Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Poduszki silnika X gen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez szuwar1978 Zobacz posta
    Od początku nie pasuje mi zawieszenie silnika. Jest po prostu za miękkie i buja całym silnikiem. Najbardziej czuć to przy ruszaniu i jazda w korku na 2 biegu. Dziś znalazłem takie rozwiązanie....
    U mnie to samo i jeszcze jak wezmę na tempomat a droga jest z górki to szarpie i denerwuje,tak samo było w Jazzie jak miałem.
    muszę coś z tym zrobić .

    Comment


    • #17
      Hej tez zamontowalem insert, noi rozrusznik potrafi walnac, czuc ze buda mniej sie wychyla ale na samym sprzegle calom buda trzesie, a liczylem ze wlasnie zmiejszy te korkowe rezonanse, mam mieszane uczucia moze ktunerem podniose bieg jalowy ale nie sadze aby to zmienilo calom sytuacje noi druga spraw czyto napewno bezpieczne ?

      Comment


      • #18

        Wychodzi na to że to nic strasznego
        Idle Targets Idle Targets are the vehicle's target idle RPM based on temperature. As you've probably noticed the vehicle idles higher when the engine is cold. This can be clearly seen in the tables above. The Post Start idle target is imm


        Ja się zastanawiam czy nie obniżyć obrotów po stracie, bo przy wyjeździe z garażu rano nawet do 2tys podbija na chwilę i mnie to denewruje.
        Moja Honda
        https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

        Comment


        • #19
          A to az dziwne mi tak max 1300

          Comment


          • #20
            Ciekawe co jest przyczyną sporych wibracji przy włączonej klimatyzacji na wolnych obrotach?trochę mnie to wnerwia ,w Corolli 1.6 ten cały układ pracuje aksamitnie prawie bezwibracyjnie

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez malina84 Zobacz posta
              Ja się zastanawiam czy nie obniżyć obrotów po stracie, bo przy wyjeździe z garażu rano nawet do 2tys podbija na chwilę i mnie to denewruje.
              U mnie do 2 tys.raczej się nie zdarzyło, ale ok.1800 to jest zawsze po nocy czy długim postoju i to niezależnie od temperatury zewnętrznej, po nocy w zimie czy w lecie po zapłonie na moment obroty szaleją ale to chyba tak ma być.
              Last edited by Stach13; 31-05-2024, 19:46.

              Comment


              • #22
                Czy w waszych Hankach też odczuwacie od silnika drobne wibracje ,w zasadzie tak jest od początku, np w Corolli 1.6 z 2021r odczucie jest jakby silnika prawie nie było ,chodzi o wibracje.
                Pewnie ten typ tak ma ale czy to przypadkiem nie jest tylko u mnie...

                Comment


                • #23
                  Na fabrycznej łapie nie powinno być żadnych drgań przynajmniej tak zapamiętałem wyjeżdżając z salonu.
                  Może uchwyt się już "wyrobil".
                  Jesteś pierwszym właścicielem? Jeśli nie może poprzedni właściciel wymienił łapę na inną twardszą albo wsadził insterty usztywniające z Perina albo whiteline-a.
                  Przez roku jeździłem na sztywnej łapie z 27Won i było jak w rajdówce w środku (hałasu,drgań itp. nie dało się wyeliminować w żaden sposób). Po roku wróciłem do fabrycznej łapy ale dołożyłem wkładki z whiteline. Pojawiły się drobne drgania na jałowych obrotach, podniesienie obrotów o ok.70-80rpm rozwiązało problem.

                  Comment


                  • #24
                    Zamieszczone przez GruberOG Zobacz posta
                    Na fabrycznej łapie nie powinno być żadnych drgań przynajmniej tak zapamiętałem wyjeżdżając z salonu.
                    Może uchwyt się już "wyrobil".
                    Jesteś pierwszym właścicielem? Jeśli nie może poprzedni właściciel wymienił łapę na inną twardszą albo wsadził insterty usztywniające z Perina albo whiteline-a.
                    Przez roku jeździłem na sztywnej łapie z 27Won i było jak w rajdówce w środku (hałasu,drgań itp. nie dało się wyeliminować w żaden sposób). Po roku wróciłem do fabrycznej łapy ale dołożyłem wkładki z whiteline. Pojawiły się drobne drgania na jałowych obrotach, podniesienie obrotów o ok.70-80rpm rozwiązało problem.
                    Mam od nowości, czyżby faktycznie coś się już w mocowaniach wyrobiło...? Ciekawe czy ktoś ma już podobne odczucia, auto 6 rok niecałe 100 tysi.

                    Comment


                    • #25
                      i w 10 i 11gen nie ma takich wibracji...
                      Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                      Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                      Comment


                      • #26
                        Tu podobne problemy opisują https://www.civicx.com/forum/threads...t.62701/page-2

                        Comment

                        Working...
                        X