Zamieszczone przez gabler
Zobacz posta
Z moich doświadczeń z innymi D,B i K seriami koło 80tys. wypadałoby wyregulować zawory. Tyle, że potem jak robiłem np. kolejne 40tys. i regulowałem to ze 2-3 zawory wymagały tylko lekkiej korekty - tam jest to dosc fajnie zrobione i jak sie wymienia olej czesto i nie wycierają sie wałki to dosc długo ten luz zostaje w tolerancji. W 1.5T mam 100tys. właśnie. Zawory nie klepią (to było np. słyszalne w starych D seriach - D16z6, d15b7, b2) ale myślę też złapać ten temat i wyregulować.
Z doświadczenia wiem, że jak jest kilka zaworów do regulacji to po poprawnej korekcie można odczuć zauważalne zmniejszenie zużycia paliwa - choćby dla tego tematu warto się tym zainteresować. oczywiście inaczej przy gazie - wtedy częsta regulacja jest niezbędna.
Comment