Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Przebieg silnika 1.5T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
    Gdzie sto razy?????????????????????????????????????????????
    100 może nie... ale nadal popularne mocno...
    natomiast zastanowić by się należało ile auto kręciło dziennie skoro 400tys. nakręcono w 365dni (rok wiec 1tysąc ponad dziennie - kierowcy/postój/tankowanie/średnia prędkośc itd) wiec jaka jest wiarygodność tego info...
    Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
    Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
      100 może nie... ale nadal popularne mocno...
      natomiast zastanowić by się należało ile auto kręciło dziennie skoro 400tys. nakręcono w 365dni (rok wiec 1tysąc ponad dziennie - kierowcy/postój/tankowanie/średnia prędkośc itd) wiec jaka jest wiarygodność tego info...
      Mam w rodzinie kierowcę zawodowego, który twierdzi, że jak najbardziej możliwe.

      Comment


      • #18
        1000km dziennie to ze średnią prędkością 120km/h, daje 8,3 godz. jazdy i tak 365 dni Fizycznie jest to możliwe... W artykule napisane, że to kurier który jeździł w jedną stronę coś koło 400km autostradą.. a więc pewnie jazda w tempomacie około 4,2h, chwila przerwy i z powrotem znowu 4,2h... ale codziennie tak przez rok?!!
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • #19
          Taki styl jazdy ma mniejszy wpływ na zużycie niż normalna jazda przeciętnego kierowcy.
          W latach 50 60 to taryfiarze jeżdżąc Warszawami na wiadomo jakich olejach tamtych czasów robili po milion kilometrów bo mało kiedy gasili auto.

          Comment


          • #20
            W tym tygodniu przyjechał do mnie klient hondą CRV 1,5T z 2018r i ma najechane 200 000 km .
            Nie miał żadnych problemów wymienia tylko olej i części eksploatacyjne, po podniesieniu maski widać było mocno zakurzony silnik jakby nigdy maska nie otwierał

            Comment


            • #21
              Ciekawe czy ustawiał zawory?

              Comment


              • #23
                Powoli i u nas będą normalne przebiegi w ogłoszeniach. Odkąd zbierane są info na kontrolach drogowych i przeglądach coraz więcej aut z przebiegami ponad magiczne 200tys. km i ludzie zaczynają się oswajać z tym, że nie jest to "śmiertelna" granica.Auta z udokumentowanym niskim przebiegiem będą trzymać cenę. Auta z polskiego salonu nie będą miały okazji do skręcenia przebiegu. Auta z zagranicy zawsze mogą mieć rozbieżności...
                A takie 200tys. dla tego 1.5 przy porządnym serwisowaniu to wg mnie nie jest jakiś duży przebieg...
                Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                Comment


                • #24
                  Jest jeszcze czarny sedan w Honda Gezet z przebiegiem 270k

                  Jakis czas temu sprawdzalem wpisy na civicx.com dotyczące przebiegów z silnikiem 1.5T i bylo sporo sztuk z nalotem grubo ponad 300k i to z CVT. Wiec jest naprawde dobrze!

                  Comment


                  • #25
                    Zamieszczone przez kubat630 Zobacz posta
                    Jest jeszcze czarny sedan w Honda Gezet z przebiegiem 270k

                    Jakis czas temu sprawdzalem wpisy na civicx.com dotyczące przebiegów z silnikiem 1.5T i bylo sporo sztuk z nalotem grubo ponad 300k i to z CVT. Wiec jest naprawde dobrze!
                    Wrzucałem go tu na poprzedniej stronie, nie wiem czemu teraz go nie widać

                    Comment


                    • #26
                      Ostatnio na grupie facebookowej Civic X gość się chwalił przebiegiem 276000 mil.

                      Comment


                      • #27
                        Bo czy nam się podoba czy nie - wskazania terminów przeglądów mają spowodować ,że przebieg 300 000 km nie będzie wydarzeniem jak w przypadku aut europejskich gdzie zalecana wymiana oleju jest co 30 tysi a w automacie wcale.

                        Comment


                        • #28
                          Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                          coraz więcej aut z przebiegami ponad magiczne 200tys. km i ludzie zaczynają się oswajać z tym, że nie jest to "śmiertelna" granica
                          No bo kiedyś ktoś wymyślił że taki silnik jak 1,5T to najwyżej 100kkm wytrzyma , inni zaczęli takie bzdury powielać a czas to w końcu weryfikuje.

                          Comment


                          • #29
                            Zamieszczone przez Stach13 Zobacz posta
                            No bo kiedyś ktoś wymyślił że taki silnik jak 1,5T to najwyżej 100kkm wytrzyma , inni zaczęli takie bzdury powielać a czas to w końcu weryfikuje.
                            Tu nie chodzi tylko o hondę. U nas od dawna pokutowało stwierdzenie że po 200tys. km wszystko sie kończy i silnik do wymiany. Zawsze takie auto było cięzko sprzedać.

                            Zauważyłem - taka luźna obserwacja ogłoszeń w różnych markach które mnie interesują - że jak się pojawia dobre auto z udokumentowanym przebiegiem (sprzedawca jest go pewny i jest on niski rzędu poniżej 100tys. km) to takie auta stoją w swojej grupie po 6-8tys. drożej i....znikają jednak. Czyli się sprzedają. Zaczyna byc normalnie- że będzie można sprzedać auto z przebiegiem 200tys. jak zadbane i serwisowane a jak się ma mniejsze przebiegi będzie to procentować wyższą ceną. Normalny rynek.
                            Znów ta tendencja jest zaburzana przez import z USA. Bo tam często są przebiegi niższe ale a wiadomo jak jest z autami i ich naprawą. O ile w Hondzie X ceny aut z USA adekwatnie są mniejsze to Europejki zostają na swoim poziomie. Jak miałem Fiestę ST gdzie też dużo jest z USA i też mocno zaniżają cenę to tam przekłada się to na sprzedaż egzemplarzy europejskich - ciężko jest sprzedać fiestę z przebiegiem powyżej 140tys. km (każdy chce 50-60 bo takie są w USA) i ceny ogólnie roczników są mocno zaniżane przez te importy z USA. Honda i tak się sporo broni. Może dlatego że inna grupa docelowa kupców - Fiesta ST to auto dla pary, singla, często młodszych ludzi co chcą sie wyszaleć. W X gena zapakuje sie cała rodzina i tak też to auto się często używa...
                            Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                            Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                            Comment


                            • #30
                              Ogólnie Honda rządzi się swoimi prawami. W 2021r. sprzedałem IX gena (rocznik 2016r) za 62 tysiące. W stosunku do ceny ile zapłaciłem za niego parę lat wcześniej jest to numer nie do powtórzenia z żadną inną marką.

                              Comment

                              Working...
                              X