Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Regulacja zaworów w Civic X gen 1.5 i 1,0 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Regulacja zaworów w Civic X gen 1.5 i 1,0 turbo

    Cześć, mam pytanko czy w tym silniku reguluje się luz zaworowy???
    Jeśli tak to w jakim interwale i z jakimi nastawami na zaworach??? Dziękuje za odpowiedź, pozdrawiam.

  • #2
    Chyba trochę złe miejsce na takie pytania, nie ten temat, nie ten dział, wszystko nie tak.
    Moja Honda
    https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

    Comment


    • #3
      Tak reguluje się, w waszych 1.5 chyba co 100k km. Ale warto kontrolować.
      Kod przeglądu nr 9
      Civic X 2.0 USA

      Comment


      • #4
        Luz zaworowy:
        Zawory ssące: 0,21-0,25 mm
        Wydech: 0,25-0,29 mm

        Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka

        Comment


        • #5
          Kolejność standardowa 1,3,4,2 ???

          Comment


          • #6
            Jaka by nie była to i tak ustawiasz patrząc na mijankę w parach 1-4 i 2-3.
            Co do pytania to chyba dzisiaj już innych się nie robi,choć daje to inspirację do tego żeby trochę poszperać dlaczego tak jest.
            Zapowiada się ciekawa lektura

            Comment


            • #7
              Czy w silniku 1,5 turbo zawory reguluje się ręcznie?

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez meseba Zobacz posta
                Czy w silniku 1,5 turbo zawory reguluje się ręcznie?
                nie. Przy pomocy kluczy.

                p.s. przeczytaj pierwszy post.

                Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka

                Comment


                • #9
                  kyzior a masz do auta książkę Obsługi? bo skoro pytasz tzn że nie masz? odpowiedź tam powinna być. Bo tu pisane było że "chyba 100 tys", ale pewnie nie tylko ja chciałbym wiedzieć na pewno.
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • #10
                    Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                    Bo tu pisane było że "chyba 100 tys", ale pewnie nie tylko ja chciałbym wiedzieć na pewno
                    W 1,5T dla wersji europejskich sprawdzenie luzu zaworowego robimy po wyświetleniu kodu "9". Dla wersji przeznaczonych poza rynek europejski sprawdzenie luzu zaworowego robimy po 120 tys.km. metodą sensoryczną i regulujemy jak głośno pracują Tak stanowi instrukcja obsługi i książeczka serwisowa.

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez Stach13 Zobacz posta
                      W 1,5T dla wersji europejskich sprawdzenie luzu zaworowego robimy po wyświetleniu kodu "9". Dla wersji przeznaczonych poza rynek europejski sprawdzenie luzu zaworowego robimy po 120 tys.km. metodą sensoryczną i regulujemy jak głośno pracują Tak stanowi instrukcja obsługi i książeczka serwisowa.
                      Koledze w wersji USA wyskoczyło przy ok 45k km
                      Civic X 2.0 USA

                      Comment


                      • #12
                        Witam.
                        Chciałbym podpytać czy przy silniku 1.0, również sprawdzenie luzu zaworowego robimy po ok 100k km oraz czy również wyświetla się kod 9 ?

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez Michalkrk85 Zobacz posta
                          Witam.
                          Chciałbym podpytać czy przy silniku 1.0, również sprawdzenie luzu zaworowego robimy po ok 100k km oraz czy również wyświetla się kod 9 ?
                          Tez jestem ciekawy ,czy ktos robil samodzielnie.jakie wartosci to mnie najbardziej intersuje

                          Comment


                          • #14
                            Zamieszczone przez rm_125 Zobacz posta
                            Koledze w wersji USA wyskoczyło przy ok 45k km
                            Na filmie YT , fakt że 2,0 CRV gość przy 60 tys już miał rozjechane luzy i dość mocno .
                            Te interwały hondy trzeba dzielić przez 2 . Olej w skrzyni manual , gdy latasz autostradą też powinno się po 60 kkm wymienić a nie 100kkm
                            U mnie skrzynia bardzo głośna była gdy się olej rozgrzał po autostradzie.

                            Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka

                            Comment


                            • #15
                              Dla 1.0:



                              Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka

                              Comment

                              Working...
                              X