Panowie ,proszę żeby ktoś zadzwonił do ASO i zapytał o metodę pomiaru dla tego czujnika,ew. spisał ze swojego czujnika symbol i producenta,wtedy da się może znaleźć jakąś specyfikację techniczną. Istnieją sposoby na zaradzenie takim ekscesom przy konkretnych konstrukcjach,więc dajcie już spokój z olejem i zajmijcie sie tematem.Mnie problem nie dotyczy,bo ja jeżdżę sobie bezawaryjnie pancernym starym golasem,to Wam powinno zależeć na znalezieniu wyjścia,bo ASO odeśle Was w diabły jak będziecie jęczeć przy biurku a usterki w danym momencie nie będzie.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Kontrolka poziomu oleju - "sprawdź poziom oleju w silniku"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zamieszczone przez marart Zobacz postaKtoś z Forumowiczów (posiadających świeżą Hanię) mógłby zajrzeć do instrukcji i wrzucić fotę
Comment
-
Zamieszczone przez Daro31 Zobacz postaProszę bardzo. Hania odebrana w czerwcu 2018...
Jak widać naocznie coś jest na rzeczy, że zmienili już specyfikację z min A3 na A5...
Chyba, że jest to już przygotowane pod modele z GPF.
Comment
-
Zamieszczone przez marart Zobacz postaChyba, że jest to już przygotowane pod modele z GPF.
Comment
-
m26 napisał:
Może ktoś już coś wie na temat budowy czujnika.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=...SvT-AJllXcnTEB4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide
Comment
-
Zamieszczone przez rat4 Zobacz postatu jest fajnie opisane jak to działa, sprytne to, (dokument PDF)
https://www.google.com/url?sa=t&rct=...SvT-AJllXcnTEB
Comment
-
Zamieszczone przez andrzejek-k68 Zobacz postaJesli Honda { i nie tylko ona } robi jakies "durnowate" badania marketingowe satysfakcji klienta, to zadaja przewaznie absurdalne pytania typu "czy czesto pan bije żonę, prosze odpowiadac tak lub nie.
Żądają wyników w formie słupków a sami sobie potem tylko tam popatrzą i wymyślają pierdoły.
Comment
-
Witam.
Wczoraj przejechałem trasę ok. 900 km. Ostatnie 400 km przeważnie na tempomacie. Prędkość na tempomacie 150 km/h. Jakieś 130 km przed celem podróży wyświetlił mi się komunikat "sprawdź poziom oleju". Przed rozpoczęciem jazdy sprawdziłem stan oleju i był oczywiście na maxa. Po kilku kilometrach zatrzymałem samochód na równym terenie, odczekałem około pół godziny i sprawdziłem poziom oleju, który był oczywiście taki jak przed rozpoczęciem jazdy. Następnie włączyłem zapłon i komunikat już się nie pojawił. Ostatnie 130 km pokonałem z podobną prędkością, ale już bez tempomatu. Co ciekawe olej na jakim jeżdżę, to wcale nie jest słynny 0W-20, który po 3k przebiegu kazałem wymienić, tylko LM 5W-30.
Comment
-
Zamieszczone przez chromaticall Zobacz postaNo nie wierzę, że tempomat ma coś z tym wspólnego. Trzeba by zrobić doświadczenie: pojechać ze stałą prędkością 140-150 bez tempomatu. Tylko noga będzie boleć...ale założyć można by że efekt byłby taki sam
Comment
-
Wcześniej nie jeździłem przez dłuższy czas na tempomacie. Ale zauważyłem jedno - jeżeli tempomat mam ustawiony np. na 150 km, to kiedy np. Tir wyjedzie mi na lewy pas i jedzie 80 km/h, to samochód oczywiście zwalnia do tej prędkości, a gdy już mam wolny pas, to samochód zaczyna gwałtownie przyspieszać. Gwałtownie tzn. dużo "mocniej" niż ja bym to zrobił manualnie. Nie wiem gdzie jest przyczyna, ale nie wierzę w te wodniste, ekologiczne oleje. Myślę, że nie są odporne na duże obciążenia (gwałtowne przyśpieszenia, długotrwałe wysokie obroty). Wcześniej od nowości jeździłem Lancerem 2,0. Olej od początku Mobil 1 5W-50. Długotrwałe obroty przez kilka pierwszych lat 4-5 tyś. to była norma. Do dzisiaj samochodem jeździ moja córka. Silnik jak to się mówi żyleta.
Comment
-
Jednak przyczyna oleju, przynajmniej na Twoim przykładzie została obalona. Może po prostu wyszła partia jakichś lipnych czujników. Odnośnie elektroniki, to czujniki parkowania, deszczu czy automatycznych świateł w dużej części przypadków żyją własnym życiem.
Comment
-
Zamieszczone przez Delta Zobacz postaAle zauważyłem jedno - jeżeli tempomat mam ustawiony np. na 150 km, to kiedy np. Tir wyjedzie mi na lewy pas i jedzie 80 km/h, to samochód oczywiście zwalnia do tej prędkości, a gdy już mam wolny pas, to samochód zaczyna gwałtownie przyspieszać. Gwałtownie tzn. dużo "mocniej" niż ja bym to zrobił manualnie.
Hanka potrzebowała czasu na naukę i adaptację ?
Dodam , że jeżdżę na sławetnym 0w20 i nigdy przy długiej jeździe na tempomacie nie zaznałem problemu "sprawdź poziom oleju".
Comment
-
Zamieszczone przez katana Zobacz postaMoże po prostu wyszła partia jakichś lipnych czujników. Odnośnie elektroniki, to czujniki parkowania, deszczu czy automatycznych świateł w dużej części przypadków żyją własnym życiem.
Comment
-
Zamieszczone przez katana Zobacz posta......żeby skrócić wymianę do12 max 15kkm, a jak mam sportowe zapędy to nawet do 10kkm, a z olejem nic nie kombinować....
Zamieszczone przez Lukas Zobacz posta.....zakładanie, że 0W20 się pieni a 5W30 już nie to rzeczywiście SF level master.....
Zamieszczone przez Lukas Zobacz posta......Inżynierowie Hondy projektując silnik 1.5T przyjęli pewne założenia dotyczące jego trwałości, czy będzie to 250 czy 300 kkm - tego nie wiemy. Wiem jednak na pewno, że nawet całościowa wiedza forumowiczów nie może się równać z tym czym dysponują laboratoria R&D Hondy. A dysponują danymi historycznymi, wynikami laboratoryjnymi, niezliczoną ilością danych testowych oraz danymi spływającymi z sieci dilerskich na całym globie.....Co jak co ale wielu wpadek z silnikami inżynierowie Hondy nie mieli dlatego poziom paniki na razie jest niski i mam nadzieję, że wszyscy wspólnie się tutaj nie zawiedziemy. Wątek powstał po to aby zasygnalizować kolejny problem jak z czujnikami parkowania (u mnie o dziwo cisza i prawidłowe działania) czy automatycznymi wycieraczkami...automatycznie potrafią chyba tylko jedno wkurzać nas
. Może to błąd czujnika a może zupełnie inna przyczyna. Mamy chyba wspólnie nadzieję, że w końcu ktoś to rozwikła.
Comment
Comment