jeździ, oczywiście mówię to z perspektywy, osoby która lubi dynamiczną jazdę... jak bym miał zmieniać ponownie auto, to teraz w grę wchodzą tylko silniki z turbiną. Co do kosztów.. cóż.. po to się żyje żeby wydawać kasę Nie kupuję Audi 3.0TDI V6, tylko czterocylindrowca z turbo, jak to się mówi, trzeba mierzyć się swoją miarą, oceniać swoje możliwości i brać na co stać
    Moja łódka Civic..
    Mój "klekocik" Ceed..
    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
    Coś na temat olejów..

    Comment


    • #62
      Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
      Człowiek jest taki, że się przyzwyczaja, do tego co ma, ja miałem, mam Civica 1.4 i w sumie jeździłem, było dobrze, ale teraz jak mam tego diesla i też nim jeżdżę, to niestety, ale nie chce mi się zasiadać już
      do Civica..
      Chyba Grzechu większość z nas tak ma. Poprzednio jeździłem Civic 90 KM, później toyotą 130 KM. Było super. Zakup X gen 1,5 T to był skok i teraz jest rewelacja. Ale marzy mi się coś jeszcze mocniejszego bo wiem że byłoby bardziej rewelacyjnie niż teraz. Normalna ludzka natura

      Comment


      • #63
        180 - 220 KM to takie IMO minimum by w obecnych czasach móc na drodze poruszać się dynamicznie - przynajmniej dla mnie
        1.5 T spełnia te warunki wspaniale - w miarę ekonomiczny i dość dynamiczny. Przyzwoity kompromis.
        Kiedyś turbo było fajne ale awaryjne i generowało koszty. Teraz turbo daje spory moment, podatność na modyfikacje, poprawia ekonomię a jego ceny znormalniały poprzez powszedniość tego rozwiązania. Wiec warto z korzystać z jego dobrodziejstw.
        Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
        Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

        Comment


        • #64
          hola hola odniosłem sie do stwierdzenia ze 1.5 to niestety taki sam shit jak inne silniki z nowego pokolenia . I ze wole 1.8 bo nie generuje mi kosztów... a nie co lubie bo mam firmowego Arteona 2.0 TDI 240 km 500 nm i 4x4 w wersji R line.... i to jest bajka autko zapiernicza przy macie prawie 2 ton poezja zakochany jestem. Ale dla siebie a dokladniej zonki mam w domu japonska prosta zabawke.

          Comment


          • #65
            Zamieszczone przez Mati87 Zobacz posta
            odniosłem sie do stwierdzenia ze 1.5 to niestety taki sam shit jak inne silniki z nowego pokolenia
            ja uważam, że nie
            Zamieszczone przez Mati87 Zobacz posta
            bo mam firmowego Arteona 2.0 TDI 240 km 500 nm i 4x4 w wersji R line.... i to jest bajka autko zapiernicza przy macie prawie 2 ton poezja zakochany jestem.
            kochaj dalej
            Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
            Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

            Comment


            • #66
              Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
              I ze wole 1.8 bo nie generuje mi kosztów... a nie co lubie bo mam firmowego Arteona 2.0 TDI 240 km 500 nm
              Trochę dziwne podejście.. bo jakie koszta ma Ci generować auto którym jeździsz tylko w weekendy? Nawet nie będzie miało, kiedy się zepsuć.. Będąc na Twoim miejscu, to nie kupowałbym Civica 1,8, tylko jakieś fajne auto do zabawy, z silnikiem minimum 300KM.
              Moja łódka Civic..
              Mój "klekocik" Ceed..
              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
              Coś na temat olejów..

              Comment


              • #67
                Ludzie ja widze ze wy lubicie na zaboj wydawac pieniadze na co dzien i do zabawy mam arteona firmowego którego użytkowanie mnie nic nie kosztuje mam takie szczecie i fart. Co do civic VIII na co dzien jezdzi zona od pon do piątku .. I kazdy ma swoje zdanie. Pozdrawiam

                Comment


                • #68
                  Jak tam wasze przebiegi, ma ktoś ponad 200tysi?

                  Comment


                  • #69
                    Mój przebieg 120000 i koszty wygenerował jedynie skraplacz wymieniony po gwarancji . Oczywiście przegląd na 120 tysi też kosztuje - świece, filtr paliwa ,pasek , olej skrzyni...dodatkowo wymieniłem tarcze i klocki przód i tył.

                    Comment


                    • #70
                      Zamieszczone przez androzek Zobacz posta
                      Mój przebieg 120000 i koszty wygenerował jedynie skraplacz wymieniony po gwarancji . Oczywiście przegląd na 120 tysi też kosztuje - świece, filtr paliwa ,pasek , olej skrzyni...dodatkowo wymieniłem tarcze i klocki przód i tył.
                      A regulację zaworów też robiłeś?

                      Comment


                      • #71
                        Tak , Honda wymaga.

                        Comment


                        • #72
                          Wraz z przebiegiem kontrolował ktoś poziom nagarów w dolocie , zaworach ?

                          Comment

                          Working...
                          X